Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,7 biturbo] a Robtoy & Co. present

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 19 gru 2010, 13:17

w ko3 pęka ciepła strona jak sie zrobi mocniejszy program... nie mówiąc juz o tym ze k03 nie dmuchnie 1,5 bar'a bezawaryjnie na dłuższa mete
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 19 gru 2010, 14:22

SANT0, diagnozowalem ten problem w aso audi i oni powiedzieli ze generalnie jest wszystko git z moim torsenem i ze w zasadzie torsen jest tak zkonstruowany ze nawet jezda bez oleju przez dluzszy okres czasu mu nie zaszkodzi kazali tylko wymienic ten simer z flansza i uzupelnic olej.Ja natomiast moge swierdzic ze z cala pewnoscia niestwierdzilem zadnych chalasow tzn piskoow zacierajacego sie metalu czy stukow czy tez wibracji lub jakiejs wady w skrzyni i napedzie autko jezdzi elegancko pieknie zmienia i redukuje biegi zawsze t tych samych miejscach(mowie tu o tym ze codzien gdy jade do pracy ta sama drogo to automat zawsze redukuje na tych samych odcinkach drogi)nic nie szarpie.Slowem niemam sie do czego przyczepic jesli chodzi o ten temat.

posti,te turbiny to nie sa od motoru AJK ja je zamowilem do motoru AZA,AZB od S4 czy nawet RS4(tego juz niejestem pewny) ale napewno to mialy byc jakies silniejsze troszke turba od normalnych K03 i z tego co mi mowiono to one dadza 1,5 bar bez zadnego strachu,pozatym nowe K04 sa o okolo 25-35% drozsze

No ale po tym co mi napisales to bede musial sie jeszcze bardziej zaglebic w temat podnoszenia mocy jednak z tego co juz rozmawialem z pewnymi ludzmi te K03 powinny bez problemu wytrzymac program do 350km z tym ze jak juz mowilem ja tutaj niemam waronkow do tego by wykozystywac taka moc(nawet seri niedam rady wykozystac)

Teraz juz sam niewiem musze to przeanalizowac mocniej

GranuL, mowisz ze do mocniejszych wtryskow wiekszy kolektor,ale ktory?ssacy czy wydechowy? No i przedewszystkim potym co mi teraz posti, napisal to chyba zrezygnuje z podniesienia do 350km(jednak to jeszcze musze dokladniej obczaic)
niemniej jesl;i okaze sie ze posti, ma racje to zrezygnuje z mocniejszej pompy i wtryskow tylko zmienie wydech i podniose moc optymalnie do zestawu tak zeby wszystko mialo rece i nogi.

Jednak pamietam ze posti, podniosl swoje byle A6 na tam jakies 305km (o ile dobrze pamietam) i to na seryjnych turbach wiec troche dziwie sie ze moje nowki mialy by niewytrzymac podniesienia do 350 bo to tylko 45km roznicy (choc moze i az45km roznicy)
Niewiem teraz mam metlik musze sie podowiadywac jeszcze na ten temat,ale nieulega zadnym watpliwoscia ze bede dazyl do optymalnie(bezpiecznie) maxymalnego podniesienia mocy.

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 19 gru 2010, 15:11

od rs4 na 100% nei są bo w rs4 leciały K04... o tych pekneiciach napisałem bo u mnie w 2,7T po sofcie popękały gorące strony pomimo studzenia i dbania o turbawki... poprostu K03 tak ma i pisza o tym na forach ludzie w temacie.

chciałbym poznać tego kogos kto ci powiedział ze K03 bezawaryjnie i bez problemu bedzie dmuchac 1,5 bara :)

kurcze kupięłś nowe k03 za ktore zapąlciłes pewnie sporo $, wiec ja na twoim miejscu dolożyłbym troche pieniażków i kupił K04 i wtedy rzeźbił... przy tak duzych nakładach finansowych nie wkłada sie serii :D:D:D

[ Dodano: 2010-12-19, 15:12 ]
P.S. jak bedziesz chciał robic sofcik to poszukaj sobei odrazu orurowania w silikonie (jak nei całego to chociaż trójnika przy przepustnicy bo to najabrdziej awaryjny element)

/pozdro
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 19 gru 2010, 16:17

posti, kolesie z ktorymi gadalem w tym temacie pochodza z moich obecnych rewirow (norwegia)i powiem Ci ze gosciowie nie sa w ciemie bici jeden z nich ma A6 jak moja (2,7t)zmodzona na turbinkach od rs6 ma 550 kunia tam a inny z koleji ma RS 4 i 700kunia ogulnie to maja tu kase na takie zabawy i tez sie znaja powiedzieli mi wlasnie o tych moich turbach ze to niesa standardowe K03 i ze one maja specyfikacje miedzy 280a 350 km poradzili mi tez wieksze wtryski,wydech i pompe i mowia ze w ow czas niebedzie problemu z uzyskaniem 350 koni tyklo ze kilka razy trzeba bedzie stroic silnik zeby bylo git ale to juz ponac male piwko
Mowili ze podniesc ten silnik do 450km to niejest zaden problem,ale powyzej 500km powinno sie zakuc silnik i zmienic uszczelki pod glowicami na jakies sportowe i ciensze od ori.
Poki co chce osiagnac 350km zobacze jak to wyjdzie oczywiscie gumy beda zmienione na takie niebieskie silikonowe wzmocnione z Autobhann czy jakos tak.
A odnosnie K04 do 2,7 to jest bardzo ciezko dostac nowe a nawet z uzywkami po regeneracji jast problem
Na nowe trzeba czekac od 2 do 6 miechow i kosztuja o wiele wiecej niz te ktore mam teraz
Niewiem jak to wyjdzie w koncowej fazie ale zapewniali mnie ze montazu i strojeniu wszystko bedzie gites.
Niewiem zobacze w praniu najwyzej zmienie na te K04 ale to napewno nie bedzie szybko
Przedewszystkim mam nadzieje ze osiagne te 350km
i wtedy bede happy

P.S no wlasnie te k03 co kupilem to niejest seria tylko jakas mocniejsza wersja o3 tak bynajmniej mi mowiono a jak to sie ma do zeczywistosci to powinienem wiedziec na bank jakos pod koniec stycznia

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 19 gru 2010, 16:26

Odpuść trochę to tylko moje sugestie masz tipa więc mody zalecam na 300Km i 450Nm.Powyzej obawiam się o skrzynię.A taką wartość to wystarczy programik dobry napisać i będzie ok.

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 19 gru 2010, 16:37

posti, bardzo mądrze mówi ;) ja bym się w góle nie bawił we wtryski ;)

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 19 gru 2010, 17:11

Robtoy, a ja ci powiem tak... to co ci kolesie ci mówia to jakas masakra... nie jest tak łatwo zmodzic 2,7T na moce powyżej 550KM o czym przekonali sie juz chyba wszyscy w PL... do 500-550KM można bez problemow wiekszych a potem zaczynaja sie schody i wcale nie chodzi tutaj o kucie motorowni. generalnie przydałoby sie zebys poczytał o modach 2,7T nicolasa, cantony, aw69, sida to bys zobaczył że wieksze moce to juz nie jest to takie łatwe... a o rs4 2,7T która ma 700KM to nawet nei ma co marzyć ze jest ona na suszarkach K04 (chyba ze kreski ktos w paincie rysował a nie na profi hamowni)... tak samo chcociałby zobaczyc liste modów i przebieg hamowania a6 2,7T która ma 550KM

wiesz papier wszytsko wytrzyma ale ciekawe jak te moce które podali ci kolesie maja sie do rzeczywistości...

co do kucia 2,7T to Adam ze sportmile dmuchnal w s4 nicolasa suszarkami gt28rs i wydmuchali ponad 600KM i nie kuli motoru...

P.S. NIE ODBIERAJ TEGO JAKO NASKAKIWANIE TYLKO JAKO KOLEGA RADZE CI OSTUDZIć SIę TROCHE I ZASTANOWIC SIE ZANIM WPAKUJESZ KUPE KASY W MODY A POTEM BEDZIE ZAÂŁAMKA ZE TAK MALO WYSZÂŁO ALBO ZROBIÂŁO SIE AUTO MOCNO AWARYJNE... A JEZELI KOLESIE Z KTÓRYMI KONSULTUJESZ MODY I MÓWISZ ZE CHCESZ 350KM SPRZEDAJA CI K03 TO SAM NEI WIEM CO O NICH MYSLEC, BO PO CO KATOWAć K03 JAK MOZNA WSADZIC K04 I ICH NIE KATOWAC DMUCHAJAC 1,5BARA ???
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 19 gru 2010, 17:33

posti, dobrze gada ;)

Ja powiem od siebie, że na twoim miejscu zgodnie z rozsądkiem zająłbym się dolotem żeby autko miało czym oddychać najpierw odblokować cały wydech itp... następnie Czipa no i basta jeżeli auto ma służyć na co dzień ;) bo jak zaczniesz się bawić więcej tymi sprawami to już siana full leci i silnik dostaje po bebechach.

Do samego CZIPA trzeba mieć strasznie starannie silnik sprawdzony wychuchany co do kabelka bo to ma duże znaczenie na osiągi i planowany przyrost mocy. U nas koleś miał 300konną 2.7BT nie było w mieście na nią mocnego S6 padała przy niej ;)

Bardzo mała granica dzieli silnik od wraka przy tak poważnych modach nie dałbym nikomu komu bym nie ufał na 10000000% mojego silnika zwłaszcza że ktoś ci doradził seryjne turbinki gdzie z nich najwięcej się mocy krzesa nie oszukujmy się ;) dlatego swoje kosztują ;)

Jak chcesz 500kucy to RS6 kup albo S4 i tam modyfikuj ;)

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 19 gru 2010, 18:23

OK chlopaki wybastujcie odrobine bo tak jakos niepokojaca goraco sie zaczyna dyskusja prowadzic ok.

Po pierwsze ja w zadnym razie niemam zamiaru podwazac niczyjej wiedzy(posti), piszac co nastapilo powyzej.
Bo sam czuje sie za slaby w tej dziedzinie.
Powiem ci natomiast z tego co pamiatam to ow kolega zakul silnil,dorobil wydech,zmienil wtryski,pompe,IC na zamowienie,planowal glowice i zmienial jakies tam uszczelki (chodzilo w tym o zmiejszenie komory spalania i tym samym o zwiekszenie jakiegos tam cisnienia -- mam nadzieje ze dobrze to zrozumialem i opisalem wam)
odnosnie turbin K04 z RS6 to powiedzial ze one same byly mozdzone a sprawa zekomo rozbija sie o wirniki (ilosc lopatek i jakies katy nachylenia) i na koniec wlozyl tsm jakies inne walki niz seryjne
Napewno niewymienilem tu wszystkich zeczy jakie zrobil bo tego bylo zbyt duzo bym wszystko spamietal.
Gosc mowil ze powyzej 500km powinno sie kuc silnik.a jak to sie ma do zeczywistosci to niewiem.

Ten kolo co ma rs4 i 700km to niewiem na jakich suszkach jezdzi.

posti, kupic Ko4 to niejest takie chopsiup ,pozatym mimowszystko zalezy mi rowniez na zachowaniu podobnego spalanie gduz autko ma jazdzis sprawnie na codzien
Niewiem jak to wyjdzie w rzeczywistosci ale zapewniono mnie ze te turba sa najodpowiedniejsze do zachowania kompromisu i osiagniecia 350km.
Nieznam sie,na tym ale powiem wam ze tamci goscie napewno maja rowniez wiedze na temat roznych modow i z tego co zauwazylem ja to modzenie dla nich jest czyms w rodzaju hobby,zabawa tu zaden z nich sie nie przejmie ze ma wydac na nowe suszarki kolejne np.30.000pln bo oni tu kasy maja od nasrania.(wiec moga sobie pozwalac na eksperymety) i zmodzili nietylko a6,rs4 ale rowniez widzialem GT3000ponad 700kmonne i BMW i honde z suszarka wielkosci samego silnika.
Mysle ze tez maja jakas wiedze i doswiadczenie.

GranuL, wlasnie o to chodzi ze ja niechce zaraz 500km +slrzydla i zrobic z A6 samolot do rejsow miedzy kontynentalnych a za soba ciagnac cysterne z paliwkiem
:-)

mi zalezy na osiagnieciu pewnego kompromisu tzn chcialbym wiecej mocy (350km idealnie) i przytym zachowac spalanie obecne (przynajmniej zeby bylo porownywalne)

krzys19600, siemka bracie wiem wlasnie ze ze skrzynia trzeba uwazac juz wstepnie sie dowiadywalem tez ze jest mozliwosc upgradu na zasadzie wprowadzenia jakis zmian w sterowniku,ale mozna tez kombinowac z jakimis kolami z jakimis lamelami to tak z grubsza wiem musze sie dokladniej obeznas niemniej jednak sprawa jest do ogarniecia i to nie jakims kosmicznym nakladem finansowym.(fajnie ze jestes <ok> )


P.S Posti ja tak naprawde nie widzialem zadnych wykresow tych autek ani faktur za czesci poprostu widzialem te auta i wiadialem jak jezdza
tamci chlopacy mowili ze auta maja po tyle i tyle konia i takie i takie mody robione wiekszosci to itak nie opisalem bo niepamietam powiedzialem tak tylko z grobsza co zapamietalem. W kazdym razie ja niewidze zadnych podstaw do tego by im niewiezyc
i wybacz ale raczej niebede ich prosil oto by udowadniali Tobie co i jak z oczywistych wzgledow.
Natomiast zawsze Twoje wypowiedzi w tematach modzenia 2,7t sa przezwmnie mile widziane i dzieki nim tez sie doksztalcam,niemniej jednak uwazam ze mometami zbyt bardzo ze tak powiem w cudzym slowiu ,,przezywasz,, przeciez my tu sobie rozmawiamy na zasadzie luznej pogawedki i wymieniamy spostrzezenia i uczymy sie od siebie
Wiec Twoj --Post.Skriptum z duzej litery pisane to tak troche dwuznacznie wyglada i mysle ze w tym miejscu moglbys sie juz troszke pochamowac sam,a nie mi kazac sie ostudzac gdyz nieuwazam bym niewiem jakos sie nadmiernie napalal lub rozgrzewal.Przeciez nikt nikomu przynajmniej celowo ciemnoty niewciska prawda .
Odnosnie modzenia samochodow to wiadoma rzecza jest fakt ze rozznie to bywa i trzeba liczyc sie z tym ze napewno cos pojdzie nie tak jak bysmy tego sobie zyczyli prawda.

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 19 gru 2010, 22:06

Robtoy, spoko loko ziom ja sie nie napinam poprostu czasami jak słysze różne rzeczy o modzeniu samochodów to aż sie chce spiać... kolega SANTO bedzie wiedział o czym mówie... to ze P.S. napisałem cały duzymi literami totylko tlatego ze chciałem zeby było to podsumowanie tego co napisałem i w żadnym wypadku nei było to pisanie duzymi literami po to zeby wyrazić jakis krzyk lub złośc. tak juz poprostu pisze :)

a co do mocy o których czasamis ie mówi to wystarczy poczytac fora typu racingforum zeby zobaczyć ze są konie amerykańskie i polskie i to co czasami wypisują na amerykanskich forach ze maja ileś tam KM na danych gratach jest zupełnie nie do osiągniecia, bo były juz robione takie próby przez wielu ludzi. I tutaj nei chodzi o to kto ma wiecej mocy itp itd chodzi tutaj o fun i ja tak do tego podchodze wiec jak kogoś urazięłm to sory ale to nei było moim zamiarem... chce tylko pomoc i dlatego tyle napisałem w tym temacie i zwórcilem uwage na te twoje turbawki

pozdro for ALL :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 19 gru 2010, 22:27

No spalanie to i tak pyknie w górę ;) rozumiem Cię i dlatego dla mnie na 2.7bt to idealnie tych 300 Spartan Ci napędzi autko :D

Widziałem nie raz to w akcji i ściągałem się z tą machiną i nie tylko ja no i powiem Ci że bomba!
25litrów w mieście kolesiowi paliła przy normalnej jeździe po bucie to juz nie ma co mówić ;)

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 20 gru 2010, 00:52

posti, ok wszysto rozumiem itd.wiesz ja zawsze uwazalem sie za wzglednie rozgarnietego goscia,heh,domyslam sie ze napewno niebylo Twoim zamiezonym dzialaniem ,,kogos,,obrazac(a w tym konkretnym przypadku zapewne rozchodzi sie o mnie :-) ),niemniej jednak uwazam ze jakiekolwiek niedomowienia zawsze warto wyjasniac na bierzaco a przyznasz chyba ze bedac na moim miejscu tez mialbys problem co do wlasciwej interpretacji tylu wielkich liter prawda?

Zawsze jestem wdzieczny za zaangazowanie w pomoc i cenne uwagi i spostrzezenia.
Co do tych amerykanskich koni i polskich to doskonale cie rozumiem i wiem ze jest cala masa ludkow(czytaj ,,zwylka pajacownia,,),ktorzy twierdza same nieslychane rzeczy na temat modzenia(czytaj,,bajki,,) i to jest niezwykle flystrujace zjawisko ale nie mozna przeciez wychodzic z tego zalozenia ze wszyscy tacy sa i zgory zakladac ze gosc(czytaj,,Robtoy,,)to nastepny zloto usty(czytaj,,bajkopisaz podobny do wszystkich,,) :-)

Wiesz tu gdzie mieszkam obecnie(kraj)ludzie maja calkiem inna (na szczescie)mentalnosc niz w polsce na ulicach nie zebrza biedacy a w sklepie ekspedientka nie probuje cie przerobic na 2pln z reszy.Ci chlopaki z tad to tez niebyle jakies tam pajace modza furki wlasnie dla zabawy i tylko zabawy jest to grono zapalencow tuningu i nie tylko Audic.
Generalnie jest to dosc zamknieta grupka raczej,co bierze sie z tad ze tu prawo drogowe jest o wiele mniej liberalne niz polskie.
niewazne w kazdym razie juz niedlugo okaze sie czy faktycznie niebedzie problemu podniesc moja Aske do 350km na tych gratach i wtedy bedzie to juz jakims wyznacznikiem ich fachowosci.

GranuL, wiesz to mie troche zdziwiles z tym spalaniem bo np moja(w serii)przy normalnej jezdzie po miescie pali miedzy 13l/14l przy bucie w podlodze max 16l
w trasie jazda ekonomiczna miedzy 9l/10l a przy bucie do 12l.
Z tego co ja wiem to 2,7t po podniesieniu do 290km/300km niepowinno palic wiele wiecej niz seria (pod warunkiem ze program robil znawca tematu a nie jakis Bolek co przyszedl dal max dawke paliwa i max dawke powietrza i poszedl)a przy eko jezdzie powinien nawet palic nieco mniej. Dlatego dobrego programu nie zgrasz za jednym razem (chyba ze gotowiec z mtm lub abt),tylko jest potrzeba conajmniej trzech podejsc do strojenia auta tak zeby optymalnie je zestroic tzn zeby pobieralo optymalnie jak najmniej paliwa a zachowalo zadane sterowanie.
Przynajmnie tak to mniej wiecej mi tlumaczono.
Wiec tu wydaje mi sie ze twoj kolega nienajlepiej ma ta 2,7t zestrojona skoro tyle mu pali.

I generalnie chlopaki tak dla wyjasnienia oczywiscie mozna bylo by sie w moim przypadku pokusic juz o K04 i reszte dobrych modow i podniesc na 500km
Ale poco mi to kasy mosialbym polozyc X razy wiecej a radosci zbytnio wiekszej z tego powodu niebedzie tu gdzie mieszkam maxymalna predkosc z jaka mozna sie poruszac po autostradzie to 100km/h a jak przekroczysz o predkosc o dokladnie 36 to tracisz prawko placisz kosmiczne wreczniebotyczne kary i na koniec ladujesz w pace itak,tak wiec niemam jak wykozystac nawet tych 230km ktore sa teraz chce 350km bo wmiare nieduzym nakladem moge to osiagnac a napewno do tej pierwszej 100-ki lepiej bedzie sie zbierac ,a fura ta itak niebede jezdzil w nieskonczonosc prawda i nikt mi nie doplaci za takie czy taki mody prawda podczas sprzedazy.
wiec zabawa,zabawa,hobby swoja droga ale trzeba tez myslec nieco realistycznie.

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 gru 2010, 09:00

GranuL pisze:No spalanie to i tak pyknie w górę ;) rozumiem Cię i dlatego dla mnie na 2.7bt to idealnie tych 300 Spartan Ci napędzi autko :D

Widziałem nie raz to w akcji i ściągałem się z tą machiną i nie tylko ja no i powiem Ci że bomba!
25litrów w mieście kolesiowi paliła przy normalnej jeździe po bucie to juz nie ma co mówić ;)
skąd takie spalanie?moja 2,7T po sofcie nigdy mi tyle nie spaliła... przy normalnej jeździe mozna sie było zmieścic w 12-13litrach... a jak moja 2,7t jeździła niektórzy wiedzą :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 20 gru 2010, 15:58

moja 1.8t pali 16 na luzie :D z butem ponad 20 ;D

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 gru 2010, 18:15

wiem o tym ile pali 1.8T :) ale wiem tez ile pali 2,7T ja sie umie jexdzić zgodnie z zasadami eco jazdy :D zapytaj pagórka który kupił odemnie a6 ile pali :D:D:D naprawde tyle ile napisałem... az sam byłem w szoku jak zaczalem jeździc tym samochodem
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja