Witam. Moja a6-ka od jakiego czasu ma dziwne problemy ( pisałem już o nich w poprzednim poście) po sprawdzeniu silnik od strony mechanicznej jest ok. Poszukałem trochę w Google poczytałem inne fora i wszystko wskazuje na uszkodzenie ECU. Mam wiec pytanie jak upewnić się ze to na pewno komputer a jeśli tak gdzie i jaki kupić??
[ Dodano: 2010-12-14, 18:39 ]
Numer mojego sterownika to 028906021GC. O czym świadczą litery na końcu kodu? Czy sterowniki o numerach:
# 028 906 021 GL
# 028 906 021 GN
będą działały bez żadnego problemu??
[a6 c4 1.9 tdi] uszkodzone ECU ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 cze 2009, 14:48
- Lokalizacja: Podlaskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 cze 2009, 14:48
- Lokalizacja: Podlaskie
link do posta w którym opisałem problemu :
-a6-c4-19-tdi-problem-z-silnikiem-vt28309.htm
niestety po paru dniach męki silnik umarł. Zapala tłucze się i gaśnie. Rozebrałem głowice zawory ok wymieniłem przy okazji szklanki i uszczelki. Tłoki i pierścienie ok ogólnie silnik bez śladów zużycia. Wyczyściłem tez kolektor dolotowy z nagaru. Zostaje ECU bo wszystko inne wydaje się być sprawne.
-a6-c4-19-tdi-problem-z-silnikiem-vt28309.htm
niestety po paru dniach męki silnik umarł. Zapala tłucze się i gaśnie. Rozebrałem głowice zawory ok wymieniłem przy okazji szklanki i uszczelki. Tłoki i pierścienie ok ogólnie silnik bez śladów zużycia. Wyczyściłem tez kolektor dolotowy z nagaru. Zostaje ECU bo wszystko inne wydaje się być sprawne.
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
miałem kiedys podobny problem - zaworek elektromagnetyczny ( ten który zasi silnik) przy pompie wtryskowej zaczął sie zawieczać przy odpalaniu- popiero podpięcię pod niego na którko plusa - od klemy pomogło-
Czasami silnika nie dało się uruchomić - a jak zapalił - to nie reagował na gaz - pochodził chwilke na biegu jałowym i gasł a potem dalej nie chciał zapalić
Sprawdz to
Czasami silnika nie dało się uruchomić - a jak zapalił - to nie reagował na gaz - pochodził chwilke na biegu jałowym i gasł a potem dalej nie chciał zapalić
Sprawdz to
Łan tu sri TDI :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 cze 2009, 14:48
- Lokalizacja: Podlaskie
dzieki na pewno sprawdze
Jadnak szykując się do podmiany ECU poszukałem trochę o jego "przystosowaniu" do nowego samochodu i wynika z tego ze wystarczy tylko zakodować mimo i śmigać
na tej stronce : http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer.html jest to wszystko ładnie opisane tylko która wersje immo ma moja szóstka??
[ Dodano: 2010-12-16, 19:27 ]
zakodowac immo oczywiscie
Jadnak szykując się do podmiany ECU poszukałem trochę o jego "przystosowaniu" do nowego samochodu i wynika z tego ze wystarczy tylko zakodować mimo i śmigać
na tej stronce : http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer.html jest to wszystko ładnie opisane tylko która wersje immo ma moja szóstka??
[ Dodano: 2010-12-16, 19:27 ]
zakodowac immo oczywiscie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 cze 2009, 14:48
- Lokalizacja: Podlaskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga