Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Allroad C5 2,7T konwerter]

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

[Allroad C5 2,7T konwerter]

Post autor: krzys19600 » 25 sty 2011, 09:35

Powtarzajacy sie błąd 17125 oznacza że pada sprzegło,ale tu mam pytanie w silnikach 2,7T na forum Piotruś napisał;
(- - z samochodu serwis usunął wyjątkowo kosztowną wadę fabryczną, która dotykała egzemplarze 2,7BiT w całym okresie produkcji modelu - dysfunkcję konwertera przekładnika momentu obrotowego (była akcja fabryczna ale nie wszyscy ją zdążyli wyegzekwować, a najwazniejszym skutkiem wady było (jest) znacząco zwiększone zużycie paliwa, które niektórze w błogiej niewiedzy traktują jako naturalną cechę modelu ...

Koszt usunięcia wadu konwertera to ładnych kilka tysięcy PLN ... . )koniec cyt;
Czyli co nie mozna zregenerować konwertera koszt nieporuwnalnie mniejszy.Dodam że skrzynia pracuje normalnie tylko zapisuje sie bład 17125.Zawuwazylem ze nie tylko ja mam taki problem z tym błędem w 2,7T.A fakt spalanie powinno być mniejsze 18-22Lpg 16-18 Benzynka.

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 27 sty 2011, 13:10

Mam dla ciebie dwie wiadomosci, niestety obie zle.

Najprawdopodobniej czeka Cie kosztowny remont calej skrzyni, nie tylko konwertera. Wszystko zalezy jak dlugo auto jezdzielo z tym problemem (blad 17125).

Nie spodziewaj sie radykalnej poprawy w temacie spalania po usunieciu usterki. Bedzie lepiej. ale nie znaczoaco. Przyspieszenie to przywilej dla bogatych!!!

Shandor

Awatar użytkownika
lady monia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
Lokalizacja: Katowice/Sławków

Post autor: lady monia » 27 sty 2011, 13:27

shandor, Kolega ma całkowita rację.krzys19600, czeka cie remont całej skrzyni u nas był ten sam błąd (auto na początku jechała normalnie a potem doszło szarpanie i skrzynia coraz gorzej zmieniała biegi) no koszt około 4 tys a na spalanie w benzynie do 16 litrów nie licz chyba ze jezdzisz jak babka emerytka ale nie polecam tego bo te silniki wolnej jazdy nie lubią :-P
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 27 sty 2011, 14:22

Byłem wczoraj na diagnozie u mechanika,diagnoza wymieniamy konwerter na regenerowany niedaleko jest firma samko regeneruje konwertery.W następnym tygodniu będzie po zabiegu więc napiszę co i jak.A obiawem błędu 17125 jest to ze na wyszych biegach nie zapinała się skrzynia na stałe mozna wyczuć że sprzęgło sie slizga.

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 27 sty 2011, 17:17


RoveR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 gru 2009, 10:06
Imię: Bartek - szrot
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: RoveR » 27 sty 2011, 18:10

Mam a6 2.7 biturbo w tip-tronicu, auto ma zegary założone od manuala, pali się na nich kontrolka od kontroli trakcji i ABS. Teraz pytanie, przy wrzuceniu D żeby auto ruszyło trzeba dodać sporo gazu, na wstecznym takich problemów nie ma. Po ruszeniu do przodu auto musi mieć większe obroty dopiero zaczyn sie powoli rozpędzać, w trakcie jazdy skrzynia zmieni biegi ale przyspieszanie ciągle bez zmian, zastanawiam się czy nie będzie to kwestia jakiegoś błędu kontroli trakcji, abs-u, lub tego że zegary są od manuala.
Części samochodowe. Nowe i używane - https://allegro.pl/uzytkownik/-BARTMECH-?order=m

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 27 sty 2011, 18:13

Czytałem nie tylko to 2,7T maja to do siebie ze przekładnik momentu to wada fabryczna mało tego sporo aut jezdzi do tej pory z ta wadą.U mnie wymieniany był konwerter w ASO ale widać czas zeby padł niestety.Mechanik w pierwszej rozmowie od razu powiedział jesli audi to 2,7T,jeszcze merc ale nie pamietam jaki ma taką przypadlośc z konwerterem.

[ Dodano: 2011-01-27, 18:20 ]
RoveR pisze:Mam a6 2.7 biturbo w tip-tronicu, auto ma zegary założone od manuala, pali się na nich kontrolka od kontroli trakcji i ABS. Teraz pytanie, przy wrzuceniu D żeby auto ruszyło trzeba dodać sporo gazu, na wstecznym takich problemów nie ma. Po ruszeniu do przodu auto musi mieć większe obroty dopiero zaczyn sie powoli rozpędzać, w trakcie jazdy skrzynia zmieni biegi ale przyspieszanie ciągle bez zmian, zastanawiam się czy nie będzie to kwestia jakiegoś błędu kontroli trakcji, abs-u, lub tego że zegary są od manuala.
Jakie błedy wychodzą na vag-u,podepnij kompa i sprawdz cos powinno wyjść.

RoveR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 gru 2009, 10:06
Imię: Bartek - szrot
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: RoveR » 27 sty 2011, 18:35

Nie podpinałem Vaga, myślę że najlepiej by było założyć zegary od automatu i wtedy podpiąć się z vagiem, bo tak to wiadomo że będzie choinka ;-) . Nic będę coś kombinował, spytałem bo może ktoś miał podobny przypadek. W każdym razie auto i tak idzie na części i jeżeli teraz nie będę wiedział n 100% czy skrzynia jest sprawna, to jak ją wymontuję trafi do mechanika od automatów i ją sprawdzi. W każdym razie dzięki za info.
Jeszcze takie pytanie, jak bym podpiął zegary od diesla 2.5 TDI automat, może by pomogło trochę, jutro muszę sprawdzić, bo niestety nie mam akurat żadnych benzynowych na stanie.
Części samochodowe. Nowe i używane - https://allegro.pl/uzytkownik/-BARTMECH-?order=m

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 28 sty 2011, 10:00

RoveR pisze:Teraz pytanie, przy wrzuceniu D żeby auto ruszyło trzeba dodać sporo gazu, na wstecznym takich problemów nie ma.
u mnie tak się robiło jak odpiąłem przepływomierz. też trzeba było dużo gazu dać żeby ruszył.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

RoveR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 gru 2009, 10:06
Imię: Bartek - szrot
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: RoveR » 28 sty 2011, 19:36

Fakt że auto nie ma filtra powietrza jest tylko przepływka, ale dziwne jest to że po puszczeniu hamulca auto stoi a na wstecznym puszczam hamulec i auto samo rusza do tyłu bez gazu. Jak znajdę tylko wolną chwilę to złożę jakiś filtr od 2.5 tdi na próbę i zobaczę co sie będzie działo. W każdym razie dzięki za podpowiedź
Części samochodowe. Nowe i używane - https://allegro.pl/uzytkownik/-BARTMECH-?order=m

Maksiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Maksiu » 04 lut 2011, 17:06

Czy wiecie moze kiedy ta przypadlosc i czy w ogole zostala zlikwidowana?
Bo mam na oku Allroada z tipem i wymienili cala skrzynie w zeszlym roku to nie ma jeszcze duzo nalatane.
https://www.facebook.com/WWWFL340COM
Bylo A6 C4 2.6 V6 SE
A6 C5 2.4 V6 Sline

RoveR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 gru 2009, 10:06
Imię: Bartek - szrot
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: RoveR » 05 lut 2011, 22:35

Jeżeli pytasz o mój przypadek to nie miałem jeszcze czasu żeby się tym zająć, więc sprawa dalej pod znakiem zapytania, a co u Ciebie się dzieje?

Maksiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Maksiu » 06 lut 2011, 00:00

Ja juz pozbylem sie tego klopotu z wielkim bolem zanim go kupilem, bo naprawde podoba mi sie to auto ;)
Poczytalem o przypadlosciach Allroad-a i niestety dla mnie ma wiecej kosztownych wad niz pozytku bym mial.A szkoda bo moglo byc super auto z niego.
Moze w przyszlosci Audi poprawia i beda znow porzadnie wykonane jak C4.
A poki co naprawie kilka niedomagan w mojej C5 i bede sie cieszyl jazda COOO.
Chyle czola i zycze wszystkim nie psujacych sie Allroad-ow.

Wybaczcie ze wyszedl mi OT.
https://www.facebook.com/WWWFL340COM
Bylo A6 C4 2.6 V6 SE
A6 C5 2.4 V6 Sline

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga