Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6c5 2,5TDI AFB quatro] Niskie spalanie i brak mocy

Silniki wysokoprężne
Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 25 sty 2011, 07:32

spinacz2100

jak będziesz w trasie z małym dzieckiem w foteliku z 500km od domu i wtedy ci pompa padnie to na długo zapamiętasz jaka to RÓÂŻNICA, A wtedy to cię :evil:

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 25 sty 2011, 09:20

witam
mam w zapasie pompę po regeneracji więc pewnie ją niebawem założę , czy w logach widać coś jeszcze niepokojącego ? Dziękuję za zainteresowanie tematem.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 25 sty 2011, 09:31

cylindry w lewej glowicy maja wyraznie podniesione korekcje. Warto przy okazji zmiany pompy sprawdzic czy rozrzad jest prawidlowo ustawiony.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 25 sty 2011, 19:43

tak się zastanawiam, czy kąt wtrysku nie jest źle? w logu ma jakieś 1.8-2 BTDC a powinno być ok 1 ATDC.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 25 sty 2011, 21:48

cacek66 masz racje, kat jest za bardzo 'w plusie' - ale dokad nie powoduje 550 nie przejmowalbym sie nim. Pompa i tak bedzie wyjmowana wiec....... na razie nie ma potrzeby sie tym zajmowac.

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 27 sty 2011, 23:28

Witam
Dziś sprawdziłem rozrząd i jest wszystko dobrze ustawione , wymieniłem pompę wtryskową i auto wyzdrowiało nie wiem czy do końca ale poprawa jest bardzo duża i w końcu fis zaczął pokazywać mniejsze spalanie , dla wszystkiego wklejam logi po wymianie pompy (pompa po regeneracji) , czy coś jeszcze jest źle ustawione ?

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33359.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33360.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33361.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33362.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33363.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33364.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33365.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33366.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33367.html


nastawy podstawowe

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33368.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33369.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33370.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33371.html

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 28 sty 2011, 08:46

Witaj coot

Logi dużo fajniejsze od poprzednich- kąt nie wariuje i jest ustawiony na <ok>
Dwie rzeczy minimalnie niepokoją(naprawdę minimalnie):
-niska dawka paliwa- być może wina kalibracji pompy(po regeneracji)
-mało spalin w dolocie,być może spowodowane:
-nieszczelność podciśnienia N18
-zasyfiony EGR-nie otwiera się do końca
-brudny łącznik kolektorów ssących( był czyszczony? )

Poza tymi minimalnymi odchyłkami wydaje się OK ;-)

ps. zapomniałbym-podczas logowania silnik był dobrze rozgrzany?

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 28 sty 2011, 08:55

silnik miał 88 stopni

akbukowc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 19 sie 2010, 09:02
Lokalizacja: Legnica

Post autor: akbukowc » 28 sty 2011, 08:59

Jak się porównuje stare logi i nowe to jakby z innego auta ;-)
Wg mnie wygląda, że jest wszystko OK. <ok>
Jedyne co mnie zastanawia, to niska dawka paliwa blok 001 jest ok 2,5 mg/R.
U mnie jest ok 5 mg/R (mam silnik AKE).

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 28 sty 2011, 09:28

to prawda - jak z innego auta <ok>

podobnie jak kolega piotras72 za niska liczbowo dawke paliwa 'obwinialbym' kalibracje - wlasciwie 'rozjechana' kalibracje, np po regeneracji sterownika (wymiana tranzystorkow), bez kalibracji na stole. Lecz to juz musialby kolega coot nam rozjasnic jak dokladnie przebiegal proces regeneracji pompy (gdzie, co bylo robione, czy sa wydruki parametrow).
Pytaniem wiodacym jest, czy mozna to tak zostawic i sie nie martwic ... wlasciwie samochod wyraznie 'odzyl' czyli rzeklbym ze jest znacznie lepiej, po logach widac ze niepokojace korekcje znikly calkowicie (spadly do lepszych niz srednia). Gdyby nie 001 to chyba nic nie wzbudziloby naszego niepokoju.

coot - czy mozesz zdradzic, co dokladnie kryje sie pod okresleniem pompa po regeneracji ?

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 02 lut 2011, 21:33

witam
nie wiem co było robione podczas regeneracji pompy , nie mam też wydruku z kalibracji. Pompa którą dałem do regeneracji miała jakiś problem z połączeniem can , nie pamiętam dokładnie jak się ten błąd nazywał , zregenerowali mi ją za 1300pln.

[ Dodano: 2011-03-12, 15:16 ]
dziś zrobiłem komplet logów , po ocenie powiem co jeszcze wymieniłem bo auto jakby jeszcze bardziej ożyło , może widać po tych logach coś jeszcze niepokojącego ?

Logi statyczne :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38387.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38388.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38389.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38390.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38391.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38392.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38393.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38394.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38395.html

Logi statyczne nastawy podstawowe :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38396.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38397.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38398.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38399.html

Logi dynamiczne :
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38400.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38401.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38402.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38403.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38404.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38405.html

piotrek1204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: piotrek1204 » 13 mar 2011, 17:35

gdzie regenerowałeś pompę?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 13 mar 2011, 22:14

coot,
po ocenie powiem co jeszcze wymieniłem
<lol> zgaduj zgadula <lol> -ja już wiem <lol> .ile Cię kosztowała? jakiej firmy?

ps.

. a wiesz że czeka Cię kolejny wydatek??? <lol>

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 13 mar 2011, 23:01

Przepływka bo to wymieniłem a raczej wstawiłem na próbę firmy Bosch od passata b6 2.0 tdi 140km , no właśnie ciekaw jestem co jeszcze ;]

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 13 mar 2011, 23:50

zerknij tutaj ;)
szczególnie około (masz, znowu), 2000 obr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga