Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5]zawieszenie

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 195
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

[a6 c5]zawieszenie

Post autor: tolondo » 22 wrz 2008, 20:48

mam pytanie mam stukanie w zawieszeniu z przodu z prawej strony,wymieniac odrazu cale zawieszenie czy tylko to co stuka(znaczy sie wahacze) dzieki za podpowiedzi

Qris

Post autor: Qris » 22 wrz 2008, 23:53

Całość obie strony. Koszt nie cały tysiąc. Na forum jest info kto sprzedaje oryginalną zawieszkę potem zbieżność i możesz śmigać...
Dlaczego nie pojedynczo? Po każdej zmianie pod spodem musisz zrobić zbieżnośc bo opony CI się wytrą albo auto będzie szło nie równo itd... Zrób coś dobrze a nie odstawiaj lipy

Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 195
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

Post autor: tolondo » 23 wrz 2008, 20:17

dzieki za sugestie,chyba zrobie wszystkie odrazu i bede mial spokoj na dluzej z tego co czytalem nie jest to jakis kosmiczny koszt.jeszcze raz dzieki

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 28 wrz 2008, 21:24

ogolnie Panowie to szarpak nie jest zawsze sprawiedliwy :-) bylem na szarpaku i typ powiedzial ze wszystko jest super, gumy cale itd, a jednak cos stuka ?:-|
jak ktos kiedys bedzie mial podobna sytaucje, to najpierw na szarpak - ok, ale jak dalej bedzie stukac to nie ma wybacz, auto na kanał i trzeba samemu sprawdzic gdzie sa luzy. Pozdrawiam

Arek70
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 07 paź 2008, 13:00
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Arek70 » 07 paź 2008, 13:30

Witam,
Jestem nowy w tym gronie. Jednak chcę również dzielić się swoimi doświadczeniami o aucie stąd też tu zagościłem. A konkretnie w temacie zawieszenia. O wahaczach w tych autach to można by książkę i to nie jedną napisać. Ja w swoim aucie w ciągu niespełna 2 lat wymieniałem 4 razy (Mapco, Dechstein, Meyle a teraz Lemforder) i dalej stuka. Co może być przyczyną ? Próbowałem już chyba wszystkiego, szarpaki też były. Ale ostatnio mój serwisant zauważył, że moje auto stoi nieco wyżej (ma większy prześwit) niż inne Audi A6 na jego podwórku. Prawdopodobnie sworznie w wahaczach górnych wychylają się, przy podwyższonym zawieszeniu, maksymalnie w skrajne położenia i to może powodować stuki. Tym bardziej, że są one szczególnie słyszalne przy jeździe przy skręconych kołach. Zresztą sam wahacz a właściwie sworzeń w wahaczu górnym przednim, obecnie Lemforder, nawet jako nowy niezamontowany w jednym maksymalnym położeniu stuka. Prawdopodobnie ktoś przede mną założył inne - wyższe sprężyny. Ale czy to jest faktycznie ta przyczyna dam znać jak coś więcej się dowiem. Czy miał ktoś może podobne doświadczenia ? A może wiecie jaki powinien być prześwit między oponą a nadkolem w A6 Avant, podstawowa wersja, nie quattro ? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Arek


Prosze przywitac sie w dziale powitan
Ostatnio zmieniony 07 paź 2008, 21:02 przez Arek70, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga