a6 c5
a6 c5
zamek centralny szaleje sam o twiera sie i szyby wszystkie na dodatek przestal dzialac pilot w kluczyk bylem u elektryka i pilot wysyla sygnaly ale nic nie reaguje co to moze byc pozdro
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 20:41 przez przemel, łącznie zmieniany 1 raz.
witam wszystkich wielbcieli i uzytkownikow wspanialych aut
Też akurat miałem ten problem i się z niego wyleczyłem...rozbierałem wszystko zamki, wyciągałem moduł komfortu...pilot dokładanego alarmu zamykał centrala ale już go nie otwierał, jak wszystko działało przy zamknięciu z pilota alarmu dokładanego równocześnie domykały się wszystkie szybki jednak z zaistniałą usterką przestały się domykać, a szyby samoistnie zjeżdżały na dół nie ważne czy alarm był załączony czy nie.
Otóż co zrobiłem : wyciągnołem cały zamek kierowcy na stół, rozebrałem na części pierwsze...wyszorowałem jego obudowy starą szczoteczką do zębów i ludwikiem, po czym wysuszyłem suszarką...to samo zrobiłem z płytką która siedzi w zamku(jednak już bez wody, tylko ją wytarłem i wysuszyłem).Najważniejszą chyba sprawą jest wyczyszczenie stycznika do którego dochodzą kabelki niebieski i czerwony...to samo rozbiórka szczoteczka szorowanie suszenie aby wszystko się ładnie schodziło do kupy i uszczelniało przed wilgocią.Wcześniejszym błędem jakim robiłem było psikanie tego stycznika jakimiś ustrojstrami np. wd40 lub elektrosolem...teraz po prostu wyczyściłem wodą z ludwikiem i porządnie wysuszyłem.
Po zamontowaniu zamka wszystko wróciło do normy i zaczeło działać...2 piloty zamykają i otwierają...szybki otwierają się i zamykają z pilota i tylko wtedy gdy ja chcę.
Otóż co zrobiłem : wyciągnołem cały zamek kierowcy na stół, rozebrałem na części pierwsze...wyszorowałem jego obudowy starą szczoteczką do zębów i ludwikiem, po czym wysuszyłem suszarką...to samo zrobiłem z płytką która siedzi w zamku(jednak już bez wody, tylko ją wytarłem i wysuszyłem).Najważniejszą chyba sprawą jest wyczyszczenie stycznika do którego dochodzą kabelki niebieski i czerwony...to samo rozbiórka szczoteczka szorowanie suszenie aby wszystko się ładnie schodziło do kupy i uszczelniało przed wilgocią.Wcześniejszym błędem jakim robiłem było psikanie tego stycznika jakimiś ustrojstrami np. wd40 lub elektrosolem...teraz po prostu wyczyściłem wodą z ludwikiem i porządnie wysuszyłem.
Po zamontowaniu zamka wszystko wróciło do normy i zaczeło działać...2 piloty zamykają i otwierają...szybki otwierają się i zamykają z pilota i tylko wtedy gdy ja chcę.

S6 C5 4.2 manual
A6 C4 2.8 manual
A6 C4 2.8 manual