[c4 2.8 Q avant automat]poprawienie instalacji lpg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 11 sie 2010, 20:50
- Lokalizacja: gdańsk
[c4 2.8 Q avant automat]poprawienie instalacji lpg
Witam Koledzy
W moim w/w autku zainstalowana jest sekwencja ze sterownikiem AGISA(jest to wysoki model który posiada możliwość kalibracji kazdego wtrysku osobno)listwy Valteka i reduktor(nie pamiętam nazwy w każdym razie wydaje mi się że jest to model do 140-150 km)przewód zasilający jest fi 6.Teraz moje pytanie.Jaki reduktos oraz wtryski polecacie do tego silniczka(czy będzie konieczność zmiany przewodów na fi8? autko wg mnie nie jedzie tak jak powinno a spalanie na gazie oscyluje w granicy 17,5 w trasie i czasami(zima)nawet 25 w cyklu miejskim i mieszanym.Dodam iż wymieniłem ostatnio obie sony gdyż były uszkodzone..spalanie spadło nieznacznie lecz dynamika sie wiele nie poprawiła.
Prosił bym o linki do sprawdzonych produktów w dobrej klasie cenowej..
Pozdrawiam
W moim w/w autku zainstalowana jest sekwencja ze sterownikiem AGISA(jest to wysoki model który posiada możliwość kalibracji kazdego wtrysku osobno)listwy Valteka i reduktor(nie pamiętam nazwy w każdym razie wydaje mi się że jest to model do 140-150 km)przewód zasilający jest fi 6.Teraz moje pytanie.Jaki reduktos oraz wtryski polecacie do tego silniczka(czy będzie konieczność zmiany przewodów na fi8? autko wg mnie nie jedzie tak jak powinno a spalanie na gazie oscyluje w granicy 17,5 w trasie i czasami(zima)nawet 25 w cyklu miejskim i mieszanym.Dodam iż wymieniłem ostatnio obie sony gdyż były uszkodzone..spalanie spadło nieznacznie lecz dynamika sie wiele nie poprawiła.
Prosił bym o linki do sprawdzonych produktów w dobrej klasie cenowej..
Pozdrawiam
Przeraża mnie bezmyślność kierowców którzy wciskają gaz do dechy..mkną na złamanie karku..bez opamiętania...az czasami ciezko ich wyprzedzic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
Re: [c4 2.8 Q avant automat]poprawienie instalacji lpg
reduktor optymalny to KME sliver , jeśli chodzi o zasilenie to fi 6 będzie ok , zwróc uwagę czy nie ma zwężek na zakończeniach przewodu miedzianego ( jeśli są to należy je usunąć) listwy minimum to listwa omvl reg koszt ok 135-150 zł/szt ( niestety występuje tylko w opcji 4 cyl, czyli montaz z jednym wtryskiem nie aktywnym) otymalne listwy to hana 2000 z króćcami ale to już droższa zabawka sam wtryskiwacz ponad 100 zł do tego jeszcze adapter za ok 18-20zł no i rozdzielacz po 1 na 3 wtryski, ok 15-20 zł i koniecznie filtr odstojnikowy valtek lub matrix ( do fl 02 jakoś nie mam przekonania, no i jest on droższy od włoskich ,) jeśli chodzi o korekty na poszczególnych wtryskiwaczach to nic to nie daje , poniewaz nie masz możliwości diagnozy dokonywanych korekt, możesz sugerować się korektami na całych stronach czyli prawa/ lewa strona ,hakanos007 pisze:Witam Koledzy
W moim w/w autku zainstalowana jest sekwencja ze sterownikiem AGISA(jest to wysoki model który posiada możliwość kalibracji kazdego wtrysku osobno)listwy Valteka i reduktor(nie pamiętam nazwy w każdym razie wydaje mi się że jest to model do 140-150 km)przewód zasilający jest fi 6.Teraz moje pytanie.Jaki reduktos oraz wtryski polecacie do tego silniczka(czy będzie konieczność zmiany przewodów na fi8? autko wg mnie nie jedzie tak jak powinno a spalanie na gazie oscyluje w granicy 17,5 w trasie i czasami(zima)nawet 25 w cyklu miejskim i mieszanym.Dodam iż wymieniłem ostatnio obie sony gdyż były uszkodzone..spalanie spadło nieznacznie lecz dynamika sie wiele nie poprawiła.
Prosił bym o linki do sprawdzonych produktów w dobrej klasie cenowej..
Pozdrawiam
dystrybutor stag
audi 80 coupe 2.2turbo>vectra 2.0 16vSFI>omega MV6>A6 C5 2.8 30v>superb 1.8T>A6C6 2.0tdi
audi 80 coupe 2.2turbo 83' moje pierwsze autko... sentyment pozostał...
audi 80 coupe 2.2turbo>vectra 2.0 16vSFI>omega MV6>A6 C5 2.8 30v>superb 1.8T>A6C6 2.0tdi
audi 80 coupe 2.2turbo 83' moje pierwsze autko... sentyment pozostał...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
KME Gold albo Scorpion GT, z obu reduktorów należy wywalić trzpień elektrozaworu, zewnętrzny elektrozawór waltek BFC 8mm, założyłbym miedź 8mm, wtryskiwacze Hana zielone i dopiero to auto będzie jeździło.
