Witam szanowne grono. Jako ze, w piatek moje kochane 2,5 znow odmowilo wspolpracy zdecyowalem sie na powazny krok wymiany auta na 2,8 lub silnika na BAU lub 1,9 AVF. Pytanie, czy pompa wtryskowa w bau jest rownie awaryjna co afb? Chodzi mi o sterowniki, czujnik obrotu pompy? Jak to wyglada w 1,9?
PS. nie ma ktos dwoch dzwigienek zaworowych?
[a6c5 2,5 TDI AFB] swap na BAU o roznica w pompach?
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
to ja wiem, ale nie moge sobie pozwolic na sytuacje, ze gasze auto, a po 10minutach juz nie odpalam. Mam sporo dlugodystansowych niestety wyjazdow, przez rok audikiem walnalem jakies 75tys. Kiedys mi padl sterownik, ale nie ten tranzystor ktory daje sie lutowac tylko cos, co nie dawalo sie naprawic. tzn dawalo ale po kilku godzinach pracy znow padlo. Kupilem wiec drugi i wozilem na dalsze wyjazdy jako awaryjny, pech chcial, po ostatnim sprzataniu zostawilem go w garazu. Tym razem padl czujnik obrotu pompy, auto mialo chec zapalic, ale ciut mu brakowalo... Zapalanie z pychu nie przynioslo rezultatu. Nie wiem czy dziwgienki pekly bo pekly, bo walki sa minimalnie przytarte, czy ze przeskoczyl rozrzad o jeden zabek ( w swieta mialem zmieniac caly - pompa wody nie dotrzymala - miala bardzo duzy luz na osce ( i o dziwo nie cieklo) ale przekaszalo kolo pasowe na tyle ze charatalo pasek, a jego fredzle wlazily pod niego. Pewnie to i akurat szarpanie na lince spowodowaly takie straty. mam tylko nadzieje, ze zawory proste. Niby chodza... Ale do rzeczy, jesli pompa ( sterownik) podobna w kazdym z tych silnikow to nie ma sensu dla samych niewycierajacych sie walkow wkladac BAU. Lepiej 1,9 albo w ogole uciec w benzyne...
Re: [a6c5 2,5 TDI AFB] swap na BAU o roznica w pompach?
mam ze dwa komplety, jakies walki chcesz przyjedz to ci dam. tylko w czym to ci pomoze.P_Trela pisze:
PS. nie ma ktos dwoch dzwigienek zaworowych?
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. poczytaj te tematy znajdziesz odpowiedz odnośnie awaryjności BAU lub też jej braku i temat rzeka odnośnie zmiany silnika wszystko przy udziale mentora tego i nie tylko forum w dziedzinie silników TDI, PIOTRUSIA ,miłej lektury . a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystkie-typy-k ... t13669.htm
a6-c5-25-tdi-akn-wymiana-silnika-vt8921.htm pozdro
a6-c5-25-tdi-akn-wymiana-silnika-vt8921.htm pozdro
Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 19:18 przez marek [a6], łącznie zmieniany 1 raz.
tylko quatrro
!
