robi sie :-P
[ Dodano: 2011-01-28, 14:04 ]
witaj piotras72 surowy
chlopaki czy mozecie mi dokladnie napisac jak w moim aucie powinny byc ustawiony kat wtrysku?chodzi mi o to ze ile ma byc opozniony ile przyspieszony tak jak ustawili by to niemcy ktorzy zrobili ten pojazd:)..bo ponoc niemcy to ludzie ze jak otwiera ksiazke i nie jest jak w ksiazce ustawia i reguluje wszystko tak jak jest w ksiazce i auto musi smigac :-P
[A6 C5 2.5 TDI] Problem z brakiem mocy
bboy4 uporałeś się z twoją usterką
? bo ja mam tak samo jak ty identyko auto od 1400-2100 ciągnie jak głupie a potem nie czuć przyśpieszenia a obroty w czasie jazdy zwrastają ale bardzo wolno i nie ma tego kopa.... ja już ten problem drodze miesiącami i nic... wszystko sprawdzone i nie wiem co to może być A auto ładnie zapala itp i ani gramu oleju nie spala od wymieany do wymiany..

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
KrisssA6- wygląda na wpadanie samochodu w tryb awaryjny. Jak następnym razem zrobi się taki mułowaty, zatrzymaj się, uruchom silnik ponownie i zobacz czy wszystko wróciło do normy (brak muła). Jeśli tak będzie, prawdopodobnie przyciera się turbo.
*czasem auto idzie jak zyleta*- rozumiem że z kątem się uporałeś
*czasem auto idzie jak zyleta*- rozumiem że z kątem się uporałeś

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
czesc piotras 72
to ze wpada w ten tryb awaryjny to wiem,dzis probowalem go wprowadzic w tryb awaryjny ale sie nie udalo .silnik chodzil jak nigdy...ale ciagle probuje(mola nie bylo)
lecz jak wpadnie w tryb wyprobuje to co piszesz kolego.ciagle zadaje sobie pytanie czy kat wtrysku na to ma duzy wplyw czy nie?bo szczeze nie ustawilem kata jeszcze chocby z tego wgledu ze nie ma tu nikogo kto moglby mi to zrobic:(anglicy sa tempi uwiez mi
pozostaje wypad do polski na 2-3tyg.tam sa magicy@:)
to ze wpada w ten tryb awaryjny to wiem,dzis probowalem go wprowadzic w tryb awaryjny ale sie nie udalo .silnik chodzil jak nigdy...ale ciagle probuje(mola nie bylo)

lecz jak wpadnie w tryb wyprobuje to co piszesz kolego.ciagle zadaje sobie pytanie czy kat wtrysku na to ma duzy wplyw czy nie?bo szczeze nie ustawilem kata jeszcze chocby z tego wgledu ze nie ma tu nikogo kto moglby mi to zrobic:(anglicy sa tempi uwiez mi

pozostaje wypad do polski na 2-3tyg.tam sa magicy@:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
KrisssA6- mając VAG-a i kabelek, oraz troszkę umiejętności manualnych (grzebiesz czasem przy samochodzie?), kąt jesteś w stanie ustawić sam (pomożecie??? pomożemy
)
Co do turbinki- niestety nie lubi tzw.PSJ (czytaj Pizd..aty Styl Jazdy). Trzeba ją co jakiś czas ostro przegonić, aby wywaliła sadze jakie się w niej zbierają
.Być może po kilku takich ostrych jazdach błędy znikną (mało prawdopodobne, ale może).

Co do turbinki- niestety nie lubi tzw.PSJ (czytaj Pizd..aty Styl Jazdy). Trzeba ją co jakiś czas ostro przegonić, aby wywaliła sadze jakie się w niej zbierają

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
- Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
piotras72-mam vag i kabelek ale cos nie chce mi sie laczyc z autkiem?dzis wpada do mnie kolega informatyk ostry jest w tych tematach wiec powinien zrobic wiec podlacze i bende robil tzn (uczyl sie robienia logow) bo ostatnio zrobilem to niektorzy nie wiedzieli co to ale znalezli sie tacy co stwierdzili wlasnie kat wtrysku itd....bledy sa latwe do zdiagnozowania.musze sie tylko nauczyc jak robic poprawnie logi i umieszczac je w tabeli....ostatnio bylem w belgi wiec auto dostalo troche na autostradzie.moze tez dlatego problem braku mocy zginal jak narazie.ale ciekawe na jak dlugo?


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 mar 2013, 22:13
- Lokalizacja: Rymanów
Podobny problem
Witam was serdecznie!
mam podobny problem z maja audiczyna.
Silnik 2.5 TDI v6 AFB 98 rok.
Problem polega na tym ze raz jedzie raz nie a stało się tak ostatnio może opowiem troszkę historie...
W aucie padła głowica audi dymiło na biało bo nie było kompresji na jednym cylindrze . Oddałem do mechanika, od razu powiedziałem żeby zrobił 2 głowice i zmienił rozrząd. Silniczek teraz chodzi równo ładnie tylko no własnie brak mu mocy czasami. problem wygląda tak: zapale go jak jest zimny pochodzi chwilkę leciutko podkopci po zapaleniu na biało, jak troszkę się rozgrzeje nie chce wkręcać się na obroty, strasznie słaby. Jak się rozgrzeje to chodzi w miarę ładnie z kaprysami raz ciągnie super raz nie. Mechanik stwierdził ze siadła mi pompa wtryskowa w co nie do końca mi się chce wierzyć bo przed oddaniem do niego kopciło ale nie było tak żeby się nie wkręcił na obroty czy coś w tym stylu.
Nie chce robić pompy bo mam obawy, ze on coś złe złożył bądź nie wiem sam. zauważyłem jak składał auto ze kat wtrysku to znaczy pompa jest ustawiona inaczej bo stwierdził ze wcześniej była ustawiona źle( przy rozbieraniu poznaczył korektorem jak było ustawione). Mam kablem mogę zrobić logi. Pokazuje mi błąd 0550. Prosze o jaka kolwiek pomoc jeśli ktoś by mógł będę dozgonnie wdzięczny
Ewentulanie prosze o numer tel na PW to zadzownie i opowiem wszystko

mam podobny problem z maja audiczyna.
Silnik 2.5 TDI v6 AFB 98 rok.
Problem polega na tym ze raz jedzie raz nie a stało się tak ostatnio może opowiem troszkę historie...
W aucie padła głowica audi dymiło na biało bo nie było kompresji na jednym cylindrze . Oddałem do mechanika, od razu powiedziałem żeby zrobił 2 głowice i zmienił rozrząd. Silniczek teraz chodzi równo ładnie tylko no własnie brak mu mocy czasami. problem wygląda tak: zapale go jak jest zimny pochodzi chwilkę leciutko podkopci po zapaleniu na biało, jak troszkę się rozgrzeje nie chce wkręcać się na obroty, strasznie słaby. Jak się rozgrzeje to chodzi w miarę ładnie z kaprysami raz ciągnie super raz nie. Mechanik stwierdził ze siadła mi pompa wtryskowa w co nie do końca mi się chce wierzyć bo przed oddaniem do niego kopciło ale nie było tak żeby się nie wkręcił na obroty czy coś w tym stylu.
Nie chce robić pompy bo mam obawy, ze on coś złe złożył bądź nie wiem sam. zauważyłem jak składał auto ze kat wtrysku to znaczy pompa jest ustawiona inaczej bo stwierdził ze wcześniej była ustawiona źle( przy rozbieraniu poznaczył korektorem jak było ustawione). Mam kablem mogę zrobić logi. Pokazuje mi błąd 0550. Prosze o jaka kolwiek pomoc jeśli ktoś by mógł będę dozgonnie wdzięczny

Ewentulanie prosze o numer tel na PW to zadzownie i opowiem wszystko