[A6 C5 3.0 v6 wydech] Jaki wydech przy 3.0 v6 benzyna
[A6 C5 3.0 v6 wydech] Jaki wydech przy 3.0 v6 benzyna
Witam jak wiadomo zamierzam kupić audi A6 C6 i ostatnio rozpatruje zakup silnika 3.0 ale zauważyłem ze maja różne wydechy a mianowicie układ rur z tylu samochodu albo jest jak przy 2.7bit po jednej rurze z prawej i lewej albo są dwie z lewej obok siebie i teraz pytanie do znawców jak to powinno być który jest prawidłowy a który kombinowany
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 23:29 przez artuss811, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Tak było w C5. W C6 kazda jedna ma wydechy po obu str nie zależnie czy quattro czy oska.
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Uff ostro pojechałeś ... zaczołeś od A skonczyłeś na Z a w środku i tak nie wiadomo o co chodzi..
Nie neguje pomyłek, zwróciłem uwage na to co jest opisywane .. "mały szczegół"
Koniec.
__________
Pozdrawiam
Nie neguje pomyłek, zwróciłem uwage na to co jest opisywane .. "mały szczegół"
Koniec.
__________
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 19:37 przez Fascynat, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
rubio masz racje 3.0TFSI - kompresor
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 19:50 przez Fascynat, łącznie zmieniany 3 razy.
corel pisze:artuss811, a skąd chęć zmiany? 2.7 BiTurbo na 3.0?
Sprawa bardzo prosta chciałem zakupić audi z silnikiem 2.7 bit po lifcie, czyli 250KM fajna sprawa auto dynamiczne i w ogóle, ale troszkę martwię się tymi turbinami i wyższymi kosztami eksploatacji. Chce zakupić auto z 2001 ub 2002 roku czyli już troszkę maja lat i stan tez może być różny, a znowu płacić ponad 35 tys za jakiegoś rodzynka tez mi się nie uśmiecha wiec wole kupić 3.0 i w razie czegoś jak coś nie będzie domagać zrobię tańszym kosztem niż w 2.7bit nie rozumować ze jak tańszym kosztem ze na częściach ze szrotu czy podróbki.
[ Dodano: 2011-02-16, 22:37 ]
gembas pisze:Chyba nie chcesz turbalki zamienic na wolnossaka?pozdrawiam.........
a czemu miałbym tego nie robić
[ Dodano: 2011-02-17, 19:07 ]
wiec jak to jest czemu mam niby nie zamieniać 2.7 na 3.0
[ Dodano: 2011-02-19, 20:42 ]
czy juz nikt mi nie odpowie
[ Dodano: 2011-02-19, 21:03 ]
Tak jak w temacie jakie wady i zalety tych silników który silnik będzie mniej awaryjny i oczywiście pomijamy frajdę z jazdy przyspieszanie itp
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga