[A6c5 2,5TDI AFB quatro] Niskie spalanie i brak mocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam
Dziś sprawdziłem rozrząd i jest wszystko dobrze ustawione , wymieniłem pompę wtryskową i auto wyzdrowiało nie wiem czy do końca ale poprawa jest bardzo duża i w końcu fis zaczął pokazywać mniejsze spalanie , dla wszystkiego wklejam logi po wymianie pompy (pompa po regeneracji) , czy coś jeszcze jest źle ustawione ?
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33359.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33360.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33361.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33362.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33363.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33364.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33365.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33366.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33367.html
nastawy podstawowe
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33368.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33369.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33370.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33371.html
Dziś sprawdziłem rozrząd i jest wszystko dobrze ustawione , wymieniłem pompę wtryskową i auto wyzdrowiało nie wiem czy do końca ale poprawa jest bardzo duża i w końcu fis zaczął pokazywać mniejsze spalanie , dla wszystkiego wklejam logi po wymianie pompy (pompa po regeneracji) , czy coś jeszcze jest źle ustawione ?
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33359.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33360.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33361.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33362.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33363.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33364.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33365.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33366.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33367.html
nastawy podstawowe
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33368.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33369.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33370.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_33371.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witaj coot
Logi dużo fajniejsze od poprzednich- kąt nie wariuje i jest ustawiony na
Dwie rzeczy minimalnie niepokoją(naprawdę minimalnie):
-niska dawka paliwa- być może wina kalibracji pompy(po regeneracji)
-mało spalin w dolocie,być może spowodowane:
-nieszczelność podciśnienia N18
-zasyfiony EGR-nie otwiera się do końca
-brudny łącznik kolektorów ssących( był czyszczony? )
Poza tymi minimalnymi odchyłkami wydaje się OK
ps. zapomniałbym-podczas logowania silnik był dobrze rozgrzany?
Logi dużo fajniejsze od poprzednich- kąt nie wariuje i jest ustawiony na
Dwie rzeczy minimalnie niepokoją(naprawdę minimalnie):
-niska dawka paliwa- być może wina kalibracji pompy(po regeneracji)
-mało spalin w dolocie,być może spowodowane:
-nieszczelność podciśnienia N18
-zasyfiony EGR-nie otwiera się do końca
-brudny łącznik kolektorów ssących( był czyszczony? )
Poza tymi minimalnymi odchyłkami wydaje się OK
ps. zapomniałbym-podczas logowania silnik był dobrze rozgrzany?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
to prawda - jak z innego auta
podobnie jak kolega piotras72 za niska liczbowo dawke paliwa 'obwinialbym' kalibracje - wlasciwie 'rozjechana' kalibracje, np po regeneracji sterownika (wymiana tranzystorkow), bez kalibracji na stole. Lecz to juz musialby kolega coot nam rozjasnic jak dokladnie przebiegal proces regeneracji pompy (gdzie, co bylo robione, czy sa wydruki parametrow).
Pytaniem wiodacym jest, czy mozna to tak zostawic i sie nie martwic ... wlasciwie samochod wyraznie 'odzyl' czyli rzeklbym ze jest znacznie lepiej, po logach widac ze niepokojace korekcje znikly calkowicie (spadly do lepszych niz srednia). Gdyby nie 001 to chyba nic nie wzbudziloby naszego niepokoju.
coot - czy mozesz zdradzic, co dokladnie kryje sie pod okresleniem pompa po regeneracji ?
podobnie jak kolega piotras72 za niska liczbowo dawke paliwa 'obwinialbym' kalibracje - wlasciwie 'rozjechana' kalibracje, np po regeneracji sterownika (wymiana tranzystorkow), bez kalibracji na stole. Lecz to juz musialby kolega coot nam rozjasnic jak dokladnie przebiegal proces regeneracji pompy (gdzie, co bylo robione, czy sa wydruki parametrow).
Pytaniem wiodacym jest, czy mozna to tak zostawic i sie nie martwic ... wlasciwie samochod wyraznie 'odzyl' czyli rzeklbym ze jest znacznie lepiej, po logach widac ze niepokojace korekcje znikly calkowicie (spadly do lepszych niz srednia). Gdyby nie 001 to chyba nic nie wzbudziloby naszego niepokoju.
coot - czy mozesz zdradzic, co dokladnie kryje sie pod okresleniem pompa po regeneracji ?
witam
nie wiem co było robione podczas regeneracji pompy , nie mam też wydruku z kalibracji. Pompa którą dałem do regeneracji miała jakiś problem z połączeniem can , nie pamiętam dokładnie jak się ten błąd nazywał , zregenerowali mi ją za 1300pln.
[ Dodano: 2011-03-12, 15:16 ]
dziś zrobiłem komplet logów , po ocenie powiem co jeszcze wymieniłem bo auto jakby jeszcze bardziej ożyło , może widać po tych logach coś jeszcze niepokojącego ?
Logi statyczne :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38387.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38388.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38389.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38390.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38391.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38392.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38393.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38394.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38395.html
Logi statyczne nastawy podstawowe :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38396.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38397.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38398.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38399.html
Logi dynamiczne :
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38400.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38401.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38402.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38403.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38404.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38405.html
nie wiem co było robione podczas regeneracji pompy , nie mam też wydruku z kalibracji. Pompa którą dałem do regeneracji miała jakiś problem z połączeniem can , nie pamiętam dokładnie jak się ten błąd nazywał , zregenerowali mi ją za 1300pln.
[ Dodano: 2011-03-12, 15:16 ]
dziś zrobiłem komplet logów , po ocenie powiem co jeszcze wymieniłem bo auto jakby jeszcze bardziej ożyło , może widać po tych logach coś jeszcze niepokojącego ?
Logi statyczne :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38387.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38388.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38389.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38390.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38391.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38392.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38393.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38394.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38395.html
Logi statyczne nastawy podstawowe :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38396.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38397.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38398.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38399.html
Logi dynamiczne :
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38400.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38401.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38402.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38403.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38404.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_38405.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
- Lokalizacja: Hajnówka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zerknij tutaj
szczególnie około (masz, znowu), 2000 obr.
szczególnie około (masz, znowu), 2000 obr.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga