[A6 C5] podwójny gaz
[A6 C5] podwójny gaz
nie wiem czy to w dobrym dziale i czy dobrze to nazwalem.
mam pytanko czy kazda A6 ma w pedale gazu tzw.podwójny gaz?mam na mysli ze po docisnieciu gazu na maxa macie jeszcze takie dobicie pedalu gazy do podlogi ?
			
			
									
									
						mam pytanko czy kazda A6 ma w pedale gazu tzw.podwójny gaz?mam na mysli ze po docisnieciu gazu na maxa macie jeszcze takie dobicie pedalu gazy do podlogi ?
Re: [A6 C5] podwójny gaz
hmmm wiem o co Ci chodzi, ale ja nie odczułem przy tym dodatkowych obrotów, wydaje mi się, że pedał po prostu dopasowuje się do stopy kierowcy aby jazda była wygodna. Aczkolwiek mogę się mylićbyggdavid pisze:nie wiem czy to w dobrym dziale i czy dobrze to nazwalem.
mam pytanko czy kazda A6 ma w pedale gazu tzw.podwójny gaz?mam na mysli ze po docisnieciu gazu na maxa macie jeszcze takie dobicie pedalu gazy do podlogi ?

Wiele serc, jedno bicie, tylko Audi ponad życie.
						a zwie to sie kick down Jak chcesz na automacie wyprzedzić i jest ci za wolno wciskasz do oporu pedał w sama podłoge i zwala ci nawet o 2 biegi nizej.
			
			
									
									sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
						było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
kazdy tiptronic z grupy VW ma ,nie wiem jak z multitronikiem.Najłatwiej sprawdzić to czy masz ,trzeba włozyć reke pod pedał gazu,bedzie taki guzik wystawał około 1cm.Jak jest to wsiądż do samochodu i bez odpalania silnika wcisnij pedał gazu do oporu,a pozniej postaraj sie docisnąć mocniej.To jest właśnie kick.W czasie jazdy depczesz całkiem opór ,zwala o 2 biegi i dalej juz normalnie pedał w podłodze,bo kick sam go wypycha.Miałem rok temu tipa w VW ale to ta  sama skrzynia co w OOOO
			
			
									
									sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
						było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
miałem tiptronika w passacie,skrzynia ta sama co w audi,w passacie był guziol pod pedałem,może w audi jest inaczej.Napewno jak wcisniesz lekko pedał do oporu a póżniej go dociśniesz  jeszcze mocnej bedzie troche sprezynowało i to jest właśnie to.Najlepiej zrobić to na sucho
			
			
									
									sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
						było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
 
							





 wtedy jest..
 wtedy jest..






 Pedał porusza się ale to chyba, aby dopasować się do nogi ale pod nim nie ma żadnego przycisku.
 Pedał porusza się ale to chyba, aby dopasować się do nogi ale pod nim nie ma żadnego przycisku. 



 
 
