[100 C4 2.5TDI AAT] Brak mocy powyżej 2200obr/min.
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
Super że doszłeś do usterki i twoje autko smiga w miare ok
DJ_Mouse, w sprawie czyszczenie wg - podaj więcej info- np wykręciłes całą turbinę ? czy robiłeś na przykręconej. dmuchałeś w to kompresorkiem ? i czy można taki zabieg zrobić na zakręconej do wydechu turbince?
U mnie też podejrzewam niesprawnośc WG - tak jakby czasami sie zacinał i puszczał całe cisnienie out , czasami jest dobrze. dlatego myslę tę częśc sprawdzić
Jc bede wdzięczny za więcej info
DJ_Mouse, w sprawie czyszczenie wg - podaj więcej info- np wykręciłes całą turbinę ? czy robiłeś na przykręconej. dmuchałeś w to kompresorkiem ? i czy można taki zabieg zrobić na zakręconej do wydechu turbince?
U mnie też podejrzewam niesprawnośc WG - tak jakby czasami sie zacinał i puszczał całe cisnienie out , czasami jest dobrze. dlatego myslę tę częśc sprawdzić
Jc bede wdzięczny za więcej info

Łan tu sri TDI :mrgreen:
hmm.. no to troche małe to ciśnienie, auto jeździ tak samo jak wcześniej, a może nawet troche lepiej na wyższych obrotach (z tym że troche głośniej pracuje, może mi sie wydaje ale takie mam odczucie) spróbuje jeszcze odkręcić kata jak troche mrozy puszczą i sprawdze czy coś sie zmieni.
Dodek, Jeśli chodzi o WG, nie wykręcałem turbiny, odkręciłem tą metalową rurke (2x klucz 12mm) i podawałem "strzały" sprężonego powietrza w to miejsce w WG, na reduktorze jakieś 2 bar'y. Aha, trzeba też odpiąć wężyk z WG idący do N75, po kilku strzałach było już słychać jak WG dochodzi do oporu w jedną i drugą stronę.
Dodek, Jeśli chodzi o WG, nie wykręcałem turbiny, odkręciłem tą metalową rurke (2x klucz 12mm) i podawałem "strzały" sprężonego powietrza w to miejsce w WG, na reduktorze jakieś 2 bar'y. Aha, trzeba też odpiąć wężyk z WG idący do N75, po kilku strzałach było już słychać jak WG dochodzi do oporu w jedną i drugą stronę.
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
Dodek A gdzie Ty na tym zdjęciu widzisz "śruby olejowe"?
Tą metalową rurką gdzie masz zaznaczone śruby na czerwono idzie powietrze które suszarka wydmucha do sterowania WG, sprężone powietrze przykładałem do WG gdzie dochodzi ta rurka właśnie.
Kata odkręce po nowym roku i spawdze czy będzie poprawa.
Tą metalową rurką gdzie masz zaznaczone śruby na czerwono idzie powietrze które suszarka wydmucha do sterowania WG, sprężone powietrze przykładałem do WG gdzie dochodzi ta rurka właśnie.
Kata odkręce po nowym roku i spawdze czy będzie poprawa.
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS