[2.5 TDI AKE 180 KM] Gdzie kupić pompę VP44???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
niby masz racje, lecz wlasciwie najpowazniej i tak wyglada ta najdrozsza, dodatkowo w kazdej aukcji jest cos, co moze chwile zastanowic. np:spinacz2100 pisze:ok prosze bardzo.Ostatnio patrzyłem bo kolega ma problem z A4, 2.5tdi i też pompa na wykończeniu.
Zaczniemy od góry:
2099zł- http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-po-re ... 87482.html
1400zł- http://allegro.pl/audi-vw-2-5-tdi-pompa ... 99928.html
950zł- http://allegro.pl/pompa-vp-audi-vw-2-5- ... 18122.html
...
ad1)
WITAM PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST POMPA WTRYSKOWA FIRMY BOSCH PO PROFESJONALNEJ NAPRAWIE NA NAJNOWOCZEÂŚNIEJSZYM SPRZęCIE EPS 815 ORAZ KMA 822 . REGENERACJI DOKONUJEMY TYLKO I WYÂŁÂĄCZNIE NA NOWYCH I ORYGINALNYCH CZęÂŚCIACH BOSCH . KAÂŻDA POMPA WTRYSKOWA NAPRAWIANA W NASZEJ FIRMIE JEST PO KALIBRACJI I POSIADA NOWY STEROWNIK (NIE NAPRAWIANY) . CENA PODANA NA AUKCJI DOTYCZY NAPRAWY STANADARDOWEJ , ORAZ OBEJMUJE ZWROT STAREJ POMPY NADAJÂĄCEJ SIę DO NAPRAWY
czyli jest to koszt standardowej naprawy/regeneracji pompy.
ad2)
Wszystkie sprzedawane przez nas pompy sa sprawdzone i skalibrowane na stole probierczym BOSCH EPS 815 .Są to pompy regenerowane z półroczną gwarancją .
...
Nadmieniam iz jest to produkt regenerowany podana cena obowiazuje po zwrocie starej czesci nadającej się do ponownej regeneracji w przeciwnym razie naliczona bedzie kaucja
w przyblizeniu podobnie jak wyzej
ad3)
Naprawiony korpus i sterownik.Wymieniony tłok przestawiacza i komplet uszczelnień.Cena 950 netto obowiązuje po zwrocie starej pompy.
nie wiem czy slowo naprawiony sterownik oznacza wymiane sterownika.... chyba nie - wiec wiem ze mozna taka 'naprawe' wykonac taniej..... (wlacznie z wymienionym tloczkiem)
Pewnie gdyby podpytac o szczegoly rowniez 'niedopisana' reszta by wyszla.
Wychodzi na to ze te 2500 (czyli oddajesz swoja - obojetnie w jakim stanie i dostajesz nowa) to jednak jest jedna z najtanszych ofert.
spinacz2100 to bardzo mile, ze zadales sobie trud wyszukania aukcji i wklejenia linkow (naprawde), tylko ze (mam wrazenie) to akurat nie zaprzecza temu co napisalem - w dalszym ciagu cena, w przypadku kolegi Rafalsky (opinia serwisow: lepiej poszukac nowej) prawdopodobnie wzrosnie, jezeli wczytamy sie dokladniej w opisy aukcji....
ja kupywałem w lublinie....ponoć jeden z najlepszych zakładów który bawi sie w regeneracje pomp vp44 
http://www.favore.pl/104646_regeneracja ... ublin.html

http://www.favore.pl/104646_regeneracja ... ublin.html
Kolego to co pisałeś z tymi pompami Bosch ,które przeleżały w magazynach to faktycznie Bosch sprzedaje je po kosztach do swoich odbiorców ,ale na pewno nie jest to pompa fabrycznie nowa i nigdy nie montowana ,bo pompa VP 44 kosztuje jako nowa 10-12tyś.zł ,a ta za te 3tyś jest pompą po fabrycznej regeneracji zrobionej w fabryce Boscha . Taka pompa (fabrycznie regenerowana)nie po promocji kosztuje ok 6000zł .Rafalsky pisze:Suma sumarum dalej jestem w kropce z zakupem pompy, jednak najprawdopodobniej wybiorę opcje za 3000 zł z roczną gwarancją podobno nowa pisałem o niej wyżej.
Ja mogę ci polecić firmę: http://www.dieseltechnika.pl/ ,zobacz ich aukcje na allegro :
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10076981
wlaśnie u nich też są te ,,nowe'' pompy i stąd właśnie miałem info o tych ,,nowych'' pompach .
sam korzystałem z ich uslug w styczniu.
błogosławieni Ci co nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa .....
ari pisze:olego to co pisałeś z tymi pompami Bosch ,które przeleżały w magazynach to faktycznie Bosch sprzedaje je po kosztach do swoich odbiorców ,ale na pewno nie jest to pompa fabrycznie nowa i nigdy nie montowana ,bo pompa VP 44 kosztuje jako nowa 10-12tyś.zł ,a ta za te 3tyś jest pompą po fabrycznej regeneracji zrobionej w fabryce Boscha . Taka pompa (fabrycznie regenerowana)nie po promocji kosztuje ok 6000zł .
ari pisze: Rozmawiałem z właścicielem firmy Dieseltechnika i zaśpiewał mi tę samą historię, że są to na 100% pompy nowe. Jak zapytałem dlaczego pompa w ASO kosztuje 10000 zł to odpowiedział że marża jest tak wysoka. Szczerze mówiąc nie wierzę w te historie o zapchanych magazynach Boscha, bo jest to na tyle konkretna firma, że na pewno tak chodliwy towar nie leży w magazynach 2 lata
na moje właśnie jest tak ja pisałem powyżej -jest to pompa po fabrycznej regeneracji w fabryce boscha i wtedy w tą obniżkę z ceny 6tyś.zł na te 3 tyś.można uwierzyć ,ale na pewno nie z 10tyś(czyli nówka sztuka) na 3 tyś.
błogosławieni Ci co nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa .....
Witam
Pompę zdecydowałem się kupić w Dieseltechnice mimo wszystko. Każdy "pompiarz" w Krakowie i okolicach polecał mi ich mówiąc że nie zdarzają się im wpadki. Zadzwoniłem, chwilę porozmawiałem i z 2900zł zrobiło się 2600
Pompa po regeneracji z wymienioną głowicą elektroniką i przestawiaczem kąta wtrysku. Rok gwarancji na piśmie oraz wydruk ze stołu pomiarowego, pokazujący że pompa ma identyczne parametry jak ta która wychodzi z fabryki Boscha. Dziś zadzwonili czy jestem zadowolony i czy wszystko ok. W tej chwili nie mogę powiedzieć że polecam tę firmę, bo nie wiem co dalej, ale na pewno polecają ją dobre warsztaty krakowskie. Z upływem czasu będę na bieżąco informował szanownych forumowiczów czy i jak pompa działa 
Adres strony:
http://www.dieseltechnika.pl
Człowiek, z którym rozmawiałem: inż. Wojciech Pawłowski tel: 600 975 099
Objawy, które wskazywały na rychły koniec życia technicznego mojej pompy były następujące w kolejności chronologicznej:
-Zapalanie się kontrolek ABS i ESP(nic się nie działo paliły się chwile i gasły)
-Zapalanie kontrolek i wyraźnie odczuwany brak mocy podczas ich działania, samochód nie wkręcał się powyżej 2000rpm
-Biały, gęsty dym(miazga
)
-Bardzo ciężkie odpalanie na zimnym silniku
-Wstrząsy, nierówna praca silnika
-Zapalenie się kontrolek na stałe
-Błąd 550
-Diagnostyka KTSem pokazała ewidentnie uszkodzony mechanizm przestawiacza
-Całkowity brak mocy, samochód nie reaguje na pedał gazu (kopcenie z dwururki przeszło moje wyobrażenia
)
Mój apel ku przestrodze posiadaczy a6,
Jeżeli wystąpiły u Was podobne objawy należy je dokładnie zdiagnozować, nie oznaczają one od razu padniętej pompy. Ja postawiłem diagnozę drogą eliminacji wszystkich innych możliwych usterek (dających te same objawy)takich jak :
-przepływomierz
-czujnik STOP
-żarówki stop
-nieszczelności w układzie paliwowym
-wtrysk sterujący
-zawór początku tłoczenia w pompie
-cewka w pompie
-czujnik obrotów pompy
-sterownik VP44
-katalizator
-regulacja kąta wtrysku
-turbina
-EGR
-zawór sterujący turbiną i EGRem
Chyba tyle
Dziękuje wszystkim uczestnikom tematu za sugestie.
Pozdrawiam
P.S.
Niunia najprawdopodobniej "zabangla" jutro
Pompę zdecydowałem się kupić w Dieseltechnice mimo wszystko. Każdy "pompiarz" w Krakowie i okolicach polecał mi ich mówiąc że nie zdarzają się im wpadki. Zadzwoniłem, chwilę porozmawiałem i z 2900zł zrobiło się 2600


Adres strony:
http://www.dieseltechnika.pl
Człowiek, z którym rozmawiałem: inż. Wojciech Pawłowski tel: 600 975 099
Objawy, które wskazywały na rychły koniec życia technicznego mojej pompy były następujące w kolejności chronologicznej:
-Zapalanie się kontrolek ABS i ESP(nic się nie działo paliły się chwile i gasły)
-Zapalanie kontrolek i wyraźnie odczuwany brak mocy podczas ich działania, samochód nie wkręcał się powyżej 2000rpm
-Biały, gęsty dym(miazga

-Bardzo ciężkie odpalanie na zimnym silniku
-Wstrząsy, nierówna praca silnika
-Zapalenie się kontrolek na stałe
-Błąd 550
-Diagnostyka KTSem pokazała ewidentnie uszkodzony mechanizm przestawiacza
-Całkowity brak mocy, samochód nie reaguje na pedał gazu (kopcenie z dwururki przeszło moje wyobrażenia

Mój apel ku przestrodze posiadaczy a6,
Jeżeli wystąpiły u Was podobne objawy należy je dokładnie zdiagnozować, nie oznaczają one od razu padniętej pompy. Ja postawiłem diagnozę drogą eliminacji wszystkich innych możliwych usterek (dających te same objawy)takich jak :
-przepływomierz
-czujnik STOP
-żarówki stop
-nieszczelności w układzie paliwowym
-wtrysk sterujący
-zawór początku tłoczenia w pompie
-cewka w pompie
-czujnik obrotów pompy
-sterownik VP44
-katalizator
-regulacja kąta wtrysku
-turbina
-EGR
-zawór sterujący turbiną i EGRem
Chyba tyle

Dziękuje wszystkim uczestnikom tematu za sugestie.
Pozdrawiam
P.S.
Niunia najprawdopodobniej "zabangla" jutro
- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała