Witam,
Zacząłem się ostatnio zastanawiać, czy nie za często mi się włącza kompresor od zawieszenia pneumatycznego. Wygląda to tak:
Autko po nocy w garażu opada równo tak na oko 1-2 cm (zostawiam na II poziomie). Jak włączam silnik, to idzie w górę o te 1-2 cm. Nie słyszę kompresora.
Ruszam, i tak po chwili kompresor włącza się na 10-15 sek. (kluczę po uliczkach).
Potem wyjeżdżam na prostą (~3km) i tam kompresor się włącza na ok 45-60sek.
Potem się uspokaja. Włącza się zwykle też jak dynamicznie przyspieszę (nos do góry).
Zauważyłem też, że kiedy pracuje, a ja zahamuję to się wyłącza.
Tak więc na odcinku po mieście (Wrocław Karłowice -> rynek ~5km) potrafi się włączyć ze 4 razy.
Wczoraj zaświeciły się kontrolki błędów (ABS/ESP na chwile i zgasły, i zawieszenia - nie - zgasła sama - bez wyłączania auta skasowałem vag-iem więc nie wiem czy zgasła by sama po ponownym uruchomieniu silnika). Kiedyś już tak miałem i po wł/wył auta - zgasły.
VAG: zawieszenie
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01316 - ABS Control Module
79-00 - Please Check Fault Codes
VAG: ABS
2 Faults Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -
01119 - Gear Recognition Signal
35-00 - -
Wykasowałem i dziś jest ok. (nie sprawdzałem potem vag-iem ale kontrolki się nie zaświeciły).
Musze zalogować grupy zawieszenia to się może więcej wyjaśni....
Tymczasem ciekaw jestem co o tym sądzicie...
:evil:
[A6 C5 Allroad] Jak czesto włącza sie wam komprsor ? Błędy.
- jojo001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
- Lokalizacja: Dolnoslaskie
- Kontakt:
Słychać, ale trzeba się wsłuchać (jak gra głośniej radio lub jadę po kostce/dziurach to nie słyszę). Słysze czasem też przekaźnik. Może słuch mam za dobry... albo to paranoja jakaś już jest... :mrgreen:
btw. chodziło o kontrolkę na "zegarach" takie autko ze strzałkami góra dół - ono mi się zaświeciło...
Tak poza tym to jestem mega zadowolony z allroad-a. 8-)
btw. chodziło o kontrolkę na "zegarach" takie autko ze strzałkami góra dół - ono mi się zaświeciło...
Tak poza tym to jestem mega zadowolony z allroad-a. 8-)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
jojo001, poczytaj sobie temat:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=75011
Ja nigdy całego nie przebrnąłem :D
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=75011
Ja nigdy całego nie przebrnąłem :D
- jojo001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
- Lokalizacja: Dolnoslaskie
- Kontakt:
Ja czytałem go już wcześniej kilkakrotnie - w całości
(stąd wiem np co jest co w diagnostyce VAG dla zawieszenia). Na razie nic niepokojącego poza tym włączaniem kompresora się nie dzieje.
Muszę po prostu w przyszłym tygodniu zrobić logi dla zaworów i temp.kompresora i prysnąć po miechach płynem do wykrywania nieszczelności i będzie wszystko jasne...
BTW ... opis jest super... polecam!!
:shock:
[ Dodano: 2011-02-01, 12:34 ]
Wykonałem logi (trochę na pałę bo zapomniałem o grupie 003 gdzie jest przekaźnik kompresora...
http://vaglog.rtnet.pl/jojo001_33698.html
Co sądzicie o odczytach ciśnienia (Reservoir pressure) - nie jestem pewien czy takie skoki są uzasadnione, może to czujnik wariuje...

Muszę po prostu w przyszłym tygodniu zrobić logi dla zaworów i temp.kompresora i prysnąć po miechach płynem do wykrywania nieszczelności i będzie wszystko jasne...
BTW ... opis jest super... polecam!!
:shock:
[ Dodano: 2011-02-01, 12:34 ]
Wykonałem logi (trochę na pałę bo zapomniałem o grupie 003 gdzie jest przekaźnik kompresora...
http://vaglog.rtnet.pl/jojo001_33698.html
Co sądzicie o odczytach ciśnienia (Reservoir pressure) - nie jestem pewien czy takie skoki są uzasadnione, może to czujnik wariuje...