[A6 2.5 150 AKN] Dymi na bialo...
[A6 2.5 150 AKN] Dymi na bialo...
Ciężko zapala gdy jest od -5, pozatym dymi na biało.
Rozrząd wymieniony tydzień temu, filtr odmy 3 miesiące temu.
Rozrząd wymieniony tydzień temu, filtr odmy 3 miesiące temu.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
seq, witam
proponuje tez zastosowac jakis srodek do paliwka ktory zapobiega wydzielaniu się parafiny w oleju napędowym w niskich temperaturach, blokowaniu filtra i przewodów paliwowych. Obniża temperaturę płynności paliwa i podnosi walory oleju napędowego. Ułatwia uruchamianie i pracę silnika wysokoprężnego w niskich temperaturach. Poprawia pracę i zwiększa moc silnika. Czyści i chroni układ paliwowy przed korozją i rdzą.
to taka moja rada
proponuje tez zastosowac jakis srodek do paliwka ktory zapobiega wydzielaniu się parafiny w oleju napędowym w niskich temperaturach, blokowaniu filtra i przewodów paliwowych. Obniża temperaturę płynności paliwa i podnosi walory oleju napędowego. Ułatwia uruchamianie i pracę silnika wysokoprężnego w niskich temperaturach. Poprawia pracę i zwiększa moc silnika. Czyści i chroni układ paliwowy przed korozją i rdzą.
to taka moja rada
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
- Lokalizacja: Tilburg
cześć
mam taki sam lub podobny problem, w tamtym roku palił na dotyk przy -20 a w tym -5 i kręcę dość długo. Ostatnio nie odpalałem go przez dwa dni a po odpaleniu bardzo głośno chodził obroty od razu wskoczyły na 1100 a jak sie uspokoiły to silnik tak dziwnie chodził że ciężko to opisać a z tyłu chmura białego dymu była tak duża że pół parkingu przysłoniła :mrgreen: dodam że spaliny miały dziwny zapach jakby nie do końca przepalonego paliwa??? Autko mam od roku i zawsze dbam o turbinę tzn. czekam 1-2 min przed każdym wyłączeniem silnika. Czy mam sie bać?
mam taki sam lub podobny problem, w tamtym roku palił na dotyk przy -20 a w tym -5 i kręcę dość długo. Ostatnio nie odpalałem go przez dwa dni a po odpaleniu bardzo głośno chodził obroty od razu wskoczyły na 1100 a jak sie uspokoiły to silnik tak dziwnie chodził że ciężko to opisać a z tyłu chmura białego dymu była tak duża że pół parkingu przysłoniła :mrgreen: dodam że spaliny miały dziwny zapach jakby nie do końca przepalonego paliwa??? Autko mam od roku i zawsze dbam o turbinę tzn. czekam 1-2 min przed każdym wyłączeniem silnika. Czy mam sie bać?
KRÓL LEWEGO PASA !
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Witam Panowie Rok temu mialem taki sam problem jak wy czyli biały ,,dymek z wydechu" tyle że w moim przypadku nie był to dymektylko ZASÂŁONA DYMNA Auto nawet po rozgrzaniu dawało taka dawkę białego dymu że nic nie było widać.... Co się okazało mój ''mechanik" stwierdził że padła turbina ok. Regeneracja 2000zł. Odebrałem autko z warsztatu po przejechaniu 150km. dymek powrócił nastepna diagnoza i trafna Okazało się że była zapchana odma w silnku po wyczyszczeniu (100zł) Audi zapomniała o dymieniu..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga