posti, czy po sofcie na 290-300km. z serii 250 trzeba się czegoś obawiać?,chodzi mi głównie o te pękające gorące strony turbin,jak ma się do tego sprzęgło?,wytrzyma czy trzeba myśleć o czymś innym.Miałeś morze jakieś niespodzianki po sofcie?(po za frajdą z jazdy :mrgreen: )Myślę nad softem ale nie wiem czy coś mnie morze później zaskoczyć.Wiem,że 2,7T ma ogromny potencjał na mody,ale zawsze są jakieś obawy.Dlatego chciał bym się czegoś dowiedzieć na temat zaczipowanego 2,7T od kogoś kto się dość głęboko zagłębił w temat 2.7t
Robtoy, powodzenia w modzeniu,oby wszystko poszło po twojej myśli i niech nowe turbinki spisują się jak najlepiej
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
bp przycinają u nas :D ja jezdze na 98 Dunamicu Lotosa i robie wiecej jak na BP
ostatnio na VERVie jechałem i nie było źle ale też szybko paliwko wyparowało.
emilzizi, wielkie dzieki stary no tez po cichu licze na to ze jednak w miare bezproblemowo uda mi sie fure zmodzic,ale pewnie sam wiesz jak to bywa w zeczywistosci(sa rzeczy,ktorych nieda sie przewidziec)wazne zeby niepekac bo kto nie ryzykuje tan nie wygrywa heh.
U ciebie podniesienie fury o te 40/50km to taka max granica(granica rozsadku) na seryjnych gratach.jak masz manual to napewno do tego przydalo by sie pokabinowac ze sprzeglem(docisk+tarcza) no i gumy,gumy to podstawa bo te potrafia popekac nawet w seryjnych motorkach,
Osobiscie to polecilbym ci zebys zanim pogmerasz w sterze dobze zdiagnozowal cale auto+hamownie zaliczyc przed modzeniem i szczegulnie skontrolowac turba,N75,N18,sady lambda,przeplywke,czujnik MAP G-71 i czujki EGT G-236
Jednak najwazniejsze to w jakiej formie masz turbo.
Ipamietaj ze sa programy(500pln),programy(2000pln)i programiki(xXx) i to tez jest nie bez znaczenia dla autka na dluzsza mete.
P.S Granul cos mi sie wydaje ze Twoja 1,8t troszke duzo pije tez,no niewiem jak to jest moze wartalo by sady u Ciebie sprawdzic,przeplywke itd?
A tak w ogole to masz serie czy juz cos przyniej majstrowales bo 1,8t tez chetnie da sie zmodzic.
A tu ponizej koledzy (pozwolicie ze nieelegancko sie pochwale) moj nowy nabytek
GranuL, no moim zdaniem warto by bylo w Twoim przypadku tez jakas mala diagnozke pyknac bo spalanie u Ciebie wskazywaloby na co najmnien padniete sady,a termostat masz zdrowy?
I co planujesz zmianke soft-a,czy moze masz zamiar jakies mocniejsze kombinacje zastosowac?
P.S sama przeplywka jak zawodzi to najczesciej auto staje sie zamulone bo dostaje mniej powietrza a co za tym idzie ster podaje mniej paliwa a to z koleji wplywa na zasilanie turba,ktre tez niedmuchnie jak powinno no bo niby jak(mniej powietrza to mniej paliwa to mniej spalin to slaba wydajnosc turba)
A zwiekszone spalanie to najczesciej wadliwe sady,termostat, EGT z tego co mi wiadomo.
mechanik zaufany mówi że wszystko idealnie jest. Ja nie czuje zamulenia turbo dmucha odpowiednie tak mi się wydaję bo nie czuje ubytku mocy. Zawsze można sprawdzić przepływkę. Co do planów to zbieram hajs na 2,5 cala dolocik coby silnik miał czym oddychać odblokować wylot chce a wtedy dopiero czipa i to by było na tyle.
GranuL, dużo pali Ci ten 1.8T. Ja niby mam zagazowany (spalanie rzędu 13-15 l LPG /100 km) ale PB około pali mi około 10-14 l / 100 km. I nie żałuję przestrzeni pod pedałem gazu. Rzadko zdarza mi się jeździć prędkością patrolową. A i nawet teraz w zimę rozgrzewając samochód przed wyjazdem jak i nie gasząc go na postoju czekając za kimś czy coś w tym stylu spalanie nie przekracza 15l LPG / 100 km licząc. A postuj potrafi trwać nawet około 15 minut. Więc wydaje mi się, że coś nie tak z Twoim silniczkiem jest.