[A6 C5]Tłumiki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:46
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
[A6 C5]Tłumiki
Witam , w ostatnim czasie zauważyłem ze z jednego tłumika(lewy) leci więcej spalin niż drugiego (prawy)
I moje pytanie jest takie czy tak powinno być czy coś mechanik podczas wymiany sprzęgła narobił ?
Pozdrawiam D4vid
I moje pytanie jest takie czy tak powinno być czy coś mechanik podczas wymiany sprzęgła narobił ?
Pozdrawiam D4vid
Modzenie Audi w Trakcie :D
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Raczej wyciąć bo katalizator nie jest przykręcony tylko wpsawany.. Pozatym i tak tłumiki koncowe maja wspolny odcinek czyli tłumik srodkowy.
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
krisker,
tylko na zasadzie tłumika przelotowego,
poprzez nawiercone dziurki w rurach,
osadzonym w jednej puszcze i przepustowość między nimi jest stosunkowo nie wielka ale jest.
Dlatego jak jedną zatkasz np. cofając w zaspę to auto nie zgaśnie
A jak katalizator jest zatkany to faktycznie z jednego wydechu spaliny mogą się wydobywać wolniej.
Rury w tłumiku łączą się faktycznie, ale nie na zasadzie zwykłej puszki,DJabeł pisze:Pozatym i tak tłumiki koncowe maja wspolny odcinek czyli tłumik srodkowy.
tylko na zasadzie tłumika przelotowego,
poprzez nawiercone dziurki w rurach,
osadzonym w jednej puszcze i przepustowość między nimi jest stosunkowo nie wielka ale jest.
Dlatego jak jedną zatkasz np. cofając w zaspę to auto nie zgaśnie

A jak katalizator jest zatkany to faktycznie z jednego wydechu spaliny mogą się wydobywać wolniej.
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt: