Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2,7BiT 230KM] Dymi i śmierdzi olejem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
czerw84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2009, 20:14
Lokalizacja: Slaskie

[2,7BiT 230KM] Dymi i śmierdzi olejem

Post autor: czerw84 » 13 lut 2011, 15:10

Witam
Mam prosbe jesli ktos cos wie ,albo mial podobne problemy prosze o jakiekolwiek info,gdzyz jestem za granica i niewiem za co sie wziasc.
a wiec tak,z 3miesiace temu wymienialem olej ,czujnik oleju i filtry,wszystko bylo ok,po miesiacu raz mi zaczol strasznie kopcic i smierdziec olejem.zajechalem do mechanika ale bylo wszystko wporzadku bo juz nie kopcil,jezdzilem i wszystko ok,teraz kopci mi coraz czesciej,a najbardziej po wekendzie jak troche postoji,w tyg. raczej nie,ale teraz widze ze mozliwe ze bedzie to codzienne.boje sie o silnik czy cos sie nie stanie.na korku jest lekka masa musztardowego koloru ale to jest wsumie normalka jak sie jezdzi krotkie dystanse i silnik sie nie nagrzeje a tak jezdze,plyn ze zbiorniczka wyrownawczego jest wporzadku nie ubywa,za to ostatnio musialem dolac olej bo wyskoczyla kontrolka o stanie min.Co to moze byc koledzy,naprawde mi zalezy .myslalem o turbinie,albo poprostu ta uszczelka,dziekuje za wszelkie info.
pozdr

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 20:36 przez czerw84, łącznie zmieniany 2 razy.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 lut 2011, 15:18

prawdopodobnie turbina przepuszcza olej do wydechu

czerw84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2009, 20:14
Lokalizacja: Slaskie

Post autor: czerw84 » 13 lut 2011, 16:33

he spoko ,na szybko robione w nerwach ;]

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 lut 2011, 19:52

czerw84, pierwsze co sprawdź to turbiny.
Zdejmij węże dolne od intercoolerów i zobacz czy będzie w nich olej,
jeśli będą lekko zapocone olejem to spoko,ale jak ci się wyleje olej z węża to masz odpowiedź.
Sprawdź najpierw to,
i napisz co zauważysz :)
Odczuwasz oprócz dymienia jakieś inne negatywne skutki?

czerw84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2009, 20:14
Lokalizacja: Slaskie

Post autor: czerw84 » 13 lut 2011, 20:21

gembas :no to wlasnie taka mam

[ Dodano: 2011-02-13, 20:23 ]
Dzieki sebastian,sprawdze w najblizszym czasie,teraz tu w finlandi jest -20,wiec bede musial cos wykombinowac.a iile taka turbinka albo regeneracja ,czy sie oplaca ja regenerowac.ja jak ja kupowalem 2,5roku temu to mi moj mechanik mowil ze lewa troche sie poci ale bylo wszystko ok,wiec wlasnie tez stawiam na turbine;/ dzieki za info

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 lut 2011, 20:29

czerw84, regeneracja jak najbardziej sie opłaca,
bo to koszt około 1500 w PL a nowa to koszty około 3500.
Sprawdź turbinki i daj znać,
tylko lepiej to szybko sprawdź bo jak turbina całkiem padnie to w ciągu kilku kilometrów
możesz cały olej stracić i zatrzeć silnik.
Pozdro ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja