Witam jest kilka postow na ten temat jednak ....
w pewny dzien tam gdzie mieszkam czyli TG wystapila nagle ochlodzenie czyli spadek temp do ok -10 C . po tym dniu zaczely sie spadki plynu chlodniczego po tej niskiej temperaturze. Jaka bedzie mniej wiecej przyczyna tego rozszczelnienie ukladu czy cos powazniejszego ?
[A6 C5] Mróz - ubytek plynu chłodniczego.
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Plyn G12 czerwony .
Teraz auto stoi pod blokiem tymczasowo wiec nie widac poki co jakich kolwiek plam.
tak mysle ze 1000km - 1 litr .
opaski...hmmm zobacze bo nie sprawdzalem ...
ale jezeli nie opaski nie chlodnica... w tym tygodniu jade wymieniac rozrzad i wlasnie nowym plynem go bede zalewal... to moze mechanik sprawdzi szczelnosc ukladu ... powiem mu ze ma sprawdzic..bo uszczelka pod glowica peknieta glowica badz cokolwiek..hmm... auto by kopcilo a u mnie takiego efektu nie ma...
Teraz auto stoi pod blokiem tymczasowo wiec nie widac poki co jakich kolwiek plam.
tak mysle ze 1000km - 1 litr .
opaski...hmmm zobacze bo nie sprawdzalem ...
ale jezeli nie opaski nie chlodnica... w tym tygodniu jade wymieniac rozrzad i wlasnie nowym plynem go bede zalewal... to moze mechanik sprawdzi szczelnosc ukladu ... powiem mu ze ma sprawdzic..bo uszczelka pod glowica peknieta glowica badz cokolwiek..hmm... auto by kopcilo a u mnie takiego efektu nie ma...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 gru 2010, 21:49
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cześć.Kolego spokojnie sobie wszystkie przewody posprawdzaj opaski i krućce za głowicami.Sprawdź ronież reduktor i ptrzewody od płynu do niego przychodzace.Najgorszym przypadkiem moze byc uszczelka w rurze która wchodzi do bloku silnika.Ta rura znaczy sa dwie znajduja sie niestety pod kolektorem ssacym.Troche roboty jest.Rano jak zanim bedziesz jechał do roboty podnies mache i zdejmij osłonie plastikowa weź lampke i spróbuj zajrzec pomiedzy cewke a ssacy w ta dziure a po bokach bedziesz widział dwie rury.zobacz czy tam nie jest mokro.Ja ten temat przerabiałem u siebie rok temu.a w tym roku znów widze ze sie moczy cos.Mechanik dał D.....y:/Sle to ostateczna opcja:)Takze na spokojnie trzeba oblukac wszystko od chłodzenia a napewno cos sie znajdzie.Płyn który wysycha pozostawia białawy osad ale zalezy gdzie leci.sprawdź pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga