Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5]Tłumiki

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
D4vid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:46
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Opole/Brzeg

[A6 C5]Tłumiki

Post autor: D4vid » 16 sty 2011, 09:58

Witam , w ostatnim czasie zauważyłem ze z jednego tłumika(lewy) leci więcej spalin niż drugiego (prawy)
I moje pytanie jest takie czy tak powinno być czy coś mechanik podczas wymiany sprzęgła narobił ?

Pozdrawiam D4vid
Modzenie Audi w Trakcie :D

D4vid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:46
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Opole/Brzeg

Post autor: D4vid » 16 sty 2011, 12:52

tak widać a nawet gdy rękę się przyłoży to bardziej daje z lewego tłumika a z prawego ledwo co leci
Modzenie Audi w Trakcie :D

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 16 sty 2011, 13:42

D4vid, w takim razie może masz jeden katalizator przytkany.
Jak jest zapchany to odpływ spalin jest spowolniony i przepływ spalin mniejszy.

D4vid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:46
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Opole/Brzeg

Post autor: D4vid » 16 sty 2011, 16:40

czyli pozostało odkręcić kata i zobaczyć czy nie jest zapchany ?
Modzenie Audi w Trakcie :D

Fontesen

Post autor: Fontesen » 16 sty 2011, 17:02

D4vid pisze:czyli pozostało odkręcić kata i zobaczyć czy nie jest zapchany ?
Dokładnie.

D4vid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:46
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Opole/Brzeg

Post autor: D4vid » 16 sty 2011, 17:15

No dziękuje za pomoc ;)
Gdy to uczynię to napisze wam czy pomogło :)
Modzenie Audi w Trakcie :D

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 17 sty 2011, 00:53

Raczej wyciąć bo katalizator nie jest przykręcony tylko wpsawany.. Pozatym i tak tłumiki koncowe maja wspolny odcinek czyli tłumik srodkowy.
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 17 sty 2011, 08:06

Jesteś na 100% pewien, że rury w tłumiku środkowym w quattro się łączą?
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 17 sty 2011, 08:22

krisker,
DJabeł pisze:Pozatym i tak tłumiki koncowe maja wspolny odcinek czyli tłumik srodkowy.
Rury w tłumiku łączą się faktycznie, ale nie na zasadzie zwykłej puszki,
tylko na zasadzie tłumika przelotowego,
poprzez nawiercone dziurki w rurach,
osadzonym w jednej puszcze i przepustowość między nimi jest stosunkowo nie wielka ale jest.
Dlatego jak jedną zatkasz np. cofając w zaspę to auto nie zgaśnie ;-)
A jak katalizator jest zatkany to faktycznie z jednego wydechu spaliny mogą się wydobywać wolniej.

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 17 sty 2011, 08:41

Kolega niech wytnie kata i sprawdzi i oczywiscie niech sie pochwali co było ni etak
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 17 sty 2011, 09:19

OK, dzięki za info. Do tej pory spotkałem się z niepotwierdzonymi informacjami na ten temat, ale jak ktoś to widział po rozbebeszeniu, to nie mam więcej pytań <ok>
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja