Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4 ] ~vagON

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
user

Post autor: user » 28 paź 2010, 09:15

no własnie u mnie w miescie gadajo inaczej, ze nieopłaca sie lemfordera bo cena nie rowna jakosci.. :-? slyszeliscie o czyms takim jak TRW lukas? -polecaja to ponad febi czy lemforder. :-?
to jest ta kompania od zacisków z naszych niuniek?

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 28 paź 2010, 09:18

Wg. moich odczuć tylko lamforder i TRW. Febi dość szybko Ci poleci.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

user

Post autor: user » 30 paź 2010, 14:20

wybor pada na lemfordera. czy jak zroie geometrie/zbierznosc na 17" i wrzuce 15" -albo na odwrot, to bedzie git? a jeszcze jakbym na wiosne wrzucił glebe -co stanie sie napewno, to jak z gemetraia/zbierznosscia? trzeba bedzie robic jeszcze raz? :lol:

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 31 paź 2010, 10:23

nie jestem pewien jak przy 17->15 tu chyba trzeba przeliczyć różnicę w średnicy całego koła (opona + felga)
ale po glebie należałoby... choć u mnie było bardzo małe odchylenie od wcześniejszego stanu
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

Awatar użytkownika
sebfud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 27 lut 2010, 17:17
Lokalizacja: Kamienna Góra/Munchen

Post autor: sebfud » 31 paź 2010, 21:16

po glebie radziłbym ustawić zbieżność,szkoda opon
usunieto pkt 29 regulaminu

user

Post autor: user » 26 lis 2010, 10:55

teoretycznie auto zejdzie ino ciut w doł wiec moze bedzie dobrze, jesli nie to bedzie trza wykonac.

xman

Post autor: xman » 05 gru 2010, 11:57

przy zejściu auta na glebe kat zawieszenia koła wpada do środka (typowe jak dla aut na tor) czasami nie jest to widoczne gołym okiem ale z mojego doświadczenia wiem że tak jest. ja miałem golfa 2 na -80mm glebie stałej... za dwa lata łożysko z tylnych kołach padło, z przodu to tylko do hamulców się zaglądało. nie wiem jak ze zbieżnością było bo opon nie cięło. zobacz sobie na zbieżnośc bo szkoda opon tak jak to sefbud napisał.

user

Post autor: user » 05 gru 2010, 19:02

generalnie u nas teraz zima i zaspy po kolana wiec odpuszczam glebe, ale ino do wiosny <ok> czyli chodzi Ci o to, ze jak wrzuce glebe to sie zrobi lekki negatyw i bedzie cieło kapcie od wewnetrznej strony? -ciekawe czy przy glebie -45 bedzie to az tak istotne, a moze lepjej, bo bedzie sie dobrze drogi trzymał ;P

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 05 gru 2010, 20:51

Mongolski, zakładaj i nie martw się o zaspy -40 to tylko kosmetyka widziałem już na alledrogo że pojawiły się zestawy z -60mm na przód do naszych C4 szkoda że dopiero teraz :evil:
zbieżność warto ustawić szkoda opon i paliwa :!:
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

user

Post autor: user » 06 gru 2010, 14:02

paliwa? myslisz, ze az tak da popalic laczkom?! <hmm>

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 07 gru 2010, 08:09

Mongolski, każdy opór w toczeniu ma wpływ na spalanie, raz mniejszy raz większy ale ma...
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

user

Post autor: user » 09 gru 2010, 20:53

to ciekawe ile to pali ;P
Obrazek

<ok>

user

Post autor: user » 16 gru 2010, 22:31

ale ino na zakretach ;-)
-------------------------------------------
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 13:53 przez user, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 17 gru 2010, 02:43

Mongolski, mam wrażenie ,że mamy podobny gust.
Podobają mi się bardzo.
Nie lubię felg typu "szprychy".
W żadnym wydaniu.
Bardziej podobają mi się "pełne", o ile dobrze się wyraziłem.
Troszkę 17" mnie niepokoi.
Jak się będzie auto prowadziło na naszych, "polskich drogach"
Bo profil gumy to najwyżej 50mm.
A to już sztywno i szeroko będzie też.

user

Post autor: user » 17 gru 2010, 08:02

RH Topline tez mam 17" 8j szerokosc i kapcie 225/45 -wg mnie auto prowadzi sie troche sztywniej, pewniej no i przyjemniej niz na zwykłych 15" -co do dziur itp to nie mam problemu, dobra opona i zawias łykną wszystko <ok> miło, ze kouo sie podoba -tez lubie pełny wzor felg -wiem, ze jest to limitowana, zimowa wersja koła do a6 [2001-02] na canade, co za tym idzie kute felgi powinny duuzo wytrzymac ;]
PS
robak26 tamto koło(RH) idzie na sprzedaz -wiec jakbys miał ochote to zapraszam ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja