Wyczuwana różnica przy przełaczaniu z bp na lpg
Wyczuwana różnica przy przełaczaniu z bp na lpg
Mam A6 C5 2.4 na Stagu 300 i czuje szarpnięcie podczas zmiany paliwa a nie powinno tak być przy sekwencji,ktoś coś poradzi??A może wiecie gdzie znajdę DOBREGO gazownika w okolicach Rudy ÂŚląskiej?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wydłużenie czasu między przełączaniem poszczególnych cylindrów.
Podjedź do tego gościa to na pewno Ci pomoże.
http://gzw.pl/
Podjedź do tego gościa to na pewno Ci pomoże.
http://gzw.pl/
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli źle dobrane lub brak korekt na temp. gazu, zależy od sterownika i wtryskiwaczy.swiezak21 pisze:Kolego jaką masz temperaturę przełączania ustawioną jak będzie za niska to może szarpnąć ,tak miałem jak była ustawiona temperatura 25"c a po ustawieniu na 40 jest spoko tylko później się przełącza
Przy 30st reduktora nie powinno być żadnego problemu o ile korekty na temp. gazu działają poprawnie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa