[A6c5 2,5TDI AFB quatro] Niskie spalanie i brak mocy
[A6c5 2,5TDI AFB quatro] Niskie spalanie i brak mocy
Witam
Jakiś czas temu kupiłem Audi. Auto kupiłem z podejrzeniem uszkodzenia pompy wtryskowej , jak się okazało później uszkodzenia były bardziej rozległe (połamane wszystkie dźwigienki i uszkodzone hydropopychacze ). Po długim namyśle zdecydowałem się na wymianę całego silnika z osprzętem. Kupiłem silnik z jeżdżącego auta taki sam jak siedział u mnie AFB , numery pompy wtryskowej takie same. Po montażu okazało się że auto jest strasznie słabe od dołu i słabo się wkręca na obroty. Jeżdżąc autem okazało się tak że komputer pokładowy pokazywał spalenie w mieście około 20L a spalanie w trasie (100-120)około 10L , faktycznie spalanie było o połowę mniejsze. Hajnówka to mała mieścina i wszyscy rozkładają ręce mówiąc że ten silnik to porażka. Ja jestem zawzięty i myślę że z waszą pomocą uda mi się rozwiązać ten problem i określić czym to jest spowodowane. Udało mi się również zrobić logi , nie wiem czy dobrze
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32753.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32754.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32755.html
Jakiś czas temu kupiłem Audi. Auto kupiłem z podejrzeniem uszkodzenia pompy wtryskowej , jak się okazało później uszkodzenia były bardziej rozległe (połamane wszystkie dźwigienki i uszkodzone hydropopychacze ). Po długim namyśle zdecydowałem się na wymianę całego silnika z osprzętem. Kupiłem silnik z jeżdżącego auta taki sam jak siedział u mnie AFB , numery pompy wtryskowej takie same. Po montażu okazało się że auto jest strasznie słabe od dołu i słabo się wkręca na obroty. Jeżdżąc autem okazało się tak że komputer pokładowy pokazywał spalenie w mieście około 20L a spalanie w trasie (100-120)około 10L , faktycznie spalanie było o połowę mniejsze. Hajnówka to mała mieścina i wszyscy rozkładają ręce mówiąc że ten silnik to porażka. Ja jestem zawzięty i myślę że z waszą pomocą uda mi się rozwiązać ten problem i określić czym to jest spowodowane. Udało mi się również zrobić logi , nie wiem czy dobrze
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32753.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32754.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32755.html
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. poczytaj temat zrób komplet logów potrzebnych dla twojego silnika będzie łatwiej wróżyć allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm pozdro.
tylko quatrro !
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
kolejny szcześliwy nabywca A6 w super cenie.Trzeba było kupić o 3tyś droższe auto i byś nie miał problemów....A teraz ci ten kibel wyjdzie drożej niż kupił byś normalnue po wymianie wałków itd, zadbane A6 bez żadnych problemów...
Każdy wie że jeżeli auto ma 2,5 tdi to lepiej nie szukać okazji...
Ciekawi mnie ile kosztują takie szroty?
Każdy wie że jeżeli auto ma 2,5 tdi to lepiej nie szukać okazji...
Ciekawi mnie ile kosztują takie szroty?
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Logi z dziś , chyba zrobione dobrze :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32819.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32824.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32825.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32826.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32827.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32828.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32829.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32830.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32838.html
nastawy podstawowe:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32846.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32847.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32848.html
Mam nadzieję że nic strasznego z tych logów nie wyniknie.
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32819.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32824.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32825.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32826.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32827.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32828.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32829.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32830.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32838.html
nastawy podstawowe:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32846.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32847.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_32848.html
Mam nadzieję że nic strasznego z tych logów nie wyniknie.
witam
rozrząd sprawdzę po niedzieli , dodam jeszcze że auto zachowuje się tak jak by dostawało za mało paliwa , żadnego dymku przy dodaniu gazu z rur wydechowych nie puszcza. Przy odpaleniu przez chwilę pracuje tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach.Po zdjęciu czujnika temp. odpala jak powinien.
[ Dodano: 2011-01-23, 18:41 ]
dziś podczas jazdy zachowywał się tak jakby odcinało na sekundę zapłon , zdarzyło się to parę razy
rozrząd sprawdzę po niedzieli , dodam jeszcze że auto zachowuje się tak jak by dostawało za mało paliwa , żadnego dymku przy dodaniu gazu z rur wydechowych nie puszcza. Przy odpaleniu przez chwilę pracuje tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach.Po zdjęciu czujnika temp. odpala jak powinien.
[ Dodano: 2011-01-23, 18:41 ]
dziś podczas jazdy zachowywał się tak jakby odcinało na sekundę zapłon , zdarzyło się to parę razy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
coot
chyba w trakcie sprawdzania nastaw rozrzadu od razu pompe oraz wtryskiwacze wyslalbym gdzies do sprawdzenia..... to co widac w logach uzupelnione o Twoj opis zachowania silnika wydaje mi sie ze usprawiedliwia podjecie takich dzialan. Mam nadzieje ze ktos jeszcze to potwierdzi....
Nadal jestes zawziety ?
chyba w trakcie sprawdzania nastaw rozrzadu od razu pompe oraz wtryskiwacze wyslalbym gdzies do sprawdzenia..... to co widac w logach uzupelnione o Twoj opis zachowania silnika wydaje mi sie ze usprawiedliwia podjecie takich dzialan. Mam nadzieje ze ktos jeszcze to potwierdzi....
Nadal jestes zawziety ?
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt: