Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5 TDi] wibracje miedzy 1000 a 2000 obr i inne

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

[A6 C5 2.5 TDi] wibracje miedzy 1000 a 2000 obr i inne

Post autor: Krzysieksle » 05 sty 2011, 19:15

Witam mam problem dotyczacy mojego audi A6 2.5 TDi 1998rok automat z tiptronic a mianowicie wystepuja dziwne drgania podczas jazdy na niskich obrotach najbardziej sa one odczuwalne przy predkosci okolo 50km\h
podpiecie w warsztacie pod komputer wyswietlilo z tego co pamietam:
- blad komunikacji abs z silnikiem
- prawdopodobnie jeden z wtryskow mi poszedl (czy mozna jakos zdiagnozowac ktory)

Moim najwiekszym problemem jest to iz przebywam poza granicami polski a uslugi tutejszych mechanikow sa bardzo wysokie.
A jesli chodzi o autko to kupilem je 10mcy temu i zmienilem w nim juz: turbine, pokrywe zaworow, sprezarke do klimy, tylne zawieszenie itd. duzo by jeszcze wymieniac aczkolwiek zainwestowalem juz dodatkowo polowe wartosci tego samochodu a on nadal nie jezdzi tak jak powinien.

Prosze o jakakolwiek pomoc.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 20:21 przez Krzysieksle, łącznie zmieniany 1 raz.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 06 sty 2011, 19:10

Krzysieksle

Prawdopodobnie w warsztacie już znaleźli przyczynę wibracji(nieszczęsny wtrysk)
Znam podobną sytuację z autopsji :-(
Można zlokalizować który wtrysk umarł, ale bez podpięcia VAGa ciężko.
Gdyby udało ci się podłączyć, grupa 13 i 14 powinna go wykryć ;-)

Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 06 sty 2011, 20:21

hmm nie mogę powiedzieć że mnie nie załamaliście.
Znalazłem gdzieś opinię że przyczyną takich drgań może być również skrzynia biegów a mianowicie niski stan lub zużycie oleju czy jest to prawdopodobne??
Podpiąć do VAGa mam możliwość aczkolwiek uważam ze tutejsi specjaliści nie potrafią odczytywać logów, czytają to co jest napisane czarne na białym i powiedzieli że musieli by wymontować wszystkie wtryski i wysłać na sprawdzenie.

Sam też kupiłem jakiś kabelek ale niestety nie potrafię znaleźć sterowników a konkretnie jaki to jest nie wiem bo żadnej naklejki on nie posiada lub czegoś co by mi mogło podpowiedzieć jaki to typ.

Rysiek91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie

Post autor: Rysiek91 » 07 sty 2011, 14:47

To raczej nie od skrzyni te tarpania. Jak olej nie byl zmieniany i nie wiesz kiedy byl zmieniany to go nie zmieniaj. Jak jest za malo to dolej. Mi zmienili olej w skrzyni z bardzo brudnego na czysty i zaraz bylo po skrzyni. Innego wyjscia nie masz... musisz sprawdzic te wtryski, moze ktorys przegub, moze wewnetrzny Ci telepie. Co do Vaga musisz wejsc na 13 i 14 i sam odczytasz tam masz parametry jakie powinny byc a jakie ma Twoje auto.

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: axe » 07 sty 2011, 16:12

Rysiek91 pisze:To raczej nie od skrzyni te tarpania. Jak olej nie byl zmieniany i nie wiesz kiedy byl zmieniany to go nie zmieniaj. Jak jest za malo to dolej. Mi zmienili olej w skrzyni z bardzo brudnego na czysty i zaraz bylo po skrzyni. Innego wyjscia nie masz... musisz sprawdzic te wtryski, moze ktorys przegub, moze wewnetrzny Ci telepie. Co do Vaga musisz wejsc na 13 i 14 i sam odczytasz tam masz parametry jakie powinny byc a jakie ma Twoje auto.
u mnie jak mialem zepsuty juz wewnetrzny przegub to szarpalo na piatym biegu w zakresie obrotow od 1400 do 1800/1900
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

mix2707
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 05 kwie 2010, 16:31
Lokalizacja: szczecin

Post autor: mix2707 » 11 sty 2011, 18:01

witam wszystkich , mam maly a może duzy problemik z moim audi a6 v6 multi odczuwam lekkie szarpanie w przediale od 110/120 /h czy ktos wie co to moze byc dzieki ..
to moje autko

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 11 sty 2011, 18:41

mix2707

szarpanie(drgania)w tym przedziale prędkości mogą być spowodowane np. niewyważeniem
któregoś z kół,ewentualnie któreś jest zasyfione(brudne)od środka :roll:

mix2707
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 05 kwie 2010, 16:31
Lokalizacja: szczecin

Post autor: mix2707 » 13 sty 2011, 21:08

piotras 72... raczej ne sa to koła bo gdy włącze na biegi to tego nie ma
to moje autko

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga