[a6c5 2.4] głośny po wymianie napinaczy
[a6c5 2.4] głośny po wymianie napinaczy
jak w temacie. wczoraj odebrałem samochód po wymianie napinaczy łańcuchów rozrządu oraz całego rozrządu. wcześniejsze metaliczne spowodowane jak mniemam lejącymi napinaczami i luźnymi łańcuchami - ustały - auto jest mocniejsze - ale za głośno pracuje. nastawiłem się na cisze po tej naprawie a tu zonk. wcześniej nie słyszałem silnika prowadząc samochód - teraz jadąc - czuję że JEST. zapaliła sie również czerwona duza kontrolka potrójny sygnał - ale to pewnie spowodowane słabym akumulatorem -
Wiem że jest dużo podobnych tematów, ale czy ktoś z Was po naprawie usterki spotkał sie z takim zachowaniem motoru?
Wiem że jest dużo podobnych tematów, ale czy ktoś z Was po naprawie usterki spotkał sie z takim zachowaniem motoru?
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie znam kontroki potrójny sygnał możesz sprecyzować . Auto nie powinno być głośniejsze po wymianie napinaczy. Poprawnej.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Musisz podłaczyć pod kompa na 100% masz jakiś błąd sprawdź czy podpięte masz wszystkie rzeczy przty silniku. sprawdź płyny . Olej silnikowy
też

Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Też jakiś czas temu wymieniałem napinacze i łańcuchy ale po wymianie mam względną ciszę, chociaż sam silnik nie chodzi jakoś specjalnie ciszej niż wcześniej - nie ma już tylko takiego metalicznego dzwięku i terkotania przy uruchamianiu. ÂŻadne kontrolki po wymianie u mnie się nie świeciły :shock:
Mam pytanie, czy wymieniałeś napinacze na nowe z serwisu Audi czy na "nowe" z allegro. Ja zanim kupiłem nowe z serwisu połaszczyłem się na znacznie tańsze ale też nowe z allegro :evil: i z własnego doświadczenia powiem tylko jedno lepiej takie rzeczy kupować z serwisu Audi - suma sumarum wyjdzie taniej i lepiej.
Mam pytanie, czy wymieniałeś napinacze na nowe z serwisu Audi czy na "nowe" z allegro. Ja zanim kupiłem nowe z serwisu połaszczyłem się na znacznie tańsze ale też nowe z allegro :evil: i z własnego doświadczenia powiem tylko jedno lepiej takie rzeczy kupować z serwisu Audi - suma sumarum wyjdzie taniej i lepiej.
wszystko kupiłem w ASO - napinacze, łańcuchy, uszczelki, przewody odpowietrzające, termostaty, czujniki temp. tylko wcześniej - przy rozpędzaniu samochodu nie słyszałem najmniejszego szmeru w silniku, nie wiedziałbym że była usterka, gdybym nie zobaczył dymu i lejącego się oleju spod napinaczy. zrobiłem właśnie rundkę po mieście i przy prędkości 60km jadąc na łuku to klekotanie jest jeszcze bardziej słyszalne - plus słychać jakiś świst - i nie są to opony....
Ciekawe :-?maccwac pisze:wszystko kupiłem w ASO - napinacze, łańcuchy, uszczelki, przewody odpowietrzające, termostaty, czujniki temp. tylko wcześniej - przy rozpędzaniu samochodu nie słyszałem najmniejszego szmeru w silniku, nie wiedziałbym że była usterka, gdybym nie zobaczył dymu i lejącego się oleju spod napinaczy. zrobiłem właśnie rundkę po mieście i przy prędkości 60km jadąc na łuku to klekotanie jest jeszcze bardziej słyszalne - plus słychać jakiś świst - i nie są to opony....
ja jak wymieniałem napinacze zakupione na allegro to miałem podobny problem, że po wymianie z silnika leciał olej zarówno za pierwszym razem, a później (po wyminie w ramach gwarancji) za drugim razem przyczyną był nieszczelny napinacz. W pierwszym przypadku olej leciał z za takich metalowych kulek, a za drugim razem z łączenia - jak na zdjęciach. W obu przypadkach z silnika leciał olej :evil:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam.odnośnie tej głośnej pracy silnika rozumiem że ktoś ci to robił ?jeśli tak to nie kombinuj tylko oddaj auto do sprawdzenia w ramach gwarancji bo jeśli twój chodzi podobnie jak ten z filmiku który podałeś jako przykład to ewidentnie jest problem i moim zdanie jazda autem wydającym takie odgłosy to ryzyko i to bardzo duże . co do sygnału po przekręceniu kluczyka zapewne jest to kontrolka hamulców która świeci na czerwono piszczy 3-razy po czym gaśnie tu jest temat można poczytać .pozdro a6-c5-avant-kontrolka-od-klockow-hamulc ... 304,15.htm
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 22:57 przez marek [a6], łącznie zmieniany 1 raz.
tylko quatrro
!

wiesz nie wiem jak to robili - mechanik jest raczej sprawdzony - zdaję się że większość z podkarpackiego klubu a6 robi u niego swoje samochody- dlatego pojechał do niego i ja. na początku wymieniałem sam rozrząd bez napinaczy - i było okej. jutro jak mówię jadę i zgłoszę zmiany (oby na dobre) pozdro
[ Dodano: 2011-01-08, 09:49 ]
[ Dodano: 2011-01-08, 09:49 ]
szabelka od oleju suchutka - dolałem oleju i po przejechaniu kilku kilometrów silnik uspokoił się, pracuje cicho i równo. Dziekifishmanr11 pisze:Musisz podłaczyć pod kompa na 100% masz jakiś błąd sprawdź czy podpięte masz wszystkie rzeczy przty silniku. sprawdź płyny . Olej silnikowyteż