[a6 c5 2,7T BEL] Wymiana rozrządu
- albercik_wm
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sie 2009, 07:20
- Lokalizacja: Kraków/Mogilno
[a6 c5 2,7T BEL] Wymiana rozrządu
Witam
Chcialbym otrzymać radę dotyczącą konieczności wymiany elementów rozrządu sporządzonych przez AUDI Poznań:
Zwala mnie z nóg oczywiście cena !
Zastanawiam się czy naprawdę trzeba wymieniać pozycje 1-4 zestawienia.
Wspomnę że obecny przebieg to 70tys km, ale wiek auta to już 7 rok (dlatego postanowiłem dokonać wymiany)
Prosze o podpowiedź.
Chcialbym otrzymać radę dotyczącą konieczności wymiany elementów rozrządu sporządzonych przez AUDI Poznań:
Zwala mnie z nóg oczywiście cena !
Zastanawiam się czy naprawdę trzeba wymieniać pozycje 1-4 zestawienia.
Wspomnę że obecny przebieg to 70tys km, ale wiek auta to już 7 rok (dlatego postanowiłem dokonać wymiany)
Prosze o podpowiedź.
albercik_wm
- Toranaga
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
- Lokalizacja: Alkmaar/Holandia
Ja właśnie się zastanawiam, czy pozycję 1-4 ruszać, ale mam najechane 300 i na ciepłym silniku zaczęło mi troszkę dzwonić.
Powiem tak:
-nie wiem, czy masz wymieniać czy nie, bo albo ktoś Ci zdjął 150000 z fury, albo ktoś Cię na częściach chce wyj#$%, albo ktoś po cichu nalał Ci rzepaku zamiast oleju silnikowego ...
napisz co Ci się dzieje ... to może więcej będziemy mogli doradzić
Powiem tak:
-nie wiem, czy masz wymieniać czy nie, bo albo ktoś Ci zdjął 150000 z fury, albo ktoś Cię na częściach chce wyj#$%, albo ktoś po cichu nalał Ci rzepaku zamiast oleju silnikowego ...
napisz co Ci się dzieje ... to może więcej będziemy mogli doradzić
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
- albercik_wm
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sie 2009, 07:20
- Lokalizacja: Kraków/Mogilno
Nie spodziewam się nabitych kilometrasków, gdyż mam papierkri weryfikujace stan kilometrów i przegflądów. Auto jest ze stanów US, a tam przy wyjeździe otrzymał stosowne papiery (min z czasami przeglądów). No i od nowości nie miał wymienianego paska.
Pytanie wysłałem do salonu AUDI, aby mi zestawili komplet naprawczy dla wymiany rozrządu. Jak napisałem czy rzeczywiście jest konieczna wymiana łańuszków (poz1-poz4) to odpisał że nie ma
Nie wiem w co pogrywają. Chęć naciągania kasy.
Pytam na forum czy jeszcze jakieś inne elementy nie wymagają wymiany.
Pytanie wysłałem do salonu AUDI, aby mi zestawili komplet naprawczy dla wymiany rozrządu. Jak napisałem czy rzeczywiście jest konieczna wymiana łańuszków (poz1-poz4) to odpisał że nie ma
Nie wiem w co pogrywają. Chęć naciągania kasy.
Pytam na forum czy jeszcze jakieś inne elementy nie wymagają wymiany.
albercik_wm
kolega sie pyta czy jest konieczna wymina tych napinaczy a wy weryfikujecie jego przebieg
z tego co ktos juz pisal o tych napinaczach to ponoc Fabryka zaleca między 150 a 200 tyś sprawdzić stan i wymienić
wiec jezeli masz 70 tys to nie powinienes sie przejmowac a poza tym mozna spr podpinajac sie pod vaga
z tego co ktos juz pisal o tych napinaczach to ponoc Fabryka zaleca między 150 a 200 tyś sprawdzić stan i wymienić
wiec jezeli masz 70 tys to nie powinienes sie przejmowac a poza tym mozna spr podpinajac sie pod vaga
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
amstaf, naciąga Cię i to bardzo :shock:
Za rozrząd na markowych częściach z pompą i termostatem
zapłaciłem 1200zł + robocizna 400zł. (cena robocizny nie powinna być większa niż 500-600zł)
ÂŻeby wymienić termostat i tak trzeba ściągnąć cały rozrząd,
więc samego się nie opłaca, lepiej już wymień całość.
Za rozrząd na markowych częściach z pompą i termostatem
zapłaciłem 1200zł + robocizna 400zł. (cena robocizny nie powinna być większa niż 500-600zł)
ÂŻeby wymienić termostat i tak trzeba ściągnąć cały rozrząd,
więc samego się nie opłaca, lepiej już wymień całość.
Dzieki za odpowiedz ,Sebastian.
Spytam sie jeszcze ile chce za sama robocizne a graty kupie najwyzej na ebay lub allegro bo widze ze facet ma ceny czesci troche z kosmosu. Na przyklad ostatnio skasowal mnie za tarcze przod ATE: 650pln, klocki przod ATE 480pln :shock:
Taki komplet za 650-700 pln (conti + rouville) powinien byc ok?
Pozdrawiam
Marcin
Spytam sie jeszcze ile chce za sama robocizne a graty kupie najwyzej na ebay lub allegro bo widze ze facet ma ceny czesci troche z kosmosu. Na przyklad ostatnio skasowal mnie za tarcze przod ATE: 650pln, klocki przod ATE 480pln :shock:
Taki komplet za 650-700 pln (conti + rouville) powinien byc ok?
Pozdrawiam
Marcin
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Amstaf 3000 to dużo za dużo. Sebastian 855 podał Ci rozsądną cenę części i roboty. Ja wymieniałem w zeszłym roku. Części kupowałem w InterCarsie, skorzystałem ze zniżek znajomego i graty wyszły 800 zełków i 500 zełków zrobienie.
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga