Witam
Zastanawiam się nad podniesieniem mocy.Zamierzam pojeżdzić tym autkiem jeszcze z dwa latka ale jest troszkę za słaby.Znalazłem na allegro coś takiego
http://moto.allegro.pl/chiptuning-audi- ... 33824.html
Jak myślicie można to montować, a może ktoś ma w swoim autku.
[A6 C4]- zwiększenie mocy 2.5 tdi aat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:11
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
[A6 C4]- zwiększenie mocy 2.5 tdi aat
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 22:03 przez dzidek, łącznie zmieniany 2 razy.
Cześć,
jeżeli stać Cię na eksploatację podkoksowanego silnika to możesz rozważać takie oferty. Generalnie to starawy motor bez ekstrawagancji. Ten chip to głównie podkręcenie turbo. Trzeba na pewno ocenić stan sprężarki. Być może nie wytrzyma 2 lat. Druga sprawa ale może w pierwszej kolejności to remont hydrauliki jeśli nie był robiony. Trzecia sprawa to koło dwumasowe. Jeśli spodziewasz się większego obciążenia to warto je zmienić. Poczytaj na forum o szczegółach.
jeżeli stać Cię na eksploatację podkoksowanego silnika to możesz rozważać takie oferty. Generalnie to starawy motor bez ekstrawagancji. Ten chip to głównie podkręcenie turbo. Trzeba na pewno ocenić stan sprężarki. Być może nie wytrzyma 2 lat. Druga sprawa ale może w pierwszej kolejności to remont hydrauliki jeśli nie był robiony. Trzecia sprawa to koło dwumasowe. Jeśli spodziewasz się większego obciążenia to warto je zmienić. Poczytaj na forum o szczegółach.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
ogólnie to nie polecam podnoszenia mocy bez hamowni i kogoś kto się na tym zna a nie tylko czytał
jeśli tobie nie za daleko to polecam w Białymstoku kolegę zaprzal
chiptuning__turbodieselpl__-bialystok-vt14978.htm
i temat jak to wygląda u mnie
a6-c425tdiquattro-virus-vt14952.htm
jeśli tobie nie za daleko to polecam w Białymstoku kolegę zaprzal
chiptuning__turbodieselpl__-bialystok-vt14978.htm
i temat jak to wygląda u mnie
a6-c425tdiquattro-virus-vt14952.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:11
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
A gdybym chciał wymienić końcówki wtrysków, to jakie polecacie?
Takie coś można wstawić.
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-sev ... 01147.html
Takie coś można wstawić.
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-sev ... 01147.html
Tylko oryginalne końcóweczki BOSCH 216stki
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to)
Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda
W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.
Pozdrawiam

W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to)


Pozdrawiam
AUDI C4 A6
2.5TDI AAT
1995 rok
2.5TDI AAT
1995 rok
Sorry, ze sie wtracam w temat na ktorym sie za bardzo nie znam, ale czytalem wypowiedzi ludzi, ktorzy na samym sofcie krecili AEL-e pod 200 KMMELONIK pisze:Tylko oryginalne końcóweczki BOSCH 216stki![]()
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to)Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda
W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.
Pozdrawiam


seryjne graty nie pozwalaja na osiagniecie takich mocy samym programem ....klezmer pisze:Sorry, ze sie wtracam w temat na ktorym sie za bardzo nie znam, ale czytalem wypowiedzi ludzi, ktorzy na samym sofcie krecili AEL-e pod 200 KMMELONIK pisze:Tylko oryginalne końcóweczki BOSCH 216stki![]()
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to)Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda
W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.
PozdrawiamA przynajmniej tak twierdzili
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl