Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] stuki w silniku nie wiadomo skąd

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

[A6 C4] stuki w silniku nie wiadomo skąd

Post autor: krzysiekjx1 » 06 lut 2011, 17:46

ależ popadłem w tarapaty,podczas rutynowych prac mających na celu dopieszczenie auta,hm??? wykręciłem jedynie wtryskiwacze (z czego jeden z nich musiałem rozebrać w celu wymiany na chwile końcówki wtryskiwacza na pomiarową z zestawu do mierzenia kompresji) ale potem po złożeniu go wraz ze wszystkimi był sprawdzony na ręcznej pompie celem weryfikacji ich stanu i ciśnienia początkowego,i po złożeniu wszystkiego w całość po uruchomieniu silnika jego praca to jakiś koszmar (dymi i pracuje głośno-jakby coś stukało w środku) w emocjach choć może było to zbyteczne sprawdziłem ustawienie rozrządu,przy czym jak wiadomo musiałem zdemontować pasek napędzający pompę wtryskową,ale niczego nie dopatrzyłem sie żadnych nieprawidłowości w tym miejscu,fakt z tym silnikiem nie miałem wcześniej do czynienia ale ogólnie garaż to znam od dziecka :-D ale w tym przypadku ręce mi opadają i nie mam pomysłów do czego sie przyczepić??? co może być przyczyną takiego zachowania się silnika???? może ktoś z was miał podobne objawy po tego typu ingerencji??? bo chyba wtryskiwacze oprócz sterującego są takie same wszystkie,no fakt że nie użyłem nowych podkładek pod nie ale to chyba nie może być przyczyną??? :-( a i czy można jakoś poza kręceniem silnikiem odpowietrzyć pompę paliwa???? bo widze że wytworzyła mi sie poduszka a twierdze tak na podstawie tego że w wężyku zasilającym paliwo podchodzi ale po tym jak przestaje kręcić rozrusznikiem cofa sie

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem!
Poprawiłem!
Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 17:56 przez krzysiekjx1, łącznie zmieniany 1 raz.
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 06 lut 2011, 21:40

co ci mogę powiedzieć ze odpowietrzanie odbywa się tylko przez rozrusznik :/
ja osobiście zamontowałem pompkę paliwa (gruszka )
bo ma zaworek zwrotny i oszczędza rozróżnik
co do pukania czy wszystkie wtryski prawidłowo pracują , bo nie wiem jak w naszych audi ale wiem na pewno ze w TDI MAN jak wtrysk sterujący uszkodzony to w silniki stuka jak by śrubki :P wiec sprawdź czy może źle nie podpiłeś kostek za pompa bo wiem osobiście ze można je pomylić od wtrysku .
jak masz miernik wypnij kostkę od wtrysku i zmierz opór
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 06 lut 2011, 22:09

no z gruszką świetny patent mi podsunąłeś bo mam takową której używam do odpowietrzania webasto ale zupełnie o niej zapomniałem ale jutro pójdzie w ruch :mrgreen: ten wtrysk to też dobra myśl bo efekt taki jak wspominasz jest,choć wtyczkę tylko jedną wypinałem to sprawdzę czy można ją obrócić czy coś innego źle podłączyć ale jeszcze chciałem prosić o podpowiedz jaki opór powinien być na wtyczce tego wtryskiwacza w stanie spoczynku??? <mikołaj>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 06 lut 2011, 22:20

okolo 90-110 omów ale nie pamietam dokładnie ale jak bedzie walniety to napewno bedzie inny
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 07 lut 2011, 00:31

Sprawdźczy nie pozameniałeś wtyczek np filtra paliwa i wtrysku sterującego(chyba tak się da) i czy przewody wyokiego ciśnienia są ok... miałem z tym problemy a byłem święcie przekonany że przewody są tak jak były!
Obrazek TDI +

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 07 lut 2011, 07:50

co do rurek to ja też jestem świecie przekonany że są tak jak były ale szanuje każdą sugestie i chętnie bym sprawdził :-D a czy połączenie powinno wyglądać w następującej kolejności- 12453???

a teraz mogę już uzupełnić temat że wszystkie sugestie choć słuszne okazały sie nie trafne i osobiście poddałem sie po ich sprawdzeniu ze względu na brak czasu żeby dłużej grzebać w aucie osobiście :-( pierwszy raz mi sie to zdarzyło ;-) i u pompiarza odpalili je ale też na obecną chwile są zdezorientowani jego pracą ale przypuszczają że przyczyną będzie klin na wale korbowym :-( jutro sie okaże ale jest to bardzo prawdopodobne bo to dość słaby punkt tych silników

po dobraniu się do rozrządu od podstaw okazało się że opcja z klinem też nie była trafna i szukamy dalej :-(
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja