Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.5 TDI AKE 180 KM] Gdzie kupić pompę VP44???

Silniki wysokoprężne
kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 12 lut 2011, 17:21

[maja wszystkie pompy zadzwon ja dzwonilem bo tez potrzebuje z koncowka b

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 12 lut 2011, 18:34

spinacz2100 pisze:ok prosze bardzo.Ostatnio patrzyłem bo kolega ma problem z A4, 2.5tdi i też pompa na wykończeniu.
Zaczniemy od góry:
2099zł- http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-po-re ... 87482.html

1400zł- http://allegro.pl/audi-vw-2-5-tdi-pompa ... 99928.html

950zł- http://allegro.pl/pompa-vp-audi-vw-2-5- ... 18122.html
...
niby masz racje, lecz wlasciwie najpowazniej i tak wyglada ta najdrozsza, dodatkowo w kazdej aukcji jest cos, co moze chwile zastanowic. np:

ad1)
WITAM PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST POMPA WTRYSKOWA FIRMY BOSCH PO PROFESJONALNEJ NAPRAWIE NA NAJNOWOCZEÂŚNIEJSZYM SPRZęCIE EPS 815 ORAZ KMA 822 . REGENERACJI DOKONUJEMY TYLKO I WYÂŁÂĄCZNIE NA NOWYCH I ORYGINALNYCH CZęÂŚCIACH BOSCH . KAÂŻDA POMPA WTRYSKOWA NAPRAWIANA W NASZEJ FIRMIE JEST PO KALIBRACJI I POSIADA NOWY STEROWNIK (NIE NAPRAWIANY) . CENA PODANA NA AUKCJI DOTYCZY NAPRAWY STANADARDOWEJ , ORAZ OBEJMUJE ZWROT STAREJ POMPY NADAJÂĄCEJ SIę DO NAPRAWY

czyli jest to koszt standardowej naprawy/regeneracji pompy.

ad2)

Wszystkie sprzedawane przez nas pompy sa sprawdzone i skalibrowane na stole probierczym BOSCH EPS 815 .Są to pompy regenerowane z półroczną gwarancją .
...
Nadmieniam iz jest to produkt regenerowany podana cena obowiazuje po zwrocie starej czesci nadającej się do ponownej regeneracji w przeciwnym razie naliczona bedzie kaucja


w przyblizeniu podobnie jak wyzej

ad3)
Naprawiony korpus i sterownik.Wymieniony tłok przestawiacza i komplet uszczelnień.Cena 950 netto obowiązuje po zwrocie starej pompy.

nie wiem czy slowo naprawiony sterownik oznacza wymiane sterownika.... chyba nie - wiec wiem ze mozna taka 'naprawe' wykonac taniej..... (wlacznie z wymienionym tloczkiem)
Pewnie gdyby podpytac o szczegoly rowniez 'niedopisana' reszta by wyszla.

Wychodzi na to ze te 2500 (czyli oddajesz swoja - obojetnie w jakim stanie i dostajesz nowa) to jednak jest jedna z najtanszych ofert.

spinacz2100 to bardzo mile, ze zadales sobie trud wyszukania aukcji i wklejenia linkow (naprawde), tylko ze (mam wrazenie) to akurat nie zaprzecza temu co napisalem - w dalszym ciagu cena, w przypadku kolegi Rafalsky (opinia serwisow: lepiej poszukac nowej) prawdopodobnie wzrosnie, jezeli wczytamy sie dokladniej w opisy aukcji....

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 12 lut 2011, 18:51

ciekawe ile taka pompa pochodz i czemu daja 6 miesiecy gwarancji a nie 2 lata jak jest na wszystko nawet jak kupisz trampki za 9zl to masz gwarancjie 2 lata wiem bo zona prauje w obuwniczym

Rafalsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalsky » 12 lut 2011, 19:37

Suma sumarum dalej jestem w kropce z zakupem pompy, jednak najprawdopodobniej wybiorę opcje za 3000 zł z roczną gwarancją podobno nowa pisałem o niej wyżej.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 12 lut 2011, 20:34

nie jestes w kropce, tylko awaria ktora Cie dotknela jest nieco bardziej kosztowna, niz przypadki z najtanszych ofert na allegro. Niestety.

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 13 lut 2011, 05:49

ja kupywałem w lublinie....ponoć jeden z najlepszych zakładów który bawi sie w regeneracje pomp vp44 <okok>

http://www.favore.pl/104646_regeneracja ... ublin.html

Awatar użytkownika
ari
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2010, 23:44
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: ari » 13 lut 2011, 18:06

Rafalsky pisze:Suma sumarum dalej jestem w kropce z zakupem pompy, jednak najprawdopodobniej wybiorę opcje za 3000 zł z roczną gwarancją podobno nowa pisałem o niej wyżej.
Kolego to co pisałeś z tymi pompami Bosch ,które przeleżały w magazynach to faktycznie Bosch sprzedaje je po kosztach do swoich odbiorców ,ale na pewno nie jest to pompa fabrycznie nowa i nigdy nie montowana ,bo pompa VP 44 kosztuje jako nowa 10-12tyś.zł ,a ta za te 3tyś jest pompą po fabrycznej regeneracji zrobionej w fabryce Boscha . Taka pompa (fabrycznie regenerowana)nie po promocji kosztuje ok 6000zł .

Ja mogę ci polecić firmę: http://www.dieseltechnika.pl/ ,zobacz ich aukcje na allegro :
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10076981

wlaśnie u nich też są te ,,nowe'' pompy i stąd właśnie miałem info o tych ,,nowych'' pompach .

sam korzystałem z ich uslug w styczniu.
błogosławieni Ci co nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa .....

Rafalsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalsky » 13 lut 2011, 19:15

ari pisze:olego to co pisałeś z tymi pompami Bosch ,które przeleżały w magazynach to faktycznie Bosch sprzedaje je po kosztach do swoich odbiorców ,ale na pewno nie jest to pompa fabrycznie nowa i nigdy nie montowana ,bo pompa VP 44 kosztuje jako nowa 10-12tyś.zł ,a ta za te 3tyś jest pompą po fabrycznej regeneracji zrobionej w fabryce Boscha . Taka pompa (fabrycznie regenerowana)nie po promocji kosztuje ok 6000zł .
ari pisze: Rozmawiałem z właścicielem firmy Dieseltechnika i zaśpiewał mi tę samą historię, że są to na 100% pompy nowe. Jak zapytałem dlaczego pompa w ASO kosztuje 10000 zł to odpowiedział że marża jest tak wysoka. Szczerze mówiąc nie wierzę w te historie o zapchanych magazynach Boscha, bo jest to na tyle konkretna firma, że na pewno tak chodliwy towar nie leży w magazynach 2 lata ;)

Awatar użytkownika
ari
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2010, 23:44
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: ari » 13 lut 2011, 20:24

na moje właśnie jest tak ja pisałem powyżej -jest to pompa po fabrycznej regeneracji w fabryce boscha i wtedy w tą obniżkę z ceny 6tyś.zł na te 3 tyś.można uwierzyć ,ale na pewno nie z 10tyś(czyli nówka sztuka) na 3 tyś.
błogosławieni Ci co nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa .....

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 13 lut 2011, 20:41

panowie niech sobie bedzie jaka chce byle by chodzila jak najdluzej

Rafalsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalsky » 15 lut 2011, 21:32

Pompa wreszcie przyszła <radocha> Kupiłem za 2600 z fakturą i 12 mies gwarancją więc myślę że chyba nieźle. Jak ktoś będzie chciał namiar to wyślę na priva, żeby nie reklamować ;) I tak kolejny remont(całość 3200zł) zapisuje się w mojej krótkiej historii posiadania a6...

Awatar użytkownika
ari
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2010, 23:44
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: ari » 16 lut 2011, 18:25

według mnie powinieneś napisać gdzie nie na priv tylko tu na forum ,ktoś będzie mial taki problem jak ty za jakiś czas i to co napiszesz będzie jak znalazł . :]
błogosławieni Ci co nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa .....

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 16 lut 2011, 19:56

zgadza sie pisz na forum ja tez bede wymienial napisz co ijak jak sie sprawuje pompa i jak dlugo czekales na nia :)

Rafalsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalsky » 17 lut 2011, 20:34

Witam
Pompę zdecydowałem się kupić w Dieseltechnice mimo wszystko. Każdy "pompiarz" w Krakowie i okolicach polecał mi ich mówiąc że nie zdarzają się im wpadki. Zadzwoniłem, chwilę porozmawiałem i z 2900zł zrobiło się 2600 :) Pompa po regeneracji z wymienioną głowicą elektroniką i przestawiaczem kąta wtrysku. Rok gwarancji na piśmie oraz wydruk ze stołu pomiarowego, pokazujący że pompa ma identyczne parametry jak ta która wychodzi z fabryki Boscha. Dziś zadzwonili czy jestem zadowolony i czy wszystko ok. W tej chwili nie mogę powiedzieć że polecam tę firmę, bo nie wiem co dalej, ale na pewno polecają ją dobre warsztaty krakowskie. Z upływem czasu będę na bieżąco informował szanownych forumowiczów czy i jak pompa działa ;)

Adres strony:

http://www.dieseltechnika.pl

Człowiek, z którym rozmawiałem: inż. Wojciech Pawłowski tel: 600 975 099


Objawy, które wskazywały na rychły koniec życia technicznego mojej pompy były następujące w kolejności chronologicznej:

-Zapalanie się kontrolek ABS i ESP(nic się nie działo paliły się chwile i gasły)
-Zapalanie kontrolek i wyraźnie odczuwany brak mocy podczas ich działania, samochód nie wkręcał się powyżej 2000rpm
-Biały, gęsty dym(miazga :) )
-Bardzo ciężkie odpalanie na zimnym silniku
-Wstrząsy, nierówna praca silnika
-Zapalenie się kontrolek na stałe
-Błąd 550
-Diagnostyka KTSem pokazała ewidentnie uszkodzony mechanizm przestawiacza
-Całkowity brak mocy, samochód nie reaguje na pedał gazu (kopcenie z dwururki przeszło moje wyobrażenia <lol> )

Mój apel ku przestrodze posiadaczy a6,
Jeżeli wystąpiły u Was podobne objawy należy je dokładnie zdiagnozować, nie oznaczają one od razu padniętej pompy. Ja postawiłem diagnozę drogą eliminacji wszystkich innych możliwych usterek (dających te same objawy)takich jak :
-przepływomierz
-czujnik STOP
-żarówki stop
-nieszczelności w układzie paliwowym
-wtrysk sterujący
-zawór początku tłoczenia w pompie
-cewka w pompie
-czujnik obrotów pompy
-sterownik VP44
-katalizator
-regulacja kąta wtrysku
-turbina
-EGR
-zawór sterujący turbiną i EGRem

Chyba tyle :)

Dziękuje wszystkim uczestnikom tematu za sugestie.
Pozdrawiam

P.S.
Niunia najprawdopodobniej "zabangla" jutro

Awatar użytkownika
Quattrorulezz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
Imię: Przemek
Rocznik: 2005
Moje auto: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Quattrorulezz » 19 lut 2011, 09:09

Bardzo jestem ciekaw finalu twojej "histori" a moze histerii....hehehe. Objawy poniekąd podobne jak u mnie :| Czekam z niecierpliwością i powodzenia.
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja