Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4]- zwiększenie mocy 2.5 tdi aat

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
dzidek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:11
Imię: Andrzej
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg

[A6 C4]- zwiększenie mocy 2.5 tdi aat

Post autor: dzidek » 06 sty 2011, 20:23

Witam
Zastanawiam się nad podniesieniem mocy.Zamierzam pojeżdzić tym autkiem jeszcze z dwa latka ale jest troszkę za słaby.Znalazłem na allegro coś takiego

http://moto.allegro.pl/chiptuning-audi- ... 33824.html

Jak myślicie można to montować, a może ktoś ma w swoim autku.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 22:03 przez dzidek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 07 sty 2011, 10:49

Cześć,
jeżeli stać Cię na eksploatację podkoksowanego silnika to możesz rozważać takie oferty. Generalnie to starawy motor bez ekstrawagancji. Ten chip to głównie podkręcenie turbo. Trzeba na pewno ocenić stan sprężarki. Być może nie wytrzyma 2 lat. Druga sprawa ale może w pierwszej kolejności to remont hydrauliki jeśli nie był robiony. Trzecia sprawa to koło dwumasowe. Jeśli spodziewasz się większego obciążenia to warto je zmienić. Poczytaj na forum o szczegółach.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 07 sty 2011, 11:18

ogólnie to nie polecam podnoszenia mocy bez hamowni i kogoś kto się na tym zna a nie tylko czytał
jeśli tobie nie za daleko to polecam w Białymstoku kolegę zaprzal
chiptuning__turbodieselpl__-bialystok-vt14978.htm
i temat jak to wygląda u mnie
a6-c425tdiquattro-virus-vt14952.htm

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 07 sty 2011, 16:34

Zmieniając wtryski zrobisz sobie niemal AELa, do tego chip i bajeczka :mrgreen:
Oczywiście przed wszystkim sprawdzenie i ewentualna naprawa wszystkiego!
Obrazek TDI +

dzidek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:11
Imię: Andrzej
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: dzidek » 07 sty 2011, 17:39

Ale jest ktoś kto zastosował u siebie jakiegoś gotowca.

dzidek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:11
Imię: Andrzej
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: dzidek » 08 sty 2011, 16:29

A gdybym chciał wymienić końcówki wtrysków, to jakie polecacie?
Takie coś można wstawić.
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-sev ... 01147.html

Awatar użytkownika
MELONIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 09 mar 2009, 18:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: MELONIK » 08 sty 2011, 20:23

Tylko oryginalne końcóweczki BOSCH 216stki <ok>
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to) :-/ Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda <ok> W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.

Pozdrawiam
AUDI C4 A6
2.5TDI AAT
1995 rok

Awatar użytkownika
klezmer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 10 kwie 2010, 20:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: klezmer » 20 lut 2011, 23:45

MELONIK pisze:Tylko oryginalne końcóweczki BOSCH 216stki <ok>
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to) :-/ Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda <ok> W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.

Pozdrawiam
Sorry, ze sie wtracam w temat na ktorym sie za bardzo nie znam, ale czytalem wypowiedzi ludzi, ktorzy na samym sofcie krecili AEL-e pod 200 KM :) A przynajmniej tak twierdzili :)

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 21 lut 2011, 10:41

klezmer pisze:
MELONIK pisze:Tylko oryginalne końcóweczki BOSCH 216stki <ok>
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to) :-/ Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda <ok> W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.

Pozdrawiam
Sorry, ze sie wtracam w temat na ktorym sie za bardzo nie znam, ale czytalem wypowiedzi ludzi, ktorzy na samym sofcie krecili AEL-e pod 200 KM :) A przynajmniej tak twierdzili :)
seryjne graty nie pozwalaja na osiagniecie takich mocy samym programem ....
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja