Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,7 biturbo] a Robtoy & Co. present

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 20 gru 2010, 19:24

ja ekonomicznie jak jeździłem na 98pb to zszedłem do 10l ale to nie jest jazda :D

Sam czaję się na 2.7t tak za rok ;)

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 gru 2010, 20:17

ja cały czas jeżdze na VERVA 98 albo BP ULTIMATE 98 i tylko te paliwa lałem do 2,7T i obecnie to 2.0tfsi
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 20 gru 2010, 21:06

posti, czy po sofcie na 290-300km. z serii 250 trzeba się czegoś obawiać?,chodzi mi głównie o te pękające gorące strony turbin,jak ma się do tego sprzęgło?,wytrzyma czy trzeba myśleć o czymś innym.Miałeś morze jakieś niespodzianki po sofcie?(po za frajdą z jazdy :mrgreen: )Myślę nad softem ale nie wiem czy coś mnie morze później zaskoczyć.Wiem,że 2,7T ma ogromny potencjał na mody,ale zawsze są jakieś obawy.Dlatego chciał bym się czegoś dowiedzieć na temat zaczipowanego 2,7T od kogoś kto się dość głęboko zagłębił w temat 2.7t

Robtoy, powodzenia w modzeniu,oby wszystko poszło po twojej myśli i niech nowe turbinki spisują się jak najlepiej <ok>
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 20 gru 2010, 21:06

bp przycinają u nas :D ja jezdze na 98 Dunamicu Lotosa i robie wiecej jak na BP
ostatnio na VERVie jechałem i nie było źle ale też szybko paliwko wyparowało. ;)

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 20 gru 2010, 21:55

emilzizi, wielkie dzieki stary <ok> no tez po cichu licze na to ze jednak w miare bezproblemowo uda mi sie fure zmodzic,ale pewnie sam wiesz jak to bywa w zeczywistosci(sa rzeczy,ktorych nieda sie przewidziec)wazne zeby niepekac bo kto nie ryzykuje tan nie wygrywa heh.
U ciebie podniesienie fury o te 40/50km to taka max granica(granica rozsadku) na seryjnych gratach.jak masz manual to napewno do tego przydalo by sie pokabinowac ze sprzeglem(docisk+tarcza) no i gumy,gumy to podstawa bo te potrafia popekac nawet w seryjnych motorkach,
Osobiscie to polecilbym ci zebys zanim pogmerasz w sterze dobze zdiagnozowal cale auto+hamownie zaliczyc przed modzeniem i szczegulnie skontrolowac turba,N75,N18,sady lambda,przeplywke,czujnik MAP G-71 i czujki EGT G-236
Jednak najwazniejsze to w jakiej formie masz turbo.
Ipamietaj ze sa programy(500pln),programy(2000pln)i programiki(xXx) i to tez jest nie bez znaczenia dla autka na dluzsza mete.

P.S Granul cos mi sie wydaje ze Twoja 1,8t troszke duzo pije tez,no niewiem jak to jest moze wartalo by sady u Ciebie sprawdzic,przeplywke itd?
A tak w ogole to masz serie czy juz cos przyniej majstrowales bo 1,8t tez chetnie da sie zmodzic.

A tu ponizej koledzy (pozwolicie ze nieelegancko sie pochwale) moj nowy nabytek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 21 gru 2010, 16:28

przepływki nie mialem jeszcze od nowego wymienianej od czyli od 10lat ;D

Nic nie modziłęm na lato zacznę

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 21 gru 2010, 20:58

GranuL, no moim zdaniem warto by bylo w Twoim przypadku tez jakas mala diagnozke pyknac bo spalanie u Ciebie wskazywaloby na co najmnien padniete sady,a termostat masz zdrowy?
I co planujesz zmianke soft-a,czy moze masz zamiar jakies mocniejsze kombinacje zastosowac?

P.S sama przeplywka jak zawodzi to najczesciej auto staje sie zamulone bo dostaje mniej powietrza a co za tym idzie ster podaje mniej paliwa a to z koleji wplywa na zasilanie turba,ktre tez niedmuchnie jak powinno no bo niby jak(mniej powietrza to mniej paliwa to mniej spalin to slaba wydajnosc turba)
A zwiekszone spalanie to najczesciej wadliwe sady,termostat, EGT z tego co mi wiadomo.

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 21 gru 2010, 21:55

mechanik zaufany mówi że wszystko idealnie jest. Ja nie czuje zamulenia turbo dmucha odpowiednie tak mi się wydaję bo nie czuje ubytku mocy. Zawsze można sprawdzić przepływkę. Co do planów to zbieram hajs na 2,5 cala dolocik ;) coby silnik miał czym oddychać ;) odblokować wylot chce a wtedy dopiero czipa ;) i to by było na tyle.

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 22 gru 2010, 20:37

Witam no juz przyszly uszczelaczki turbinkowe ponizej tradycyjnie foto

uszczelniacz turbina/wydech stk.2
Obrazek

uszczelniacz turbina/kilektor stk.2
Obrazek

uszczelki przewodu olejowego(wylot) od turbo
Obrazek

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 22 gru 2010, 22:34

GranuL, dużo pali Ci ten 1.8T. Ja niby mam zagazowany (spalanie rzędu 13-15 l LPG /100 km) ale PB około pali mi około 10-14 l / 100 km. I nie żałuję przestrzeni pod pedałem gazu. Rzadko zdarza mi się jeździć prędkością patrolową. A i nawet teraz w zimę rozgrzewając samochód przed wyjazdem jak i nie gasząc go na postoju czekając za kimś czy coś w tym stylu spalanie nie przekracza 15l LPG / 100 km licząc. A postuj potrafi trwać nawet około 15 minut. Więc wydaje mi się, że coś nie tak z Twoim silniczkiem jest.

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 23 gru 2010, 21:57

U mnie jest niby git wszystko ale jak jeżdżę dynamicznie to wskazówka w oczach ucieka :D 20 śmiało w zimę :D

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 23 gru 2010, 22:50

dziwnie moja fura nawet w zimie przy walnietym termostacie tyle nie jarala

[ Dodano: 2010-12-23, 22:52 ]
a oleju duzo dolewasz?

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 24 gru 2010, 10:14

nie dolewam olej zmieniam 2 razy w roku ;) jest zawsze stan ;)

Jak jeżdżę ekonomicznie to pali nawet 10litrów ale jak już nie zwracam uwagi na ekonomie to 16-20 :)

labiss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 165
Rejestracja: 10 cze 2010, 21:25
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: labiss » 01 sty 2011, 11:33

Coś dużo żłopią te wasze fury.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 58&start=0

FUll fotostory z wymiany rozrządu !

mat33usz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:41
Lokalizacja: w-w

Post autor: mat33usz » 02 sty 2011, 01:51

Przy benzynie wydaje mi się to realne ponieważ mój Allroad 2.5 TDI pali 15 litrów w zimie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga