Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 2,5TDi 150KM] Brak mocy po przekroczeniu ok.2500 ob

Silniki wysokoprężne
KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 12 sty 2011, 13:15

witajcie
mam podobny numer.Moje Audi to A6 C5 2.5TDI AYM...mam podobny problem auto kreci do 3300obr/min i koniec.ostatnio nawet cisnolem go ile wlezie i zgasl podczas jazdy.nie wiem co robic wymienilem sterownik w pompie w zeszlym roku,w sierpniu wymienilem walki rozrzadu caly komplet bo chlopaki mowili ze jest taka wada w tm silniku i mieli racje.wymienilem N75 ,przeplywke czesci oczywiscie Audi nie jakis pakol czy firma stefan..nie mieszkam w PL i to jest problem.bo w tej angli mechanicy to ciemniaki...a do polski nie chce jechac ze wzledu na ten spadek mocy bo moze to calkiem mala usterka....
zwracam se do was o pomoc:(

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 12 sty 2011, 15:20

witam
Spróbuj odpiąć przepływkę i zobacz czy będzie różnica w jeździe i we wchodzeniu na obroty.

ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 12 sty 2011, 15:30

A może katalizator jest zapchany albo coś takiego. znamtaki przykład tylko w 1.9 tdi 110KM. VAG wskazywał na Turbine a tu póxniej okazało sie że katalizator zapchany, katalizator wywalony został a auto smiga do tej pory az milo!!

pzdr
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 12 sty 2011, 16:21

chlopaki dzieki za podpowiedz.odepne przeplywke ale nie wiem czy to cos da,sprobowac nie zaszkodzi:)jeszcze wpadlem na pomysl ze moze to czujnik w interkuleze pod zdezakiem nie pamietm poprawnej nazwy ale chyba cos G...
teraz jechalem do domu pada deszcz a tu niespodzianka szyba z tylu zaczela sie sama otwierac.a jak wylacze szyby dla pasazerow z tylu to juz sie nie opuszcza....dziwne?co do vaga to nie wiem ale ja podpinalem pod kompa w warsztacie i pokazal 575 no i 522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62 ale nie sadze zeby to mialo cos wspolnego?zainteresowalo mnie to(17978 P1570ENGINE CONTROL MODULE DISABLED

koledzy dzieki za chec pomocy....jak by ktos potrzebowal mam do sprzedania przeplywke i wlacznik awarynych swiatel...

[ Dodano: 2011-01-12, 15:28 ]
Drodzy uzytkownicy mam jeszcze jeden blad do obejzenia

1370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu

jakies opinie?

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 22 mar 2011, 15:51

Witam ponownie ...
Wróciłam od mechaniora. Filtr paliwa wymieniony. Nic to nie zmieniło. Auto podpięte zostało pod Vag i jest jeden powtarzający się błąd który pojawia się po dodaniu gazu. Mianowice błąd jaki został mi podany to G132...
Wg mechanika jest to coś w pomnie wtryskowej.

Znalazłam tu na forum że to: Temperaturowe czujniki kontrolne konwertera katalitycznego (G132)

Ale co to znaczy?? :(
Pozdrawiam:)

vidmo_08
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 25 mar 2011, 18:57
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: vidmo_08 » 25 mar 2011, 20:46

Moja 2.5v6 TDI 98 AFB jak miała przepływomierz powietrza do wymiany, to do 3 tys obrotów miała 60% mocy, a po 3 tys obr miała 50% mocy...
Święty Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120 km/h,
przy większej prędkości jego miejsce zajmuje święty Piotr...

v3loc1rapt0r

Post autor: v3loc1rapt0r » 28 cze 2011, 23:36

Mnie tez dopadlo dzisiaj, ale w formie takiej chwilowej "zawiechy" rzedu kilku sekund. Jedzie normalnie i nagle jakby mu paliwo odcielo-zero reakcji na but, ale bez zadnych dodatkowych atrakcji. Zanim zdazylem pomyslec co sie dzieje-sam wrocil do normy. Ale teraz jak sobie tak mysle, to ostatnimi czasy na 6tce sie juz tak sprawnie nie buja jak kiedys, na nizszych biegach sie tego tak nie czuje (wyrabia sie nadal w 8 sekund do 100). Chyba te nasze silniki po przejechaniu 300 tys. sa ewidentnie przewidziane do wymiany...

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 29 cze 2011, 19:02

Podpinam sie.
Mam identycznie tak jak kolega wyzej z tymże, Auto nie idzie wiecej jak 170km/h ja dobija do 170 spada do 160 i znowu leci do 170. Czasami jak puszcze gaz na 140 auto traci moc predkosc spada do 120-110 i znowu moze isc dalej.
Skrzynia automatyczna. Do 120 auto idze jak burza!

tomekaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 25 cze 2016, 22:13
Lokalizacja: Hamburg

Obroty rosna do 2 tys

Post autor: tomekaudi » 26 cze 2016, 12:04

Czesc. Ja mam Audi a6 1.9tdi 2003, Automat. Obroty rosna do 2 tys/min - predkosc rosnie.
Lece 100 km/h na 2 tys obrotow.

Co to moze byc ?

mietek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 26 sty 2014, 10:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mietek123 » 04 lip 2016, 08:29

Nie wiem czy to wam pomoże w jakiś sposób ale miałem ten sam problem. Auto jechało do 120-130 km/h, osiągało 2500 obr. i jechało jak emeryt :/ Po krótkim namyśle znów zaczynało jechać. Dopowiem, że podczas jazdy wywalało check-a i błąd od esp :[ Czasami było tak, że przy 80km/h zaczynał się cyrk. Z odpalaniem rano też było ciekawie bo było kręcone dosyć długo ale jakoś łapał. Komp pokazał błąd pompy i bodajże 0550. Pojechałem do pompiarza i okazało się, że się tłok zatarł w pompie. Po regeneracji auto pali i jeździ jak szalone :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga