Narzędzia ja wykorzystalem zestaw 1/4" jonesway wystarczy grzechotka i nasadki miejsca jest wystarczająco, dla wygody użylem po ruszeniu śruby lącznika elastycznego
Poniżej fotorelacja, stan licznika w moim egzemplarzu blisko 300tys, przebieg zapewne dużo wyższy
Przygotowanie do pracy: bezpośrednio przed odkręceniem odrobina CX-80 bardziej dla zasady niż dla pożytku, środek smarny nałożyłem rownież na trzpień zaworu.
Mam poronanie do smarta CDI tam trzeba było odmaczania a następnie użycia śrubokręta do rozruszania zaworu, nagar miał grubość kilku mm.
Co do czyszczenia gdyb ktoś robił najskuteczniejsze co znam to piana aktywna DIMER ale je użycie powoduje bardzo szybkie utlenianie się, matowienie lakieru itp. Stosujemy oczywiście mocno rozcienczoną, to najskuteczniejszy środek jaki znam do czyszczenia śilnych zabrudzeń, najlepszy efekt w połączeniu z myjką wysokociśnieniową na goraca wodę