Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 23 lis 2010, 12:15

Fajnie że się odezwałeś.
Interesuje mnie czy "regenerujecie" te cięgna oraz tulejki w samym kolektorze.
Jaki koszt mniej więcej za stronę.
Mam sporo klientów na to, a sam nie mam czasu na "regenerację".

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 23 lis 2010, 13:02

Oczywiście regenerujemy i cięgna i tulejki.

Koszt jednej strony (dodajmy dla niewtajemniczonych, że są dwie) dla klienta indywidualnego:
Jeśli auto przyjeżdża do nas i robimy demontaż i montaż u siebie - 600zł.
Jeśli klient przysyła swoje części już wymontowane - 400zł. 90% przypadków jest do zrobienia, bardzo rzadko zdarza się, że uszkodzone jest coś innego niż cięgna czy tulejki, ale to widać przeważnie od razu przy demontażu.

Przy perspektywie zakupu nowych części w ASO po 1600zł/stronę - myślę, że koszty akceptowalne ;-)

Dla klubowiczów A6 Klub Polska - RABAT 10% od w/w cen.

Jeżeli miałbyś więcej tego do roboty to na pewno zrobilibyśmy z jeszcze większym rabatem, powiedzmy 300zł/stronę.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 23 lis 2010, 14:10

Dzieki za info .
Na pewno się odezwę.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 22 gru 2010, 23:27

TAK, potrzebny będzie cały kolektor. Odsyłamy Ci zrobiony następnego dnia po odbiorze przesyłki od Ciebie. Najlepiej jest przyjechać osobiście i zrobimy wszystko na miejscu, ale jeśli masz daleko to wysyłkowo również może być.

Masz 100% racji z tym, że jak padnie jeden to wkrótce padnie i drugi :) Już o tym wspominałem, że warto robić parami bo błąd drugiej strony to najczęściej kwestia 3-4 miesięcy lub 5.000-10.000km. Jest mnóstwo opinii, że pada tylko prawa strona... i drugie tylko, że pada tylko lewa :mrgreen: Wniosek jest oczywisty 8-)
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 23 gru 2010, 17:27

ZelvaBOi - był już u nas forumowicz z Wawy, robił komplet i jak na razie zadowolony :) Także śmiało możesz wpadać albo wysyłać klapy. Jeśli wysyłkowo, to jedna strona po rabacie dla klubowiczów będzie dokładnie 360zł.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 23 gru 2010, 19:10

Tak byłoby najlepiej. My Ci to zrobimy w ciągu 1 dnia, przyjedziesz do południa, po południu wyjedziesz.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Stefan Sakowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Stefan Sakowski » 01 sty 2011, 22:48

Ja zastosowałem emulatory klap kolektorów. Kontrolka sprawności się nie zapala.
Test urządzeń wykonawczych przechodzi bez błędów.
Stefan.S

Stefan Sakowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Stefan Sakowski » 01 sty 2011, 23:11

Kolektory są na stałe otwarte. Emulator opowiada prawidłowym sygnałem zwrotnym
na sterownie ze sterownika silnika.
Stefan.S

Stefan Sakowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Stefan Sakowski » 01 sty 2011, 23:20

Po zdjęciu dźwigienki można klapki ustawić na stałe praktycznie w dowolnym położeniu.
Po miesięcznej eksploatacji nie zauważyłem nic niepokojącego.
Stefan.S

Stefan Sakowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Stefan Sakowski » 01 sty 2011, 23:33

Jutro prześlę wiadomość.
Stefan.S

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 02 sty 2011, 10:42

ZelvaBOi, co tojest ten emulator? jak to sie montuje? jak wyglada?

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 02 sty 2011, 11:57

zależy jak jeszcze wyglądają koszta ;) teraz przejechałem już ponad 10 tyś km po wymianie kolektora na używany i cisza zobaczymy jak będzie dalej. możliwe, że w pewnym sensie będzie to duża tańsza alternatywa.

tak przy okazji zapytam o dpfa. on powinien się jakoś wypalać, prawda? od marca tylko raz zapaliła mi się jakaś kontrolka od niego ale po 15km zniknęła, wtedy wymieniłem kolektor. możliwe, że teraz w ogóle się nie wypala? często jeżdżę autostradami z duża prędkością.

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 02 sty 2011, 13:50

ZelvaBOi <ok> tak myślałem, że trasa robi swoje.
Społeczność forum Audi A6 i Audi A7 - https://a7klub.pl

Stefan Sakowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Stefan Sakowski » 02 sty 2011, 19:28

Powracając do tematu klap kolektora - raczej nie mam nic do dodania.
608 009 722 to numer tel. warsztatu, gdzie montowałem emulatory ( chyba od 8 do 16 ).
Stefan.S

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 02 sty 2011, 19:49

Stefan Sakowski, ile te emulatory kosztowaly ciebie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja