[A6C5 180KM] nie odpala liczę na waszą pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 15 sty 2010, 19:01
- Lokalizacja: dolny śląsk
[A6C5 180KM] nie odpala liczę na waszą pomoc
koledzy liczę że mądre głowy mi pomogą otóż moja niunia zaniemogła najpierw zapalały się kontrolki od ABS i ESP wtedy niunia nie chciała jechać i nie działały te systemy silnik ciągnął tylko od 1000obr/min do 2200obr/min po podłączeniu VAG-a wyszły błędy
550-regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
1375-zawór zawieszenia silnika stopień 1
18265błąd ABS/ASR
po wykasowaniu tych błędów niunia zaczęła palić ale tak jak by cały czas na ssaniu :-? trzymała obroty rzędu 1200obr/min ale kiedy się już zagrzała tak przy 80 C to wszystko wracało do normy a teraz w niedzielę zapaliła i zaraz zgasła po kilku próbach nadal nic może to powietrze bo kiedy paliła to zauważyłem w wężyku parę małych bąbelek przy próbach ponownego odpalania zapalają się na FIS-e olej na przemian z płynem chłodzącym i nie wiem o co tu chodzi do tej pory niunia pracowała bez zarzutu a tu taka nie miła niespodzianka proszę o pomoc koledzy bo jestem uwięziony w Holandii a tu o pomoc ciężko <smuty>
[ Dodano: 2010-12-21, 10:12 ]
właśnie sprawdziłem podłączyłem akumulator i odkręciłem przewód od wtrysku paliwo dochodzi a niunia nie chce zagadać podłączyłem VAG-a i nic żadnych błędów oprócz błędu położenia wzniosu iglicy ale ten błąd już był i niunia nie miała problemów a teraz taka niespodzianka
550-regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
1375-zawór zawieszenia silnika stopień 1
18265błąd ABS/ASR
po wykasowaniu tych błędów niunia zaczęła palić ale tak jak by cały czas na ssaniu :-? trzymała obroty rzędu 1200obr/min ale kiedy się już zagrzała tak przy 80 C to wszystko wracało do normy a teraz w niedzielę zapaliła i zaraz zgasła po kilku próbach nadal nic może to powietrze bo kiedy paliła to zauważyłem w wężyku parę małych bąbelek przy próbach ponownego odpalania zapalają się na FIS-e olej na przemian z płynem chłodzącym i nie wiem o co tu chodzi do tej pory niunia pracowała bez zarzutu a tu taka nie miła niespodzianka proszę o pomoc koledzy bo jestem uwięziony w Holandii a tu o pomoc ciężko <smuty>
[ Dodano: 2010-12-21, 10:12 ]
właśnie sprawdziłem podłączyłem akumulator i odkręciłem przewód od wtrysku paliwo dochodzi a niunia nie chce zagadać podłączyłem VAG-a i nic żadnych błędów oprócz błędu położenia wzniosu iglicy ale ten błąd już był i niunia nie miała problemów a teraz taka niespodzianka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 cze 2008, 15:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
nie chciałbym cię martwić ale po tym co opisujesz to bardzo prawdopodobne .ze padła ci pompa wtryskowa , najpierw przeszedł w tryb awaryjny a teraz już całkiem padła ale sprawdz jeszcze czy paliwo po odkręceniu nakrętki na wtrysku mocno tryska jeśli słabo to na pewno pompa , możesz jeszcze na plaka spróbować zdjąć rurę do ssącego psikać i ktoś musi wtedy ci kręcić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 15 sty 2010, 19:01
- Lokalizacja: dolny śląsk
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ja mialem taka sytuacje w ubieglym roku odpalil zgasl i nic nie moglem zrobic wstawilem auto do garazu i rano odpalil skoro masz dobre aku zobacz swieczki
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 15 sty 2010, 19:01
- Lokalizacja: dolny śląsk
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 15 sty 2010, 19:01
- Lokalizacja: dolny śląsk
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 15 sty 2010, 19:01
- Lokalizacja: dolny śląsk
D@mi@n 2.8, to było jednorazowe po to aby auto sprowadzić do polski a tu mechanik się nim zajmie bo w Holandii zjedli z butami i nie wypłaciłbym się a tu mam przynajmniej sprawdzonego mechanika więc plak był ostatecznością dla mnie w tym momencie i dzięki niemu samochód już mam w Polsce
[ Dodano: 2010-12-24, 11:52 ]
aha i jeszcze wszystkiego najlepszego i wesołych świąt oraz żeby wasze niunie zawsze odpalały i nigdy się nie psuły obyście mieli jak najmniej problemów i mogli się cieszyć jazdą naszymi niuniami bo jest naprawdę czym
[ Dodano: 2010-12-28, 18:15 ]
poncjusz84, kolego chyba miałeś rację po sprawdzeniu u mechanika wychodzi na to że miałeś rację prawdopodobnie to pompa najgorsze jest to że muszę zdążyć z naprawą do nowego roku a typ mojej pompy ciężko dostać bo to typ 059130106E
[ Dodano: 2011-01-05, 13:15 ]
a więc tak koledzy jestem już po wymianie pompy :-D niunia na razie śmiga
zobaczymy jak będzie dalej ale mam nadzieję że wszystko będzie dobrze :-D
[ Dodano: 2010-12-24, 11:52 ]
aha i jeszcze wszystkiego najlepszego i wesołych świąt oraz żeby wasze niunie zawsze odpalały i nigdy się nie psuły obyście mieli jak najmniej problemów i mogli się cieszyć jazdą naszymi niuniami bo jest naprawdę czym
[ Dodano: 2010-12-28, 18:15 ]
poncjusz84, kolego chyba miałeś rację po sprawdzeniu u mechanika wychodzi na to że miałeś rację prawdopodobnie to pompa najgorsze jest to że muszę zdążyć z naprawą do nowego roku a typ mojej pompy ciężko dostać bo to typ 059130106E
[ Dodano: 2011-01-05, 13:15 ]
a więc tak koledzy jestem już po wymianie pompy :-D niunia na razie śmiga
