Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5] Pompa po regeneracji cykanie zaworu początu tłoczeni

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
siemach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:28
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C5] Pompa po regeneracji cykanie zaworu początu tłoczeni

Post autor: siemach » 07 lut 2011, 21:10

Witam kolegów.
Czy normalne jest cykanie zaworu początku tłoczenia po wlaczeniu zaplonu?
Przed oddaniem pompy do regeneracji cykanie takie nie występowało.
Czasem jeszcze cicho cyka po wylaczeniu zaplonu przez jakis czas.
Pompa odpowietrzona, cisnienie na przewodach nie jest wysokie (da sie utrzymac paliwo w przewodzie palcem).
Czy prawdą jest, ze moze przyczyna tkwic w nieodpowiednio dobranym sterowniku?
Jak sprawdzic po numerze sterownika i numerze pompy ze sterownik pasuje do danej pompy?

Pozdrawiam Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 22:41 przez siemach, łącznie zmieniany 2 razy.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 07 lut 2011, 22:23

siemach,
wydaje mi sie ze N75 nie ma nic wspólnego z pompą paliwowa .

Awatar użytkownika
siemach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: siemach » 07 lut 2011, 22:38

rafal100 pisze:siemach,
wydaje mi sie ze N75 nie ma nic wspólnego z pompą paliwowa .
tak tak, pomylka
juz poprawilem temat

Rafalsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalsky » 08 lut 2011, 15:03

Jak "cyka" to znaczy, że pracuje,a po przekręceniu zapłonu chyba nie powinien... A sterownik Ci wymieniali?

Awatar użytkownika
siemach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: siemach » 08 lut 2011, 16:05

Rafalsky pisze:Jak "cyka" to znaczy, że pracuje,a po przekręceniu zapłonu chyba nie powinien... A sterownik Ci wymieniali?
tak, wymieniali
ale upieraja sie, ze dobrze dobrany i ze pompa sprawdzona

Awatar użytkownika
Quattrorulezz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
Imię: Przemek
Rocznik: 2005
Moje auto: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Quattrorulezz » 11 lut 2011, 11:12

Pytanie czy sterownik dobrze dobrany do pompy czy do auta (instalacji)? Dobierali po nr VIN?
Ja bym kombinował w ASO żeby sprawdzili jaki sterownik idzie w twoim aucie. Chociaż znając realia ASO pompa wtryskowa występuje w całości...nie wiem dokładnie. A może tel. do innego pompiarza? Jeżeli trafisz życzliwego goiścia to powinien Ci powiedzieć.
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro

Awatar użytkownika
siemach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: siemach » 11 lut 2011, 18:00

sprawdzalem nr pompy po vin i pompa jest ok, sprzedawca potwierdzil ze 106d
ale nie wiem jak sprawdzic sterownik czy pasuje
mam nr sterownika z naklejki i mam nr sterownika sczytany vagiem
ogolnie mam sczytane vagiem bloki, ale nie bardzo wiem jak to ugryzc.
moge wrzucic screeny

[ Dodano: 2011-02-26, 16:03 ]
okazalo sie, ze zle dobrany sterownik pompy
pomylka "pompiarza"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja