[A6 C5 2,5Tdi 150KM] umarla mi skrzynia????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
witam
kolego leonulim porozmawiamy jak kupisz audi c5.
ja miałem w życiu trochę więcej aut bo koło 14 różnych samochodów osobowych i dostawczych do tego prowadzę transport ciężarowy, ostatnim autem (opel sintra 2200benzyna) zrobiłem prawie 600 tys.km bez większych problemów więc 200 czy nawet 300 tys km w audi to jednorazówka.
audi kupiłem ponieważ jest taka aureola niezawodności grupy vw że dałem się nabrać no i starsze modele były nie do zajechania, ale to co teraz nazywa się audi to porażka.
jeżeli audi to tylko nowe i jazda do 170 tys km a potem szybka sprzedaż.
pozdrawiam
kolego leonulim porozmawiamy jak kupisz audi c5.
ja miałem w życiu trochę więcej aut bo koło 14 różnych samochodów osobowych i dostawczych do tego prowadzę transport ciężarowy, ostatnim autem (opel sintra 2200benzyna) zrobiłem prawie 600 tys.km bez większych problemów więc 200 czy nawet 300 tys km w audi to jednorazówka.
audi kupiłem ponieważ jest taka aureola niezawodności grupy vw że dałem się nabrać no i starsze modele były nie do zajechania, ale to co teraz nazywa się audi to porażka.
jeżeli audi to tylko nowe i jazda do 170 tys km a potem szybka sprzedaż.
pozdrawiam
fasttruck, zle mnie zrozumiałeś , poprostu uwarzam że auta 10 letnie niestety muszą być awaryjne , tak sie składa że mam C5 2.5 tdi Tiptronik , i silnik wymaga już wymiany rozrządu , skrzynie już wymieniłem , ale cóż nie ma co sie załamywać , zgadzam sie z tobą że to porażka ale już chyba wszyscy to wiedzą bo auto chcę sprzedać i nie ma wogóle zainteresowania tymi modelami z tą jednostką napędową :oops:
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
Jak nienaprawialeś nigdy sam auta to odpuść nie jest to zajęcie przyjemne i łatwe przedewszystkim podnśnik albo dobry głęboki i szeroki kanał zdejmujesz koła przód ,aku odłączyć
Po kolei od tyłu skrzyni:
wydechy rozchaczasz przednią część wymontowujesz całą
osłona termiczna tunelu środkowego
osłonka wału przy skrzyni na torx 45
wał na imbusy nr 6
podpora wału (znajduje się na środku wału )wal opuszczasz na dół)
poduszki skrzyni biegów na 13 klucz póżniej łapy skrzyni na imbus 8 po każdej stronie 3 lub 4 zalży jakie masz łapy
pRzed odkręceniem podstawiasz lewarek albo stojak pod miske
Po lewej str miski skrzyni płaskim wychaczasz linke biegów zabespieczenie na lince wyjmujesz kombinerkami linke na bok żeby nie przeszkadzała
wtyczki od skrzyni
póloski gwiazdka nr 10 (do odkręcenia blokujesz płaskim wkrętakiem wkładając w tarcz hamulcową i blokujesz o zacisk warto wkręcić 2 sróby od kola bo czasem można zerwać małą śrube trzymającą tarcz ham.)lewa i prawa tak samo
oslonki termiczne półosi na imbus 6
rozrusznik jedna śruba od str silnika na 16 klucz druga nad półosią od str skrzyni
odsuwasz rozrusznik i pod rozrusznikiem masz śr€by na torx 45 odkręcasz będą 3 lub 6 w zależności od modelu w otworze po rozruszniku będie je widać pojedyńczo musisz obracać slinikiem żeby je odkręcić obracasz od dołu za wieniec na kole pomiędzy skrzyną a silnikiem i tam tez przy odkręcaniu blokujesz plaskim wkrętakiem.
możesz odkręcić przednią poduszke silnika można będzie opuścić niżej silnik
po prawej str.rurki od oleju popuszczasz też ich mocowanie przy misce olejowej silnika na 5 imbus i 10 kluczyk
śruby dookoła skrzyni na 16 i 18 do odkręcenia dolnych podnosisz jak nak się da do gory a do dolnych opuszczasz i tak juz zostawiasz
Jeżeli niemasz stojaka to samemu wymontowanie sobie daruj trzeba nią troche pomanewrować żeby wyszła gdybys nie mógł sobie poradzić popuszczasz tylne sruby od sanek silnika. i wychodzi
Pewnie zapomniałem o paru rzeczach ale piałem z tak jak pamiętałem możesz mieć czujnk obrotów na skrzyni i jeszcze jakieś pierułki.
Po kolei od tyłu skrzyni:
wydechy rozchaczasz przednią część wymontowujesz całą
osłona termiczna tunelu środkowego
osłonka wału przy skrzyni na torx 45
wał na imbusy nr 6
podpora wału (znajduje się na środku wału )wal opuszczasz na dół)
poduszki skrzyni biegów na 13 klucz póżniej łapy skrzyni na imbus 8 po każdej stronie 3 lub 4 zalży jakie masz łapy
pRzed odkręceniem podstawiasz lewarek albo stojak pod miske
Po lewej str miski skrzyni płaskim wychaczasz linke biegów zabespieczenie na lince wyjmujesz kombinerkami linke na bok żeby nie przeszkadzała
wtyczki od skrzyni
póloski gwiazdka nr 10 (do odkręcenia blokujesz płaskim wkrętakiem wkładając w tarcz hamulcową i blokujesz o zacisk warto wkręcić 2 sróby od kola bo czasem można zerwać małą śrube trzymającą tarcz ham.)lewa i prawa tak samo
oslonki termiczne półosi na imbus 6
rozrusznik jedna śruba od str silnika na 16 klucz druga nad półosią od str skrzyni
odsuwasz rozrusznik i pod rozrusznikiem masz śr€by na torx 45 odkręcasz będą 3 lub 6 w zależności od modelu w otworze po rozruszniku będie je widać pojedyńczo musisz obracać slinikiem żeby je odkręcić obracasz od dołu za wieniec na kole pomiędzy skrzyną a silnikiem i tam tez przy odkręcaniu blokujesz plaskim wkrętakiem.
możesz odkręcić przednią poduszke silnika można będzie opuścić niżej silnik
po prawej str.rurki od oleju popuszczasz też ich mocowanie przy misce olejowej silnika na 5 imbus i 10 kluczyk
śruby dookoła skrzyni na 16 i 18 do odkręcenia dolnych podnosisz jak nak się da do gory a do dolnych opuszczasz i tak juz zostawiasz
Jeżeli niemasz stojaka to samemu wymontowanie sobie daruj trzeba nią troche pomanewrować żeby wyszła gdybys nie mógł sobie poradzić popuszczasz tylne sruby od sanek silnika. i wychodzi
Pewnie zapomniałem o paru rzeczach ale piałem z tak jak pamiętałem możesz mieć czujnk obrotów na skrzyni i jeszcze jakieś pierułki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
[A6 C5] na sprzedaz po remoncie skrzyni
witam koledzy,otoz za kilka dni oddaje do remontu swoja A6 a mianowicie to co jest opisane wyzej na tej stronie przezemnie. sprzedaje auto z dwoch powodów,pierwszy to taki ze planuje zostac za granica na stale a polskim autem nie moge tu jezdzic,a nawet jesli chcialbym go tu przerejestrowac to mi sie nie oplaca i musze kupic tutaj auto. powod nr2 to taki ze zawiodlem sie na marce audi a mianowicie na modelu A6 ktory posiadam. moze zbyt pochopnie kupilem te auto i teraz zaluje ale coz. w aucie do zrobienia jest: ustawienie kontu wtryskow+wymiana uszczelek pod pokrywami silnika,na dzien dzisiejszy auto jest nie sprawne ale za kilka dni oddaje skrzynie do naprawy i bedzie jezdzilo,mysle ze po kapitalnym remoncie skrzyni auto bedzie warte kupna. nic nie ukrywam jak niektorzy sprzedawcy. do tej pory wymienilem w niej wszystkie amortyzatory,przednie tarcze wraz z klockami. wnetrze auta jest bardzo zadbane,nie bylo w nim palone. jest to model A6 C5 2,5TDI 150KM tiptronik 98r Avant. auto po naprawie skrzyni wyceniam na kwote 18tys zl do malej negocjacji. moze mnie tu wysmiejecie ale mysle ze cena jest racjonalna. pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
krzysztof2010, Ale na jakiej podstawie? Mówisz tutaj o pobycie stałym i po przekroczeniu jakiegoś czasu znika prawo poruszania się pojazdem?
KIlka razy byłem u Olsena i całkiem przyjemna policja tam jest na polskich blachach.
krzysztof2010, Nie chce jakiś nieporozumień wzniecić, ale coś mi się nie widzi w tym co napisałeś, jak masz jakieś dokłądniejsze info daj znać przyda się pewnie niejednemu.
KIlka razy byłem u Olsena i całkiem przyjemna policja tam jest na polskich blachach.
krzysztof2010, Nie chce jakiś nieporozumień wzniecić, ale coś mi się nie widzi w tym co napisałeś, jak masz jakieś dokłądniejsze info daj znać przyda się pewnie niejednemu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga