[a6c6 2.0tdi] imbusik
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
czyli standard :-P
W Książce Serwisowej przy przebiegu 175.000km powinna być pozycja: "wymiana silnika" :mrgreen: i wtedy wszystko byłoby zgodnie z przewidywaniami
W Książce Serwisowej przy przebiegu 175.000km powinna być pozycja: "wymiana silnika" :mrgreen: i wtedy wszystko byłoby zgodnie z przewidywaniami
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 23:33
- Lokalizacja: antwerpia
witam Panowie.
Przy okazji ,czy mozecie mi cos napisac o silniku BRF, ja mam taki model ,moje autko ma 103 tys km przebiegu ,kupilem je jak mialo 80 tys,jak dotad narazie wymienilem tylko egr na nowy bo padl,ale jest w nim cos nie tak ,uwazam ze jest za glosny,a pozatym ,na biegu jalowym ,dziwnie rzuca mi tym silnikiem ,"jak by zaplony wypadały"
prosze doradzic mi co moge zrobic?
na wakacje chce odstawic do aso auto na duzy przeglad z rozzadem ,i mysle ze jesli w nim cos siedzi to moze cos doradzicie co moge odrazu zlecic do zrobienia? lub do ulepszenia tego silnika .
z gory dzieki.
Przy okazji ,czy mozecie mi cos napisac o silniku BRF, ja mam taki model ,moje autko ma 103 tys km przebiegu ,kupilem je jak mialo 80 tys,jak dotad narazie wymienilem tylko egr na nowy bo padl,ale jest w nim cos nie tak ,uwazam ze jest za glosny,a pozatym ,na biegu jalowym ,dziwnie rzuca mi tym silnikiem ,"jak by zaplony wypadały"
prosze doradzic mi co moge zrobic?
na wakacje chce odstawic do aso auto na duzy przeglad z rozzadem ,i mysle ze jesli w nim cos siedzi to moze cos doradzicie co moge odrazu zlecic do zrobienia? lub do ulepszenia tego silnika .
z gory dzieki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 kwie 2010, 18:45
- Lokalizacja: Małopolska
Witam ,
odświeże troche temat
Chce zmienić zbierak pompy oleju u mnie w samochodzie
Moglibyście mi podać jakieś warsztaty które zajmują sie tą wymianą w okolicy tarnów brzesko bochnia ew Kraków . Chodzi mi o warsztaty które to robią i wiedza jak to zrobić bo nie chce żeby mi ktoś to sknocił i najlepiej żeby zrobili to od strony miski oleowej a nie rozkręcali wszystkiego
Prosze o szybką odpowiedź bo chce ten imbus jak najszybiciej wymienić
odświeże troche temat
Chce zmienić zbierak pompy oleju u mnie w samochodzie
Moglibyście mi podać jakieś warsztaty które zajmują sie tą wymianą w okolicy tarnów brzesko bochnia ew Kraków . Chodzi mi o warsztaty które to robią i wiedza jak to zrobić bo nie chce żeby mi ktoś to sknocił i najlepiej żeby zrobili to od strony miski oleowej a nie rozkręcali wszystkiego
Prosze o szybką odpowiedź bo chce ten imbus jak najszybiciej wymienić
- Dany1107
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 08 maja 2010, 13:37
- Lokalizacja: Thetford Norfolk.Kuj-Pom
Imbusik
Jesli moge to odświeżę. Panowie a czy ja bym mógł ten IMBUSIK wymienić u siebie pod garażem? I czy w uk go dostane,a jeśli tak to jak on się tu fachowo nazywa. Mam już przejechane ponad 230000 km i ja tego nigdy nie wymieniałem a mam ją od 1,5 roku. Naczytałem się troszkę o tym badziewiu i wolałbym uniknąć uszkodzenia silniczka u mojej niuni.Pozdro.
Dany1107.
Koledzy wymieniałem przy 172tys i powiem wam że to były już ostatnie dni żywotności tego napędu, mechanior powiedz ze max 5tys, imbus prawie już okrąglutki i gniazdo obrobione. Zreszta z turbo miałem to samo padło prawie przy tym samym przebiegu. Tak to już jest wytrzymałość części już nie jest taka jak dawniej
Rzeczywiście masz rację. Nie przyuważyłem, że to BRE. Cały czas myślałem o BLB, gdzie wymiana samego zabieraka pomoże tyle, co umarłemu kadzidło. Bo żeby naprawa miała jakikolwiek sens trzeba jeszcze wymienić łańcuszek i zębatkę. I wtedy trzeba zdjąć rozrząd. Ale w BRE tego nie ma. Mimo to uważam , że pod garażem tego nie zrobisz. pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 10:39
- Lokalizacja: UK-North West/STG pomorskie
witam,
jestem po wymianie ferelnego imbusika i walka balansujacego, auto A6 C6 2.0 BRE 2007 145 000 mil (230 000 km).
Zadna awaria u mnie nie wystapila, poprostu postanowilem ze mam juz dosyc jazdy z 'dusza na ramieniu' i czas sprawdzic stan w/w podzespolow.
Imbusik 100mm (oryginalny jest 77mm) i zregenerowany walek zakupilem na allegro od sprzedawcy z Rumii.
Ponizej zalaczam filmik pokazujacy jaki byl luz pomiedzy imbusikiem a gniazdem w walku.
filmik - luz imbusika w walku
Patrzac na przebieg auta i stan elementow trudno powiedziec czy ktos wczesniej wymienial imbusik lub caly modul napedu pompy oleju. Czy jest to stan od fabryki bo auto robilo w wiekszosci trasy na autostradach.
ponizej kilka fotek
foto 01
foto 02
foto 03
Pozdrawiam
jestem po wymianie ferelnego imbusika i walka balansujacego, auto A6 C6 2.0 BRE 2007 145 000 mil (230 000 km).
Zadna awaria u mnie nie wystapila, poprostu postanowilem ze mam juz dosyc jazdy z 'dusza na ramieniu' i czas sprawdzic stan w/w podzespolow.
Imbusik 100mm (oryginalny jest 77mm) i zregenerowany walek zakupilem na allegro od sprzedawcy z Rumii.
Ponizej zalaczam filmik pokazujacy jaki byl luz pomiedzy imbusikiem a gniazdem w walku.
filmik - luz imbusika w walku
Patrzac na przebieg auta i stan elementow trudno powiedziec czy ktos wczesniej wymienial imbusik lub caly modul napedu pompy oleju. Czy jest to stan od fabryki bo auto robilo w wiekszosci trasy na autostradach.
ponizej kilka fotek
foto 01
foto 02
foto 03
Pozdrawiam
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 10:39
- Lokalizacja: UK-North West/STG pomorskie
Re: Imbusik
Znalazlem mechanika ktoremu powiedzialem co chce zrobic, skasowal mnie 190 fun w tym nowy olej,Dany1107 pisze:bobby25.Zmieniałeś samemu ten badziew czy u mechanika? Mozesz napisac ile cie wyniosły cześci i jak co to robocizna?
Czesci zakupilem wczesniej na allegro, przede wszystkim chcialem to sprawdzic jak wyglada no I wolalem miec czesci pod reka w razie koniecznosci wymiany, jak widac z filmiku byl juz na to czas. Same czesci w polsce kosztowaly 850 pln.
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 wrz 2010, 10:30
- Lokalizacja: WROCłAW, dolnośląskie
Re: Imbusik
bobby25 możesz podać namiary na tego gościa z Rumii.Co to znaczy wałek po regenaracji? Mój przebieg to 225000tyś km. Przy 190tyś km wymieniłem wałeczek po zapaleniu się ciśnienia oleju. Wówczas wyrobił się tylko wałeczek, po wymianie na nowy siedział w gnieżdzie bardzo ciasno ale wiem, że nie starczy to na długo. Uratowałem turbo ale tylko na jakiś miesiąc. Po miesiącu i turbo siadło.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga