na mrozie przy próbie zmiany wysokości zawieszenia wyskoczyła kontrolka zawieszenia, zielona kontrolka obok przycisku zmiany wysokości migała przez chwilę po czym wysokość zostawała bez zmian i kompresor oczywiście się nie odezwał.
vag wypluł błędy 01772 i 01400( co wskazuje na padnięty kompresor, ale wcześniej było ok)
Po postoju w parkingu krytym auto odmarzło i problemy minęły, potem znowu był mróz i problem wrócił. teraz znów jest cieplej i znowu jest wszystko ok.
o co kaman?
[ Dodano: 2010-12-11, 01:05 ]
teraz jeżdżę od paru dni i kontrolka wróciła , czasem świeci a czasem mruga. nie wiem co z tym robić, proszę o jakie sugestie
[allroad]logi-kontrolka zawieszenia na mrozie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
U mnie mam tak, że jak zostawię auto w garażu na poziomie 3, to po nocy trzyma poziom i da się regulować we wszystkich wariantach (1-4).
Jeśli zostawię na poziomie 3 na dworze (minusowe temperatury), to rano przychodzę, odpalam silnik, aktywny jest poziom 2 i miga ikonka poziomu 3, jeśli próbuję dopompować na poziom 3, to na zegarach pokazuje się ikonka samochodzika (chyba tryb awaryjny sie wlacza i nie chce sie podniesc wtedy ani opuscic).
Zostawiam na mrozie na poziomie 3 - rano jest na 2 (i nie chce się dopomować na 3)
Zostawiam na 2 - rano jest na 1 i nie chce się dopomować na 2.
Zostawiam an 1 - rano mruga 1 i nawet nie chce się ustabilizować na 1.
Podpięcie pod VAGA wykazuje tylko
Dłuższa przejażdżka i rozgrzanie auta lub postój w garażu = brak problemów - mogę wyjechać z garażu na mróz i auto podnosi się i opuszcza podczas jazdy bez problemu
Dziwne, że auto nie mogące podnieść się z 2 na 3 pokazuje tylko 01772 a nie pokazuje 01577 ani 01400 (mimo wyskakiwania ikonki samochodzika na zegarach).
Dziwne dziwne... jeśli miałaby być nieszczelność, to chyba występowałaby cały czas, a to wygląda tak jakby jakiś element systemu zawieszenia nie wytrzymywał konfrontacji z minusowymi temperaturami i odmawiał posłuszeństwa. Z 2 strony jednak co może puszczać na mrozie a nie w ciepłym oraz co może nie wykazywać jednocześnie błędu na komputerze?
Jeśli zostawię na poziomie 3 na dworze (minusowe temperatury), to rano przychodzę, odpalam silnik, aktywny jest poziom 2 i miga ikonka poziomu 3, jeśli próbuję dopompować na poziom 3, to na zegarach pokazuje się ikonka samochodzika (chyba tryb awaryjny sie wlacza i nie chce sie podniesc wtedy ani opuscic).
Zostawiam na mrozie na poziomie 3 - rano jest na 2 (i nie chce się dopomować na 3)
Zostawiam na 2 - rano jest na 1 i nie chce się dopomować na 2.
Zostawiam an 1 - rano mruga 1 i nawet nie chce się ustabilizować na 1.
Podpięcie pod VAGA wykazuje tylko
Dłuższa przejażdżka i rozgrzanie auta lub postój w garażu = brak problemów - mogę wyjechać z garażu na mróz i auto podnosi się i opuszcza podczas jazdy bez problemu
Dziwne, że auto nie mogące podnieść się z 2 na 3 pokazuje tylko 01772 a nie pokazuje 01577 ani 01400 (mimo wyskakiwania ikonki samochodzika na zegarach).
Dziwne dziwne... jeśli miałaby być nieszczelność, to chyba występowałaby cały czas, a to wygląda tak jakby jakiś element systemu zawieszenia nie wytrzymywał konfrontacji z minusowymi temperaturami i odmawiał posłuszeństwa. Z 2 strony jednak co może puszczać na mrozie a nie w ciepłym oraz co może nie wykazywać jednocześnie błędu na komputerze?