[a6 c6] telepie samochodem
[a6 c6] telepie samochodem
witam pare dni temu wymieniłem letnie na zimowki
dzisiaj jechalem do warszawy i powyzej 100 km/h strasznie zaczelo telepac samochodem dziwne uczucie najpierw pod nogami potem pod tylkiem jakby jakies wibracje
po sprawdzeniu kol okazalo sie ze z jednego z kol zeszlo polowa powietrza ale po dopompowaniu problem nie ustapil nie wiem czy problem byl od poczatku bo nie mialem okazji do dzisiaj jezdzic powyzej 100km/h aha wczesniej mialem felgi 17" a wymienilem na 16" stalowe czy macie jakies pomysly
dzisiaj jechalem do warszawy i powyzej 100 km/h strasznie zaczelo telepac samochodem dziwne uczucie najpierw pod nogami potem pod tylkiem jakby jakies wibracje
po sprawdzeniu kol okazalo sie ze z jednego z kol zeszlo polowa powietrza ale po dopompowaniu problem nie ustapil nie wiem czy problem byl od poczatku bo nie mialem okazji do dzisiaj jezdzic powyzej 100km/h aha wczesniej mialem felgi 17" a wymienilem na 16" stalowe czy macie jakies pomysly
nauczka jest taka zeby samemu sprawdzac opony czy nie sa wyzabkowane ... a jesli nie ma sie odpowiedniej wiedzy ktora pozwoli wstepnie okreslic czy sa warte zainteresowania to robic 'odbior osobisty' i pojechac na wulkanizacje sprawdzic.... trafiles na nieuczciwego sprzedawce. ja bym zwrocil oponyadasko69 pisze:i wszystko sie wyjasnilo okazalo sie ze opony sa do wyrzucenia mimo wywazania kilka razy i optymalizacji opon dalej bylo bicie wiec niestety nauczka taka ze nie ma sensu kupywac uzywek nawet jesli wygladaja jak nowe
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Ważna uwaga odnosnie ciśnienia w oponie!
Nie wiem dlaczego ale dziś po sprawdzeniu wszystkich kól kazde miało za mało powietrza. W jednym to aż 1,2 tylko sie zostalo. Być moze sprawcą tego był siarczysty mróz. Poniewaz u brata było to samo. Za tydzień znów sprawdze ciśnienie.
Zatem pilnujcie ciśnienia.
Nie wiem dlaczego ale dziś po sprawdzeniu wszystkich kól kazde miało za mało powietrza. W jednym to aż 1,2 tylko sie zostalo. Być moze sprawcą tego był siarczysty mróz. Poniewaz u brata było to samo. Za tydzień znów sprawdze ciśnienie.
Zatem pilnujcie ciśnienia.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
Ja miałem podobny problem. Nie zdążyłem wymienić przed opadami śniegu opon na zimowe i jeździłem jakiś czas na letnich po pierwszych opadach pojawiło się bicie przy 80-120 km/h. Choć przed opadami było wszystko ok. okazało się że przylepił się śnieg do felgi i to powodowało bicie. Wymieniłem na zimowe 16 z letnich 17, i co jakiś czas mam te same objawy. Tylko to trochę dziwne bo to nie mój pierwszy samochód a w poprzednich tego nie miałem.
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Nie tylko guma od zimna sie kurczy. :-P
Dopiero co 3tygodnie temu załozyłem nowe gumy i od tego czasu ubyło tyle powietrza. Puki co uzupełniłem braki. Za pare dni sprawdze ponownie.
Z jednego wentla ciut uchodziło bo ukazywały sie bąbelki ze śliny. Dłubnąłem pazurkiem zaworek i przestało.
Dopiero co 3tygodnie temu załozyłem nowe gumy i od tego czasu ubyło tyle powietrza. Puki co uzupełniłem braki. Za pare dni sprawdze ponownie.
Z jednego wentla ciut uchodziło bo ukazywały sie bąbelki ze śliny. Dłubnąłem pazurkiem zaworek i przestało.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
adasko69,
Po pierwsze taki zestaw jest cięzej wyważyć , co już powinno być znakiem dla wulkanizatora że coś jest nie halo..
Po drógie każdy nawet średnio doświadczony pan w warsztacie zajmujący się oponami,kołami itd. powinien to stwierdzić bez wachania i odrazu cię poinformoiwać,
Po trzecie , zmień wulkanizacje..
___________
Pozdrawiam
Po pierwsze taki zestaw jest cięzej wyważyć , co już powinno być znakiem dla wulkanizatora że coś jest nie halo..
Po drógie każdy nawet średnio doświadczony pan w warsztacie zajmujący się oponami,kołami itd. powinien to stwierdzić bez wachania i odrazu cię poinformoiwać,
Po trzecie , zmień wulkanizacje..
___________
Pozdrawiam
- SonY_Milk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 cze 2009, 23:12
- Lokalizacja: Niepołomice / Kraków
Inna historia z wibracjami przy takich prędkościach w zimie:
zalegający zamarznięty śnieg wewnątrz felgi - przy małych prędkościach niezauważalne a przy wyższych wibracje.
ÂŚnieg wziął się tam z latania bokami
zalegający zamarznięty śnieg wewnątrz felgi - przy małych prędkościach niezauważalne a przy wyższych wibracje.
ÂŚnieg wziął się tam z latania bokami
Audi powered by turbocharged diesel V engine with six cylinders controlled by manual transmission combined with quattro wheel drive torque enough =]
Audi A5 BLB '05 - jest
Audi A6 BDH '04 - było
Audi A6 AFN '98 - było
Audi A4 AJM '00r - było
Audi A5 BLB '05 - jest
Audi A6 BDH '04 - było
Audi A6 AFN '98 - było
Audi A4 AJM '00r - było
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga