Tak jak w temacie mam odczucie jak tył pływa,na gorszych drogach jest to uciązliwe.Geometria zrobiona,koła dopompowałem na 2,6.Oponki continentalki 215-60-17.
Amortyzatory na diagnostyce w granicach 70%.Moim skromnym zdaniem to wina amortyzatorow czy zna ktos sposób na sprawdzenie amortyzatorów, to nie są zwykłe amortyzatory.Jakieś sugestie uwagi bedę wdzieczny.
[A6 C5 Allroad] Pływajacy tył
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
krzys19600, nie wiem co rozumiesz przez pojęcie pływa,
Czy to sie dzieje podczas jazdy na prostej czy na zakrętach?
Moim zdaniem masz za wysoki profil opony, do 17'' to profil odpowiedni 45,a max 50
No chyba że w allroadach jest innaczej.
Tak samo Ci się dzieje na podniesionym zawieszeniu i na niskim?
Najlepiej jakbyś sobie przełożył od kogoś znajomego koła na jeden dzień i wypróbował
Czy to sie dzieje podczas jazdy na prostej czy na zakrętach?
Moim zdaniem masz za wysoki profil opony, do 17'' to profil odpowiedni 45,a max 50
No chyba że w allroadach jest innaczej.
Tak samo Ci się dzieje na podniesionym zawieszeniu i na niskim?
Najlepiej jakbyś sobie przełożył od kogoś znajomego koła na jeden dzień i wypróbował

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
- Imię: Kamel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leszno
Te procenty akurat nic nie mówią. Chyba najlepszy jest subiektywny test. Amortyzator zaczyna się "kończyć" jeśli ma trudności z zaabsorbowaniem bujnięcia auta po wjechaniu w dużą nierówność (np. nagły uskok lub stopień w jezdni). Potem problem zaczyna doskwierać na małych nierównościach. Test próby "rozbujania" auta naciskając na jego błotniki też jest dobry. Dobry amortyzator nie pozwoli na bujanie autem. Ugięcie tak, ale nie bujanie.
W Quattro jest wielowahacz na dwóch wahaczach trójkątnych i jednym stabilizującym. Radzę się przyjrzeć silentblokom tam
A jest co się zużyć 
W Quattro jest wielowahacz na dwóch wahaczach trójkątnych i jednym stabilizującym. Radzę się przyjrzeć silentblokom tam


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Zawiecha i z przodu i z tyłu jest ok, sprawdzana bardzo dokładnie.O to chodzi ze te 70% to jest wcale nie taki zły wynik,co do tego czy prubowałem jezdzic na obnizonym zawieszeniu tak bez efektu.Z zamianą opon trzeba sprubowac w poruwnaniu do kosztów amortyzarorów( brak zamienników)to nie tak wiele.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza