witam
mam taki problem, jak zaciagne reczny i go puszcze, hamulec w tylnym kole dalej jest zacisniety, odkrecilem caly zacisk, linka chodzi lekko, widze ze problem z odbiciem ma ten element do ktorego przyczepia sie linke, po popchnieciu np srubokretem mozna go doprowadzic do stanu w ktorym klocki juz nie trzymaja, klocki i tarcze mam w bdb stanie.Czy mozna jakos tak rozebrac zacisk zeby tam cos przesmarowac? Chcialbym wykrecic ten trzpien ktory sie obraca przy zaciagnieciu recznego,ale nie wiem czy tam jakas sprezyna nie wyskoczy albo inna niespodzianka, ktorej nie bede w stanie wcisnac tak jak powinna byc
pozdr
[A6 C4 2.5TDI] Ręczny nie puszcza
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
[A6 C4 2.5TDI] Ręczny nie puszcza
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
wlasnie wrocilem z garazu, odkrecilem caly zacisk, odkrecilem ten plaskownik na ktorym opiera sie pancerz od linki, odkrecilem srube ktora jest na tym elemencie o ktory zahacza sie linke i mimo to nie dalem rady go sciagnac:/ troche jednak pogrzebalem plaskim srubokretem miedzy tym elementem a zaciskiem i skrecilem spowrotem, jak narazie widze ze odbija i sie nie blokuje, nie jest jeszcze tak jak powinno byc, ale chociaz mi tarcze puszcza, na raczce od recznego czuc jeszcze jednak ze nie odbija do konca, no, ale kolka sie kreca jakby ktos jednak wiedzial jak to dokladnie przeczyscic i przesmarowac to piszcie.
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
hehe nie probowalembo akurat wladka nie mialem, ale myslalem ze to nic nie da jak tego nie rozkrece, no ale rzeczywiscie moglem prysnac i moze byloby jeszcze lepiej, jak narazie nie jest zle, hamulec sie nie blokuje, jak juz napisalem odbija troche slabowato, no ale dobrze ze odbija, jakbym wiedzial jak to rozkrecic to bym zrobil elegancko;P
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
wlasnie o to chodzi ze ja bym to chetnie rozebral, tylko nie wiem jak mam sie dostac do wnetrza, zeby przeczyscic i przesmarowac ten mechanizm ktory od recznego wchodzi w zacisk
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
Witam. Koledzy miałem identyczny problem trzymał ręczny zacisk nie odbijał do końca. na wakacjach rozebrałem calutki zacisk, kupiłem zestaw naprawczy wyczyściłem nawet tam są takie tulejki w których chodzi ta ośka od ręcznego to wytoczyłem nowiutkie ośki wyczyściłem wszystko poskładałem ośkę na smar nowe wszystkie gumki no i chodziło rewelacyjnie i do czasu teraz zimą zostawiłem auto na 2 dni na ręcznym i znowu przyblokował tak ze koła sie kręcą normalnie ale troche blokuje bo czuć hamulce po przejechaniu ok 5 km wiec musze się schylić i odciągnąć mocowanie linki od ręcznego. brak mi sil co tam może być nie tak skoro zrobiłem wszystko tak mi się wydaje. POMOCY!!!
- GrzesiekA6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
- Lokalizacja: szczecin
U mnie zacisk na prawym kole też nie puszczał na początku tej zimy, na początku zlewałem zagrzał się i wracał do swojego położenia, później przycinał się nawet przy używaniu hamulca zasadniczego, w efekcie doszło do trwałego zablokowania koła przy cofaniu i żadnymi siłami nie szło go ruszyć, na drodze zdejmowałem koło rozbijałem zacisk, a później 2H w garażu na czyszczenie wszystkiego i póki co jest ok.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga