qrs pisze:ÂŚruba blokuje dziurkę gdyż ciśnienie schodzi tylko do wartości ~1.5 ATM i więcej już nie
A może Ty masz opony Run-flat i dlatego możesz śmigać, pomimo uciekającego powietrza??
Ogólnie to nie ma co panikować... skoro to jest akurat na klocku to najprostsza metoda łatką powinna być skuteczna -byle żeby nie powiększać dziury w klocku, aby wtedy klej mógl szczelinę dodatkowo uszczelnić.
Opcja z korkiem wyposażonym w łatkę jest najpewniejsza i właściwie po takiej naprawie możesz zapomnieć, że cokolwiek Ci przedziurawiło oponę.
adamze27, to też "testowałem"

Rzadko, ale taki "wkład" potrafi po sezonie-dwóch, stracić elastyczność i puszczać trochę ciśnienia, a nawet i się skruszyć... Chyba zależy w którym miejscu bieznika dziura, jak w okolicach środka to raczej będzie z tym bezpiecznie. Ta metoda naprawy jest najprostrza -można nawet wykonać bez odkręcania koła od samochodu