W słabszej konfiguracji będą za duże spadki ciśnienia i nigdy na WOT nie osiągniesz takich samych czasów benzynowych i gazowych z czym wiąże się spadek mocy.
W innej konfiguracji będzie jeździło, ale nigdy się jednak nie dowiesz jak mogłoby jeździć.
W słabszej konfiguracji będą za duże spadki ciśnienia i nigdy na WOT nie osiągniesz takich samych czasów benzynowych i gazowych z czym wiąże się spadek mocy.
W innej konfiguracji będzie jeździło, ale nigdy się jednak nie dowiesz jak mogłoby jeździć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
fassi chyba troche za duże te reduktory... ( zapas nigdy nie zaszkodzi) ale ja patrze na cene.fassi1 pisze:KME Gold albo Scorpion GT, z obu reduktorów należy wywalić trzpień elektrozaworu, zewnętrzny elektrozawór waltek BFC 8mm, założyłbym miedź 8mm, wtryskiwacze Hana zielone i dopiero to auto będzie jeździło.
W słabszej konfiguracji będą za duże spadki ciśnienia i nigdy na WOT nie osiągniesz takich samych czasów benzynowych i gazowych z czym wiąże się spadek mocy.
W innej konfiguracji będzie jeździło, ale nigdy się jednak nie dowiesz jak mogłoby jeździć.
co do scorpiona oprócz zaworu proponuje wymienić regulator na nowy typ(jeśli jest stary) bo stare sie zacinały i albo reduktor dawał 3.0bara albo nie puszczał w ogóle gazu( ja nie mam dobrej opini o scorpionach).jeśli ktoś nie jest w temacie to nie rozróżni tych zaworów,n no i ... cena... kme gold ok 330zł scorpion ok 300zł jak wywalisz zawór to jeszcze zawór magioratto ok 80 zł to juz robi sie spora różnica a kolega prosił o tani dobry zestaw
dystrybutor stag
audi 80 coupe 2.2turbo>vectra 2.0 16vSFI>omega MV6>A6 C5 2.8 30v>superb 1.8T>A6C6 2.0tdi
audi 80 coupe 2.2turbo 83' moje pierwsze autko... sentyment pozostał...
audi 80 coupe 2.2turbo>vectra 2.0 16vSFI>omega MV6>A6 C5 2.8 30v>superb 1.8T>A6C6 2.0tdi
audi 80 coupe 2.2turbo 83' moje pierwsze autko... sentyment pozostał...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety nie ma tanio i dobrze.
Tak jak pisałem, jak będzie tanio to będzie jeździł ale nie tak jak powinien.
Zależy też jak zbiornik jest zamontowany i jaki jest wielozawór, na a jak w przyszłości filtry będą przypchane to ciśnienie będzie bardziej spadać.
Nowe scorpiony mają już ten nowy gładki regulator jak tłoczek, stare miały te wcięcia.
Tak jak pisałem, jak będzie tanio to będzie jeździł ale nie tak jak powinien.
Zależy też jak zbiornik jest zamontowany i jaki jest wielozawór, na a jak w przyszłości filtry będą przypchane to ciśnienie będzie bardziej spadać.
Nowe scorpiony mają już ten nowy gładki regulator jak tłoczek, stare miały te wcięcia.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
matelekmatelek pisze:zaloz hanki zielone (komplet jakies 140 zl za sztuke) jak fassi radzi a reduktor daj magic III (jakies 150 zl dasz) KME gold jest dobry i ma duzy zapas ale w porownaniu do magica ma slaba termike, ew wtryski MJ badz matrix hs
zielone hany są do aut o mocy od 35 do 45 km/cyl a w 174 km wychodzi po 29 km/ cyl więc czerwone hany 2000 co do ceny tak jak mówisz
dystrybutor stag
audi 80 coupe 2.2turbo>vectra 2.0 16vSFI>omega MV6>A6 C5 2.8 30v>superb 1.8T>A6C6 2.0tdi
audi 80 coupe 2.2turbo 83' moje pierwsze autko... sentyment pozostał...
audi 80 coupe 2.2turbo>vectra 2.0 16vSFI>omega MV6>A6 C5 2.8 30v>superb 1.8T>A6C6 2.0tdi
audi 80 coupe 2.2turbo 83' moje pierwsze autko... sentyment pozostał...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 11 sie 2010, 20:50
- Lokalizacja: gdańsk
zainteresowanie tematem mnie przerosło..tym bardziej ze pare dni nawet nie zasiadałem do kompa(wyjazd do pracy 5 rano-powrót 20).
dzięki bardzo za informacje..teraz tylko muszę poszukać gazownika który mi to ogarnie(ciężko o dobrego w trójmieście).Może ktoś mógł by polecić jakiś warsztat?
jeszcze jedno-czy moje spalanko moze być wynikiem zle dobranego osprzętu??
Pozdróweczka
dzięki bardzo za informacje..teraz tylko muszę poszukać gazownika który mi to ogarnie(ciężko o dobrego w trójmieście).Może ktoś mógł by polecić jakiś warsztat?
jeszcze jedno-czy moje spalanko moze być wynikiem zle dobranego osprzętu??
Pozdróweczka
Przeraża mnie bezmyślność kierowców którzy wciskają gaz do dechy..mkną na złamanie karku..bez opamiętania...az czasami ciezko ich wyprzedzic
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga