[A4 C6 2.0T fsi]
no to ladnie z seryjnego 2.0 (170) wyszlo prawie seryjne 3.2(255) :mrgreen:Kitapl pisze:spoko. mi siępodoba. zrobiłem już ponad 3 tys km i jutro mam spotkanie w "znanej renomowanej" żeby zrobić to na co czekałem dam znać jak będę miał pierwsze opinie. zobaczymy. wierzę w dużą zmianę. nie żebym narzekał obecnie, ale jak mogę mieć pdoobne spalanie i 60-70Nm więcej + 40 KM to ja chcę !!
[ Dodano: 2010-05-28, 15:09 ]
witam. Własnie wróciłem z modyfikacji. I jestem deko zaskoczony. Oczywiście pozytywnie pod katem zachowań samochodu ale najbardziej mnie zaskoczył wykres z hamowni gdzie z mojego 170 KM wyszło 248 KM!!!!!!!!!!!!!!!, zastanawiam sie czy nie za dużo bo planowane było ok 210. Program robiony przez renomowaną firmę ale kurde mam lekkiego pietra. miał ktoś takie doświadczenia? Nm jest obecnie 356 więc w normie
ciekawe jak bedzie ze spalaniem
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Jakiej marki masz olej?iskierka pisze:Witam wszystkich .Mam pytanko , ile oleju biorą wasze A6 , bo umnie ok. 1l. na 5 tyś . kl.
niewiem czy to norma?
Mój silnik SHELLa też potraktował jak benzynę... :-P ale ELFa i teraz MOTULa (ta sama klasa lepkości) już nie bierze <OK>
Spalanie oleju może się brać z tego, jak np.wkręcasz na wyższe obroty zanim silnik się dobrze rozgrzeje :idea:
- Masta
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 352
- Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
- Kontakt:
Może nie na temat, ale...Dirty pisze:Te silniki biorą olej i to jest normalne (w końcu duża moc z małego silnika musi się z czegoś brać) a kolega Masta, ma 3.2 V6 więc tu nie ma co porównywać
Miałem kiedyś miałem opla zafirę, z silnikiem 1.8 i też łykał olej, a auto miało 2 lata jak je kupiłem. Też gadali że to normalka w tych silnikach, że coś tam łyknie.
Po kapitalnym remoncie, silnik chodził lepiej jak nowy :-P
Oleju nie pobrał ani setki, a olej lałem mu Mobil 1.
Gdzieś kiedyś słyszałem że 100ml oleju na 1tys km jak se autko łyknie, to norma.
Jest - Volvo C70 II 2.5T
ja w swoim nie zauważyłem jakiegoś chlania oleju tak jakby ktoś pytał. u żony w golfie 1,9 tdi po 10 tysiach od wymiany trzeba było dolać pól litra ale u mnie luzik.
po dwóch latach się to zmieniło i teraz bierze jakieś 4 litry na 15 tysi (obecny przebieg 110 tys) MASAKRA
po dwóch latach się to zmieniło i teraz bierze jakieś 4 litry na 15 tysi (obecny przebieg 110 tys) MASAKRA
Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 11:12 przez Kitapl, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm można? hehe
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
...idąc dalej tym tokiem rozumowania po 10 tyś.km masz 5L dolanego świeżego olejuwolly10 pisze:W książce dołączonej do auta można wyczytać że 0,5L na 1000km to norma,
Nie ma co wymieniać oleju bo się ciągle jeździ na świeżym :-D
Nie mam pretensji do Ciebie kolego, ale jak takie "bzdury" wpisują do książki to żal tyłek ściska... :roll: