[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Oczywiście regenerujemy i cięgna i tulejki.
Koszt jednej strony (dodajmy dla niewtajemniczonych, że są dwie) dla klienta indywidualnego:
Jeśli auto przyjeżdża do nas i robimy demontaż i montaż u siebie - 600zł.
Jeśli klient przysyła swoje części już wymontowane - 400zł. 90% przypadków jest do zrobienia, bardzo rzadko zdarza się, że uszkodzone jest coś innego niż cięgna czy tulejki, ale to widać przeważnie od razu przy demontażu.
Przy perspektywie zakupu nowych części w ASO po 1600zł/stronę - myślę, że koszty akceptowalne
Dla klubowiczów A6 Klub Polska - RABAT 10% od w/w cen.
Jeżeli miałbyś więcej tego do roboty to na pewno zrobilibyśmy z jeszcze większym rabatem, powiedzmy 300zł/stronę.
Koszt jednej strony (dodajmy dla niewtajemniczonych, że są dwie) dla klienta indywidualnego:
Jeśli auto przyjeżdża do nas i robimy demontaż i montaż u siebie - 600zł.
Jeśli klient przysyła swoje części już wymontowane - 400zł. 90% przypadków jest do zrobienia, bardzo rzadko zdarza się, że uszkodzone jest coś innego niż cięgna czy tulejki, ale to widać przeważnie od razu przy demontażu.
Przy perspektywie zakupu nowych części w ASO po 1600zł/stronę - myślę, że koszty akceptowalne

Dla klubowiczów A6 Klub Polska - RABAT 10% od w/w cen.
Jeżeli miałbyś więcej tego do roboty to na pewno zrobilibyśmy z jeszcze większym rabatem, powiedzmy 300zł/stronę.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
TAK, potrzebny będzie cały kolektor. Odsyłamy Ci zrobiony następnego dnia po odbiorze przesyłki od Ciebie. Najlepiej jest przyjechać osobiście i zrobimy wszystko na miejscu, ale jeśli masz daleko to wysyłkowo również może być.
Masz 100% racji z tym, że jak padnie jeden to wkrótce padnie i drugi
Już o tym wspominałem, że warto robić parami bo błąd drugiej strony to najczęściej kwestia 3-4 miesięcy lub 5.000-10.000km. Jest mnóstwo opinii, że pada tylko prawa strona... i drugie tylko, że pada tylko lewa :mrgreen: Wniosek jest oczywisty 8-)
Masz 100% racji z tym, że jak padnie jeden to wkrótce padnie i drugi

Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
ZelvaBOi - był już u nas forumowicz z Wawy, robił komplet i jak na razie zadowolony
Także śmiało możesz wpadać albo wysyłać klapy. Jeśli wysyłkowo, to jedna strona po rabacie dla klubowiczów będzie dokładnie 360zł.

Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Tak byłoby najlepiej. My Ci to zrobimy w ciągu 1 dnia, przyjedziesz do południa, po południu wyjedziesz.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
zależy jak jeszcze wyglądają koszta
teraz przejechałem już ponad 10 tyś km po wymianie kolektora na używany i cisza zobaczymy jak będzie dalej. możliwe, że w pewnym sensie będzie to duża tańsza alternatywa.
tak przy okazji zapytam o dpfa. on powinien się jakoś wypalać, prawda? od marca tylko raz zapaliła mi się jakaś kontrolka od niego ale po 15km zniknęła, wtedy wymieniłem kolektor. możliwe, że teraz w ogóle się nie wypala? często jeżdżę autostradami z duża prędkością.

tak przy okazji zapytam o dpfa. on powinien się jakoś wypalać, prawda? od marca tylko raz zapaliła mi się jakaś kontrolka od niego ale po 15km zniknęła, wtedy wymieniłem kolektor. możliwe, że teraz w ogóle się nie wypala? często jeżdżę autostradami z duża prędkością.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 gru 2010, 21:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała