Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C4 2.5AEL]metaliczny stukot w silniku

Silniki wysokoprężne
sebastianix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 29 sty 2011, 17:59
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: sebastianix » 06 lut 2011, 20:10

znalazłem źródłó tego stukania. rozebrałem przód auta zeby od początku dla pewności sprawdzić rozrząd i okazało sie ze jest spory luz na klinie koła rozrządu wału korbowego.

leonulim

Post autor: leonulim » 06 lut 2011, 20:39

sebastianix, i jak zamierzasz usunąć usterke , wnioskuje że bedziesz miał rozwalony kanałek na klin w wale ( dokładnie to sprawdz) , miałem kiedyś ten sam problem i dodam ci że fach majstry ( serwis bosch świebodzin )zrobili mi na jakiś klej ( cene 1200 zł ) niestety starczyło mi na 1500 km i sie rozleciało .

Podpowiadam tobie jak byś miał problem z rowkiem w wale !!!!!

Sam opatentowałem inny sposób na naprawe tego na wieki.

Założe sie że przyczyną twojej usterki było zbyt słabe dokręcenie śróby głównej na wale ( podczas zmiany rozrządu )

sebastianix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 29 sty 2011, 17:59
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: sebastianix » 06 lut 2011, 21:34

kupię nowe koło zebate i zobacze jak bedzie bo te stare wyraźnie ma podcięty klin. rowek na wale raczej jest ok. a ty Jaki patent masz na ewentualne komplikacje?nie dokręcone były te 4 śruby na inbus...

leonulim

Post autor: leonulim » 06 lut 2011, 22:05

Ja miałem zdecydowanie wybity rowek na wale więc tak .
1 wypilowałem pilnikiem ( iglakiem )rowek w wale aby był równy(uszkodzona jedna strona rowka)
2 stare kółko napawałem stronę wybitą ( była uszkodzona jedna strona klina)
3 obrobiłem iglakami spaw na kole zębatym tak aby siedziało ciasno w szerszym rowku

w efekcie cieszyłem sie przez 2 lata jazdą i auto sprzedałem .

Dziwił mnie po wszystkim fakt że taki serwis który mi naprawiał na taki błachy sposób nie wpadł , przecież to wtedy by kase od klienta wyrwali .
Lepiej zrobić maniane żeby klient przyjechał znów na wyciągnięcie wału do obróbki ( takie mieli zamiary ) koszt bagatela ok 5 tys 7 lat temu

sebastianix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 29 sty 2011, 17:59
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: sebastianix » 06 mar 2011, 13:12

to nie było koło pasowe przyczyną tytlko urwana sruba
,stopy głównej wału korbowego!!!!!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja