[100 C4 2.5 TDI AAT] Montaż strumienicy
[100 C4 2.5 TDI AAT] Montaż strumienicy
Witam.Aktualnie mam na zbyciu 4 strumienice i zastanawiam sie na montażem jedej z nich do setki.ogólnie czytałemże montaz jej w miejsce kata nie daje zbytnich efektów poza dymieniem i zwiekszeniem spalania lecz co uwazacie o montażu jej przez katalizatorem?Prosze o odpowiedz ludzi którzy maja o tym pojecie a nie bazujacych na wypowiedziach ludzi spod sklepu.z góry dziękuje
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
szczerze patrzyłes kiedyś pod podwozie - na ukł wydechowy w swoim audi ?
1.przed katem jest mało miejsca
2 rura wydech przed katem jest skrecona
3. rura przez katem jest zamocowana na spręzynach /amortyzatorach wydech - bardzo blisko owego kata
4 kto ci naopowiadał głupot że wywalenie kata i wspawanie przelotu - nie da efektu , poza dymieniem - :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: -
- chyba wspomiani już "ludzie spod sklepu"![lol](https://a6klub.pl/images/smilies/lol.gif)
btw przecież kat zawsze delikatnie dusi silnik - jak go ostatnio czyściłem spręzonym powitrzem- wypuścił tyle sadzy że zadymiło prawie pół mojego podwórka
pozatym nie polecam wywalenie kata - a raczej jego wyczyszczenie
primo :jak juz chcesz go wywalić to wiec że chinskie pseudo strumienice to szmelc - - bo zaraz ci skorodują albo pękna od naprężeń jak już polecam wyroby z nierdzewki
secundo: w 2,5 tdi średnica wydechu jest spora wiec najpierw zmierz i zobacz czy podejdzie
1.przed katem jest mało miejsca
2 rura wydech przed katem jest skrecona
3. rura przez katem jest zamocowana na spręzynach /amortyzatorach wydech - bardzo blisko owego kata
4 kto ci naopowiadał głupot że wywalenie kata i wspawanie przelotu - nie da efektu , poza dymieniem - :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: -
- chyba wspomiani już "ludzie spod sklepu"
![lol](https://a6klub.pl/images/smilies/lol.gif)
btw przecież kat zawsze delikatnie dusi silnik - jak go ostatnio czyściłem spręzonym powitrzem- wypuścił tyle sadzy że zadymiło prawie pół mojego podwórka
pozatym nie polecam wywalenie kata - a raczej jego wyczyszczenie
primo :jak juz chcesz go wywalić to wiec że chinskie pseudo strumienice to szmelc - - bo zaraz ci skorodują albo pękna od naprężeń jak już polecam wyroby z nierdzewki
secundo: w 2,5 tdi średnica wydechu jest spora wiec najpierw zmierz i zobacz czy podejdzie
Łan tu sri TDI :mrgreen:
Dodek, Też kiedyś myślałem nad wstawieniem strumienicy i z tego co widziałem u siebie to w naszych AEL'ach są 2 katy, czyli trzeba wstawiać 2 strumienice?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 20:41 przez gjom, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
W FWD jest jeden kat, w Quattro są 2 katy!!!!
Proponuje je wyrzucić i wspawać rure o takiej samej srednicy jak reszta wydechu.
Może ciut głośniej chodzi, ale jest dynamiczniejszy i mniej kopci na czarno.
Takie są moje spostrzeżenia.![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
Proponuje je wyrzucić i wspawać rure o takiej samej srednicy jak reszta wydechu.
Może ciut głośniej chodzi, ale jest dynamiczniejszy i mniej kopci na czarno.
Takie są moje spostrzeżenia.
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
strumienica to pic na wode fotomontaż.
Jeśli kat w twoim samochodzie nie był ruszany od nowości to może być zapchany i dusic silnik. Jeśli nie jesteś ekologiem to najlepiej go wytnij i sprzedaj. Ale pierw zwróć uwage czy w dowodzie rejestracyjnym nie masz adnotacji o katalizatorze bo moga sie przy przeglądzie czepiać
Jeśli kat w twoim samochodzie nie był ruszany od nowości to może być zapchany i dusic silnik. Jeśli nie jesteś ekologiem to najlepiej go wytnij i sprzedaj. Ale pierw zwróć uwage czy w dowodzie rejestracyjnym nie masz adnotacji o katalizatorze bo moga sie przy przeglądzie czepiać
Moja racja mojsza jest!!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga