Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,7 biturbo] a Robtoy & Co. present

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 03 sty 2011, 08:48

posti, ja nie twierdzę że jest bardzo awaryjne, bo każde auto ma prawo się zepsuć, tylko o koszty części, bo 2.7 jest dość rzadkie na naszym rynku i większość części to tylko niestety w ASO można kupić,a tam ceny są zaporowe.
Co do silnika to ja przecierz nie twierdze że jest zły, sam mam taki i jestem z niego bardzo zadowolony,a pagóra znam i wiem że on też :-D

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 03 sty 2011, 11:21

2,7T RULEZ i koniec :lol: :lol: :lol:
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

siwylkr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:58
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: siwylkr » 03 sty 2011, 14:06

posti pisze:2,7T RULEZ i koniec :lol: :lol: :lol:
zgadzam sie mialem ten silnik i ja tez bylem z niego mega zadowolony mialem w nim 250KM Q i mi wystarczalo mialem go prawie 3 lata i do silnika sie nie dotykalem wiadomo robilem to co sie robi w kazdym samochodzie paski oleje itp
"Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, quattro zabawą, a turbo podstawą!!!

Moja bestia
viewtopic.php?t=5206

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 08 sty 2011, 17:39

no skoro juz rozmawiamy o silnikach w A6 C5 to moim zdaniem to wlasnie silnik 2,7t w quattro jest najlepszym silnikiem do tego auta poniewaz
-zapewnia najlepszy kompromis pomiedzy osiagami a spalaniem
-nieslychanie podatny na mody
-o wiela lzejszy od V8
-bez problemu podkrecone A6 2,7t polknie S6
-trzrba powiedziec ze to bardzo solidna konstrukcja silnika juz w serii

Uwazam ze to najlepszy silnik do tego auta z calej gamy <ok>

spawn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 25 wrz 2010, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: spawn » 08 sty 2011, 20:37

Podzielam twoje zdanie kolego :)

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 11 sty 2011, 00:23

Strzalka koledzy

Dzis oddalem autko do mecha zeby zalozyl nowe suszarki no i tu sie dopiero zaczelo dziac

Mam pilne pytanie na poczatek a mianowicie czy zeby zalozyc nowe turba konieczne jest wyjecie calego silnika,czy da sie je zalozyc bez demontazu motoru?

Mechanik twierdzi w kazdym razie ze nie ma opcji silnik trzeba wyjac

pozatym okazalo sie ze ktorys wachacz mam juz zuzyty,mech mowi ze wystarczy go tylko wymienic i bedzie git,ale ja sadze ze jak poszedl juz jeden to w szybkim czasie poleci i reszta.
Wiec tu prosba do was bo chce pozmieniac wszystkie wachacze i te wszystkie inne bajery,ktore tam sie znajduja wiec chcialbym sie was poradzic co polecacie.
Zaslyszalem ze sa godne polecenia takie firmy jak FEBI-BILSTEIN (i z tego co mi sie wydaje to ta firma pod nazwa BILSTEIN jest jednym z najdluzej istniejacych producentow zawieszen sportowych i nie tylko o bardzo znanej i cenionej na swiecie renomie.)
A druga firma to LEMFORDER,ktorego wachacze zekomo montowane sa na pierwszy montaz w fabrykach AUDI

Koledzy wezcie wyrazcie prosze swoje opinie moze macie jakies doswiadczenie,spostrzezenia dorazccie mi cos

No i kolejna sprawa to,podobno ukruszylo mi sie kawalek sprezyny mam zawieszenie spotrowe 1BE (20mm)czy jakos tak .
Czy ktos z was spodkal sie juz kiedys z takim przypadkiem zeby ori sprezyna sie ulamala?

Na wskutek tej nieprzyjemnej informacji doszedlem do wniosku ze zawias tez przydalo by sie w takim razie wymienic juz caly (tym razem chce jakis dobry gwint)i tu mam kolejne pytanie;
TA-TECHNIKS czy slyszeliscie cos o tej firmie dobra czy niewarta polecenia?
SUPERSPORT ----jakies opinie?
SPAX-RSX podobno jakas dobra angielska firma,a wy czy slyszeliscie cos o tej firmie?

Koledzy bardzo bym byl wdzieczny za jak najszybsze wasze odpowiedzi,opinie
bo auto juz u mechanika na podnosniku wiec czasu mam malutko na wybor i zakup czesci

gość_

Post autor: gość_ » 11 sty 2011, 01:18

Robtoy pisze:TA-TECHNIKS czy slyszeliscie cos o tej firmie dobra czy niewarta polecenia?
odpusc sobie
Robtoy pisze:SUPERSPORT ----jakies opinie?
podobno porownywalny z weiteciem
Robtoy pisze:SPAX-RSX
cos mi sie obilo o uszy ze calkiem niezly jest


popatrz cos na niemieckim ebayu moze jakies FK, KW

[ Dodano: 2011-01-11, 00:20 ]
jjesli hodzio wachacze to wczesniej poprzedniej a6 przy zmainie zamontowalem FEBI i bylem z nich bardzo zadowolony
teraz jak musialem na szybko kupic wachacz to kupilem byle co zeby jakos jeszcze przetrzymac troche do kompletnej wymiany zawiechy
jak sie okazalo wymontowany wachacz mial jeszcze logo audi na sobie co oznacza ze to lemforder z pierwszego motazu ( autko ma 9 lat)

spawn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 25 wrz 2010, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: spawn » 11 sty 2011, 08:20

Jak masz nadmiar gotówki to wymieniaj całe zawieszenie :) ale ja w starej a6 wymieniłem tylko jeden walnięty wahacz a reszta przejechała jeszcze 50000 km :) . Co do turbo to niestety trzeba wyjąc silnik :( .
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 11 sty 2011, 11:21

da sie wymienic dmuchawki bez wyciagania silnika ale i tak trzeba go zluzować wiec zazwyczaj sie go wyciaga i przeglada odrazu kompleksowo...

P.S. zobacz czy nei masz wycieku żadnego na połaczniu silnika ze skrzynia bo tam czesto robia sie nieszczelnosci i warto to odrazu zrobci jak sie silnik rusza :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
dawidek174
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
Lokalizacja: Turek

Post autor: dawidek174 » 11 sty 2011, 14:20

2.7T da rade S6 4.2??? Oj nie powiedziałbym..... Z uwagi nawet na ilość koni
A6 C6 3.0TDI--->BęDZIE:D
A6 C5 2.8Q--->BYŁO
VW PASSAT B5FL 1.9TDI--->BYŁ
A6 C4 2.5TDI--->BYŁO
VW PASSAT B4 1.9TDI---BYŁ
AUDI B4 2.0---BYŁO
VW PASSAT B2 1.6---BYŁ

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 11 sty 2011, 22:05

dawidek174, seryjne A6 2,7t w zadnym razie nie poradzi sobie z S6,a ja napisalem ze podkrecone 2,7t polozy seryjne 4.2 i tak jest a juz napewno jesli w 2,7t jest manual.

Koledzy dzieki ze podpowiedzi,jednak ebay odpada,do jutra rana mialem czas na dostarczenie mojemu mechanikowi niezbednych podzespolow lecz nieudalo mi sie zkompletowac sprzetow(za malo czasu) a niechcialem na szybko kupywac jakichs bubli
Wiec podobnie jak poradzil mi kolega SPAWN postanowilem wymienic teraz tylko niezbedne czesci zawiechy.
Juz zamowilem w polsce komplet wachaczt LEMFORDER teraz jeszcze rozgladam sie goraczkowo za zawiecha po rozpoznaniu tematu stalo sie dlamnie jasne
ze jesli juz brac gwint to tylko KONI,BILSTEIN,EIBACH,H&R i do tego jakies cheble dobre musze znalezc (tarcze+klocki)
Mysle o BREMBO,ale moze wy macie jakies lepsze pomysly?

Posti a moglbys powiedziec mi czy po demontazu silnika podczas ponownego montazu trzeba wymienic jakies uszczelki miedzy silnikiem a skrzynia czy jakies inne rzeczy?

[ Dodano: 2011-01-12, 20:03 ]
turbo juz zalozone

Mam takie pytanko do was,jak sadzicie czy wymiana IC na te z rs 4 polepszy cokolwiek np.obnizy temperature powietrza doladowanego bardziej niz te zwykle seryjne IC ?


i powolutku,powolutku i ni z tad ni z owad po 2 dniach walki zalozylem sobie takiego grajka
roboty z tym po pachy ale sie udalo.z kabelkami i kosteczkami to jakas masakra czeska

powiedzcie co sadzicie Obrazek

Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2011-04-14, 17:52 ]
i wkoncu zawitaly u mnie nowe letnie buciki
a oto i one
Obrazek Obrazek Obrazek

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 16 kwie 2011, 08:19

no prosze fele całkiem zmieniły samochod <brawo>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
Seweryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 12 maja 2008, 23:33
Lokalizacja: WGM

Post autor: Seweryn » 16 kwie 2011, 10:31

Oczywiście, że pomodzone 2.7bt na ok 300KM poradzi sobie z s6. Dla ciekawostki silniki 4.2 nie trzymają mocy i żadna s6 nie ma 340KM ;). Jak mają 315-320 to jest dobrze! Bardzo fajne są te felgi i radyjko git <okok>
Vorsprung durch Technik.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 16 kwie 2011, 12:05

Pomodzone 2.7t na około 270-300 kucy spokojnie poradzi sobie z 4.2 <okok>
Sam miałem okazję spod świateł wystartować z A6 C6 4.2 360KM ,
i na każdym biegu do prędkości 200Km/h miałem przewagę.
Różnica przy prędkości 200 było dwie długości samochodu. :)
A to jeszcze na słabszym setupie.
Robtoy, sam się zastanawiam nad zmianą seryjnych IC na RS4,
ale nie wiem czy u nas to coś zmieni bo mamy bardzo małe wloty powietrza na IC.
Myślałem nad wymiana zderzaka lub jego przeróbką,
bo wymiana samych ICków raczej nie za wiele pomoże.
Jeśli gwincik to ja zakupiłem teraz Eibach ProStreet-S,
na dniach założe to mogę się podzielić z Tobą wrażeniami <lol>

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 01 maja 2011, 13:50

Witam serdecznie
sebastian855, i jak sie gwincik eibacha spisuje?
yogibear1, dzieki za aprobate :) ciesze sie ze zmiany sie podobaja koledzy.
sebastian855, a na ile koni i niutkow masz podniesiony swoj motor?

a tu to juz tak z innej beczki sprobuje wzocic mysle ciekawe foto Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja