Witam Obecnie spotkałem się z problemem przy zakupie samochodu.
Właściciel pewny więc wszystko wiem o nim.
Problem jest następujący skrzynia ogólnie się sprawuje idelanie bardzo płynnie zmienia biegi wszystkie ladnie wchodza (sprawdzane na zimnym silniku po staniu przez dwa dni).
Podczas jazdy z biegu 1 na 2 ładnie wchodzi a z 2 na 3 troszke tj się zawiesił komp i wskakuje bieg to samo dzieje się z biegami z 3 na 4, a z 4 na 5 wchodzi pięknie.
Na komputerze był błąd, że to zawory elektromagnetyczne i mechnaik mówił, że spieczone i po ich wymianie będzie wszystko ok?
Jakie koszty mogą być tego?
I czy to napewno to?
bo waham się sprzed zakupem..
Ogólnie auto w baaaardzo ładnym stanie tylko te zawieszenie przy zmianie... a ogólnie skrzynia cichutko i nic nie stuka ani nic więc co sądzicie?
Pozdrawiam
[tiptronic a6 c5 2.8] szarpie przy zmianie z 2 na 3 oraz z 4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 lut 2011, 16:04
- Lokalizacja: Głogów
[tiptronic a6 c5 2.8] szarpie przy zmianie z 2 na 3 oraz z 4
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 09:57 przez konrado001, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 lut 2011, 16:04
- Lokalizacja: Głogów
Ludzie pomocy
dzisiaj sam jade z komputerem to dokladnie zczytam błędy.
[ Dodano: 2011-02-19, 16:21 ]
ok był podłączony pod komputer i błędów nie wykazało pełne skanowanie.. gościu mówił, że było to sprawdzane gdzieś w serwisie i że zawór elektromagnetyczy jest spieczony i opóźnia przejście, pod względem impulsu wszystko działa więc komputer i osprzęt ok.
Jeszcze raj jechałem i jest tak, że jak się spokojnie jedzie to prkatycznie nie oddczuwa się tego, gdy sie troche przyciśnie to jak z 1 na 2 zmienia przy 2,5 tys obrotów, to z 2 na 3 przytrzyma do około 3 i wskoczy z delikatnym szarpnieciem... pozniej znowu wszystko dobrze działa.. co myślicie?

[ Dodano: 2011-02-19, 16:21 ]
ok był podłączony pod komputer i błędów nie wykazało pełne skanowanie.. gościu mówił, że było to sprawdzane gdzieś w serwisie i że zawór elektromagnetyczy jest spieczony i opóźnia przejście, pod względem impulsu wszystko działa więc komputer i osprzęt ok.
Jeszcze raj jechałem i jest tak, że jak się spokojnie jedzie to prkatycznie nie oddczuwa się tego, gdy sie troche przyciśnie to jak z 1 na 2 zmienia przy 2,5 tys obrotów, to z 2 na 3 przytrzyma do około 3 i wskoczy z delikatnym szarpnieciem... pozniej znowu wszystko dobrze działa.. co myślicie?
- robert2642
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 sty 2013, 22:59
- Lokalizacja: warszawa
koledzy mam pytanie... jak np.jade na 5 biegu i chce przyśpieszyc to wciskam powoli gaz i nie ma prawie zadnej reakcji, wciskam ok 50% i tez nic...auto powoli na tym biegu przyspiesza...dopiero jak wcisne ok 70% gazu to redukuje 2 biegi nizej i kreci na 6tyś obrotów...wkurzające. póÂźniej dojezdzam do świateł, zatrzymuje sie i musze mocniej trzymac hamulec bo troche rwie go do przodu, takie dwa szarpniecia bo ewidentnie auto zatrzymało sie na 3 biegu i juz na postoju zmienił na 2 i potem na 1....stad te szarpniecia. miał ktoś już tak? ....aaa i błedów żadnych, nowe kable, swiece, cewka...
- robert2642
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 sty 2013, 22:59
- Lokalizacja: warszawa