[A6 C5 2,5 TDI] Dmucha z otworów w głowicy pod kolektorem
[A6 C5 2,5 TDI] Dmucha z otworów w głowicy pod kolektorem
Witam wszystkich,mam pytanie czy ktoś z Was ma jakieś zdjęcia głowicy albo może odpowiedzieć na pytanie a mianowicie: są tam jakieś trzy otworki tzw "technologiczne" przez które podobno dmucha a nie powinno i czy to powinno być zaślepione jeśli tak to co może być przyczyną że nie są? znajdują się one pomiędzy otworami pod kolektorem wydechowym. z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 15:54 przez DawidM3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
DawidM3- a i owszem. Masz podniesiony któryś z wtrysków, wydmuchało podkładkę i ci cyka. Jest ciasno, ale przy pomocy wężyka wyczaisz z którego otworku ci cyka. Dekiel na bok, wyjmij wtryskiwacz (będzie opór, ale poradzisz sobie- zwróć uwagę na krzywki wałka czy nie blokują wtrysku- w razie co obróć wałem), wyczyść dokładnie gniazdo wtryskiwacza jak i sam wtryskiwacz, załóż nową podkładkę miedzianą i oring( NIGDY stare),zamontuj i już. :mrgreen: (nasmaruj oring- wtryskiwacz lepiej wskoczy na miejsce)
Witam
DawidM3 wiem, że temat stary ale mógłbyś podpowiedzieć, czy Twój problem rozwiązany po wymianie uszczelnienia wtrysku??
Mam to samo i juz mechaniory mi prawie silnik wyjeli, twierdzą, że skoro dmucha z otworu technologicznego to w środku jest peknieta głowica.
Aktualizacja - po czyszczeniu oringów problem rozwiązany ufff
DawidM3 wiem, że temat stary ale mógłbyś podpowiedzieć, czy Twój problem rozwiązany po wymianie uszczelnienia wtrysku??
Mam to samo i juz mechaniory mi prawie silnik wyjeli, twierdzą, że skoro dmucha z otworu technologicznego to w środku jest peknieta głowica.
Aktualizacja - po czyszczeniu oringów problem rozwiązany ufff