Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.7T] Olej w silniku

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
radziu91zary
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2008, 22:47
Lokalizacja: Żary

[A6 C5 2.7T] Olej w silniku

Post autor: radziu91zary » 29 wrz 2008, 14:53

Witam.

Mam problem. W moim silniku są nastęujące objawy:
- okopcone rury wydechowe i świece
- przy nie rozgrzanym silniku i wysokich obrotach leci niebieski dym
- szarpanie przy jeździe (koło 1500-2500 obrotów)

Gościu powiedział mi, że mam olej w czwartym cylindrze.. Co to oznaczy? i Czy dużo będzi ekosztowała naprawa?
Radosław Bielewicz

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 29 wrz 2008, 15:17

Zalezy co jest powodem tego stanu. Mozesz miec kiepskie pierscienie, a rownie dobrze turbulum moze puszczac oliwe i zasysa ja przez dolot. Uwazaj zeby nie nastapil samozaplon, bo bedzie po silniku

Awatar użytkownika
wojtekcbr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 20 maja 2008, 12:43
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtekcbr » 29 wrz 2008, 20:34

Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach, jeżeli będzie w normie, to wina turbo, albo uszczelniaczy zaworów. Jeśli ciśnienie do du... to, albo pierścienie, albo zawory, wtedy lepiej kupić inny silnik, bo jak zrobisz zawory (głowice), to mogą polecieć pierścienie, i na odwrót. No chyba, że zamierzasz rozstać się samochodem :( Najlepiej i najtaniej, to by było gdyby padły uszczelniacze zaworów ;) Z tego co piszesz, że szarpie, to by wskazywało na walniętą turbinę, jak napisał Murzyn. Koszt ok 2tys. z wymianą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja