Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[c4 2.6 v6] Strzela i duze spalanie 20l Problem rozwiazany

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
lok122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 28 wrz 2010, 16:47
Lokalizacja: Lublin

[c4 2.6 v6] Strzela i duze spalanie 20l Problem rozwiazany

Post autor: lok122 » 15 sty 2011, 13:08

Witam posiadam audi c4 2.6 v6 jak w opisie mam gaz I generacji porazka ale bez komentarzy prosze. Mam taki problem gdy auto jest jest zimne nie strzela chodzi jak buza i na gazie i na bezynie... strzela gdy silnik juz sie rozgrzeje gdy jade np. 80 km/h i puszcze pedal gazu i ciagnie go na biegu wtedy strzela tak jakby zla dawka paliwa dodam ze na benzynie to jest ale czasem a na gazie zawsze po rozgrzaniu pewnie dlatego bo gaz jest na wszystko czulszy i wychodza bole wczesniej. Przychodzi mi do glowy moze to czujnik polozenia walu korbowodowego szwankuje? bo nie daje dobrego kata zaplonu? halll sprawdzony cewki niby ok.Prosze o pomoc. Ah dodam ze mam ogromne spalanie 18, .20 l lazu benzyny tez duzo pali a jedzze delikatnie pol centymetra wcisniety gaz lol co wy na to. a gaz przykrecony nie mam juz sil gdy go kupilem palil 11.na trasie do 13l
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 13:17 przez lok122, łącznie zmieniany 2 razy.

karpinxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:15
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karpinxxx » 15 sty 2011, 17:06

Troche porażka ten gaz I generacji, no ale jeżeli chodził dobrze to może być wina cześci które się zurzywają, czyl parownik, filtr. Strzały mogą być spowodowane wpychaniem nadmiernej ilości powietrza do kolektora, spróbuj skierować dolot powietrza tak żeby silnik sam sobie dawkował powietrze, a przy ostrym skręcaniu jak lecicz na luze nie wachają się obroty lub nie gaśnie?
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115PS-> było
AUDI 100 C4 2.6 150PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 110PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 90PS-> było
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115ps->jest
AUDI A6 C5 2.5TDI 150ps->jest

lok122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 28 wrz 2010, 16:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lok122 » 16 sty 2011, 08:53

Parownik wymieniony mialem lovato 130 km. i auto sie dlawilo byl za maly teraz mam BRC AT90 ten mocniejszy 140kw i teraz ladnie ciagnie i przyspiesza. obroty sie nie wahają chodzi ladnie i trzyma obroty kiedys mialem tak jak go kupilem ze auto mi gaslo jak jechalem poniewaz gdy jechalem wraz z predkoscia czym szybciej tym powietrze szybciej przelatywalo przez uklad dolotowy i gasl bo bylo za duzo powietrza w SPAM gazu z miksera. Gazownik zatkal mi wlot powietrza gompka przy antrapie a wywiercil mi dwie dziurki od tylu na rurze troszke dalej przy lampie aby silnik sobie tedy bral sam powietrze. po tym zabiegu mi nie gasnie. Jak dokonam regulacji na parowniku np. gdy wkrece srube od regulacji biegu jalowego mocno az zgasnie i trzymajac go na pedale gazu jadac juz wtedy nie strzela albo jak mu wykrecic w druga strone srube bardzo duzo to tez nie bedzie strzelal ale to okropnie chodzi i wali z tlumnika cisnieniem nie przepala i taka regulacja nie moze byc muszi byc po srodku wtedy ladnie chodzi. I nasuwa mi sie pytanie moze odwrucic ten zabieg z przytkanym dolotem auto pewnie bedzie gaslo ale moze nie bedzie stzrelalo nie pamietam kiedy mi sie to stalo kiedy on mi zaczal tak strzelac moze po tym zabiegu u gaziaza niewiem bo to bylo dawno. kiedys nie strzelal. Aha dodam ze mam wypukane katalizatory bo byly niby zapchane i mi troche dzwoni mozeliwe ze strzela bo sa puste katy ? chyba nie bardzo?

karpinxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:15
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karpinxxx » 16 sty 2011, 11:14

Ja mam wycięty katalizator, samochód działa bez zmian, ogólnie mając taką instalacje postarał bym się o BLOSa, bo wydaje mi się że ciężko Ci będzie ustawić to wszystko, ja w mojej b4 kiedyś miałem ten sam problem, od nowego wszystko grało, po czasie chodziła coraz gorzej, potem założyłem BLOS i jak ręką odjął. Jezeli chodzi o to powietrze to może jest to rozwiązanie, bo v6 zasysa dużo powietrza ja bym proponował zdjąć całkiem filtr oraz obudowę, a na koniec założyć stożek jak masz, a jak nie to pończochę i spróbować jak wtedy będzie chodził bo może te dziury zrobione przez gazownika są za małe.
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115PS-> było
AUDI 100 C4 2.6 150PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 110PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 90PS-> było
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115ps->jest
AUDI A6 C5 2.5TDI 150ps->jest

lok122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 28 wrz 2010, 16:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lok122 » 17 sty 2011, 11:52

przepraszam za wczesniejsza odpowiedz auto strzela dalej jak strzelalo. Podejrzewam wine katalizatorow ze sa wyciete poniewaz teraz silnik odycha jak chce i automatycznie zasysa tyle samo powietrza i stad duze ilosci powietrza i wypychanie powietrza i stad strzaly jak napisal kolega wyzej jak i doze spalanie czy zgacacie sie z moja wypowiedzia moj kolega mechanik tak powiedzial i powiedzial ze v6 nie bedzie dobrze chodzil bez katalizatorow i bedzie duzo palil po raz za duzy przeplyw brak cisnienia spalin ktore dogrzewaj sandy po drugie nawet na benzynie nie dogrzanie sad i duze spalanie i warjacje komputera... v6 musi miec katalizatory oryginalne do prawidlowej pracy, momentu i mocy aby jezdzil tak jak fabryka dala bo ten silnik bym stworzony pod katalizator... Prosze o wypowiedzi znawcow

[ Dodano: 2011-01-19, 16:37 ]
no i dzis boom niespodzianka kolektor w kawalkach...szukam kolektora i wywalam gaz bede jezdzil na benzynie a u gaziarza bylem i jak bede mial kase wstawiam sekwencyjny wtrysk gazu i skoncza sie problemy bo to nie jest jazda tylko wieczne problemy z takim gazem

Awatar użytkownika
zombi66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2010, 20:29
Lokalizacja: Lublin

Post autor: zombi66 » 24 sty 2011, 23:30

Jak bedziesz zakładał gaz to pojedz do Snopkowa koles robil juz kilka jak nie kilkanascie Audiczek i ma pojecie ,zreszta moja tez odchwaszczal,a co do kolektora to jedz do "ruskiego" na choiny ma wszystko do Audi tylko trzeba sie troche potargowac
Audi 90 2.0 PS-było
Audi 80 2.0 ABK-było
Audi 100 2.6 ABC-jest

lok122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 28 wrz 2010, 16:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lok122 » 15 lut 2011, 13:17

Witam problem rozwiazany wachowce jak zmieniali mi rok temu silnik to i rozrzad i byl zle ustawiony rozrzad lewa glowica o jakies 5/6 zebow a wal okolo 5 centymetro tez przestawiony ale porazka auto teraz ma wiecej mocy i spalanie 8.5 litra benzyny a gazu 12 w miescie 10 w trasie a nie 18 / 20 litrow jak wczesniej

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 15 lut 2011, 18:59

zombi66 pisze:Jak bedziesz zakładał gaz to pojedz do Snopkowa koles robil juz kilka jak nie kilkanascie Audiczek i ma pojecie ,zreszta moja tez odchwaszczal,a co do kolektora to jedz do "ruskiego" na choiny ma wszystko do Audi tylko trzeba sie troche potargowac

Jeśli o tym gościu mowa to też polecam.

AUTO-GAZ
SNOPKÓW 56A/// Lublin
tel.609258834
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga