Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 2.8 TIP] Falujące , pływające obroty ....

Układ napędowy i skrzynie biegów
Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 05 sty 2011, 11:03

Chłopaki, bez testu na biegu z wyłączonym i włączonym sprzęgłem Lock-up ciężko stawiać jakiekolwiek przypuszczenia...

telewizja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2009, 23:09
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: telewizja » 05 sty 2011, 19:15

irek_2013 pisze:czy ktos wie dlaczego faluja te obroty w zakresie 1000-2000
...pewien serwisant sugieruje, że może to być odma. Można by to sprawdzić.

KIZIOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 gru 2009, 19:13
Lokalizacja: Karczew/Warszawa

Post autor: KIZIOR » 06 sty 2011, 21:11

telewizja pisze:
irek_2013 pisze:czy ktos wie dlaczego faluja te obroty w zakresie 1000-2000
...pewien serwisant sugieruje, że może to być odma. Można by to sprawdzić.
Ja miałem odmę robioną i cały czas niestety mam opisywane falowanie przy przyśpieszaniu <smuty>

irek_2013
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2010, 17:53
Lokalizacja: boleslawiec

Post autor: irek_2013 » 10 sty 2011, 18:13

Panowie i co nikt nie doszedł co się dzieje z tymi obrotami falującym?


I co wie ktos w koncu dlaczego faluja te obroty?????

bo juz widze ze temet zamilkl...
keliotan night

Awatar użytkownika
platek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 23 kwie 2009, 05:48
Lokalizacja: New Jersey / USA

Post autor: platek » 13 kwie 2011, 08:32

Witam !!!
Ja mam bardzo podobne objawy falowania , tylko ze u mnie problem jest bardziej odzczuwalny na zimnym silniku (np. rano) i tez Vag nie wykrywa bledow.
Obroty faluja podczs spokojnej jazdy ze stala predkosca , a gdy silnik osiagnie normalna temperature problem staje sie prawie nie zauwazalny.
Auto bylo w ASO przez ponad dwa tygodnie , diagnozowali go rozni fachowcy i nie mogli wykryc przyczyny , na koniec sprawdzili go inzynierowie z Niemiec ktorzy akurat przyjechali zdiagnozowac problem w nowym A7 , popodpinali swoje przyzady i powiedzieli ze to na 100procent TORGUE CONVERTER (przekladnia hydrokinetyczna ) bardzo droga czesc $935+olej do transmisji +uszczelki i cos tam jeszcze ....zeby to wymienic w C6 trzeba wyjmowac caly silik z transmisja , wiec koszta b.wysokie , ja sie jeszcze na wymiane nie zdecydowalem , ale chyba nie bede miel wyboru <uoee> aha, mam przejechane 100tys km. bez krecenia licznika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja