A6 C4 2.5 TDI AEL FWD AVANT
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Michaelo, też myślałem nad prawym ,dużym lusterkiem, ale nastraszono mnie ,że nie da się regulować na kierowcę.
Chodzi mi o kąt.
Mówią, że pasażer będzie dobrze w nim widział, a kierowca nie.
Potwierdź czy to prawda.
Myślałem, że można bebechy przełożyć z europejczyka do anglika i może wtedy będzie OK.
Wypowiedz się.
Kiera obszyta pierwsza klasa.
Ja swoją też obszywałem.
A gałkę masz ori?
Nie korci cię podświetlana?
Pozdrawiam.
Chodzi mi o kąt.
Mówią, że pasażer będzie dobrze w nim widział, a kierowca nie.
Potwierdź czy to prawda.
Myślałem, że można bebechy przełożyć z europejczyka do anglika i może wtedy będzie OK.
Wypowiedz się.
Kiera obszyta pierwsza klasa.
Ja swoją też obszywałem.
A gałkę masz ori?
Nie korci cię podświetlana?
Pozdrawiam.
Niestety podczas montażu nie robiłem fotek, eh.. szkodaszybki-ens pisze:webasto powiadasz
fotostory będzie? :D
bryku104, jeśli chodzi o ksenony no to z tym jest nie najlepiej względem prawa, nawet montując Hella czy tam Philips. Wiadomo, najlepsza jest opcja fabryczna.
Wg prawa niemal każda "garażowa" ingerencja w lampe dyskfalifikuje jej atesty/homologacje.
Ja chciałem nieco wypośrodkować to rezanko w lampach, także zainstalowalem barwę 4300K - najbardziej zbliżona do białej żarówki. Jednym z najważniejszych aspektów jest ryzyko oślepiania innych użytkowników drogi, u nas w C4 jest ono na szczęscie znikome. Zrezygnowałem z tanich, niestety często badziewnych HIDów. Myślę, że na bezpieczeństwie nie powinno się osczędzać. Z czasem doinstaluje spryskiwacze - oryginalne, gdzieś z demontażu..
Ogrzewanie postojowe kompletowałem oraz montowałem samodzielnie. Najpierw kupiłem używany piecyk oraz pompkę obiegu cieczy chłodzącej. Następnie dokupiłem nową ori pompkę paliwa oraz niezbedne przewody, kolanka, opaski zaciskowe itp. Najgorszą kwestią było dorobienie dwóch wtyczek (zasilającej oraz sterującej) do gniazd piecyka. Dopiero z czasem zdobyłem ori wtyczki, jest to wbrew pozorom bardzo istotny element, gdyż niepewny styk jest przyczyną wielu czasochłonnych komplikacji podczas pierwszych prób pracy piecyka.
Zupełnie pierwszym etapem było sprawdzenie pieca "na stole", podpinając go "na krótko" :-D Dużym plusem dla Webasta jest mozliwość diagnostyki.
Grzał wodę we wiaderku w mig, co cieszyło niezmiernie
Gdy skompletowałem wszystkie akcesoria przyszedł czas na dorobienie mocowania, które nalezało umieścić w jak najbardziej optymalnym położeniu. Zrobiłem odręczny projekt. Pare metalowych elementów pospawałem itp. Na koniec malowanko i przykręcenie piecyka do nadwozia. A potem to już tylko zostało wszystko odpowiednio podłączyć.
Niestety na tą chwilę nie ma opcji Nawet gdyby 20kzł położył.. Jeszcze za bardzo na nią(C4) "choruję" hehemartino pisze:Nie chcesz sprzedać? Kolega szuka zadbanej A6-tki.
robak26, Oczywiście duże lustro pochodzi z anglika. Jeśli założymy kompletne angielskie lusterko uzyskamy taki efekt:
Tak prawda.robak26 pisze:też myślałem nad prawym ,dużym lusterkiem, ale nastraszono mnie ,że nie da się regulować na kierowcę.
Chodzi mi o kąt.
Mówią, że pasażer będzie dobrze w nim widział, a kierowca nie.
Potwierdź czy to prawda.
Więc aby wszystko było tak jak trzeba to należy do angielskiego lusterka przełożyć metalowy trójkąt (mocowanie do drzwi), pochodzący z naszego małego europ. lusterka:
Oczywiście wiążę się z tym całkowita rozbiórka obu lusterek. Najlepiej kupić ang lustro już w kolorze naszego autka.
Właśnie nie wiem czy jest ona oryginalna. Szukałem w innych C4 na allegro i nie znalazłem takiej samej. Wiem, że kuzyn w VW Phaeton miał identyczną.robak26 pisze:A gałkę masz ori?
Nie korci cię podświetlana?
Szczerze mówiąc już nie mam takiego zapału do tworzenia wszelkiego rodzaju światełek (LED), podświetlana podłoga, klamki itp. Przerabiałem te tematy jakiś czas temu w Golfie II. Hehe :-D
Dzięki za uznanie Dobra kiera to podstawa, trzeba DOBRZE trzymać naszą ukochaną "w ryzach" hehekocyk123 pisze:bardzo ladny okaz! poluje na taka kiere bo wyglada bandycko
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
Szacunek za upór i profi robotę <brawo2> Jak rozumiem miałeś jakiś schemat czy opis do tego typu Webasta. Jeszcze pytania. Przy fabrycznym Webasto, bodajże DBW46 jest taki przycisk przełączania grzanie/chłodzenie. Tu też masz tę funkcję? Gdzie umieściłeś regulator (timer)?Michaelo pisze:Ogrzewanie postojowe kompletowałem oraz montowałem samodzielnie. Najpierw kupiłem używany piecyk oraz pompkę obiegu cieczy chłodzącej. Następnie dokupiłem nową ori pompkę paliwa oraz niezbedne przewody, kolanka, opaski zaciskowe itp. Najgorszą kwestią było dorobienie dwóch wtyczek (zasilającej oraz sterującej) do gniazd piecyka. Dopiero z czasem zdobyłem ori wtyczki, jest to wbrew pozorom bardzo istotny element, gdyż niepewny styk jest przyczyną wielu czasochłonnych komplikacji podczas pierwszych prób pracy piecyka.
Zupełnie pierwszym etapem było sprawdzenie pieca "na stole", podpinając go "na krótko" :-D Dużym plusem dla Webasta jest mozliwość diagnostyki.
Grzał wodę we wiaderku w mig, co cieszyło niezmiernie
Gdy skompletowałem wszystkie akcesoria przyszedł czas na dorobienie mocowania, które nalezało umieścić w jak najbardziej optymalnym położeniu. Zrobiłem odręczny projekt. Pare metalowych elementów pospawałem itp. Na koniec malowanko i przykręcenie piecyka do nadwozia. A potem to już tylko zostało wszystko odpowiednio podłączyć.
Jestem tego samego zdania, trochę mnie kuszą te xeneony, bo nawet po czyszczeniu lamp widoczność jest mocno średnia. Codzienie jeżdżę nocą i jest to męczące. Ja z kolei zacząłem od spryskiwaczy i teraz już parę osób mnie pytało "masz xenony?" Skoro u Ciebie jest OK no to czas je założyćMichaelo pisze:Zrezygnowałem z tanich, niestety często badziewnych HIDów. Myślę, że na bezpieczeństwie nie powinno się osczędzać. Z czasem doinstaluje spryskiwacze - oryginalne, gdzieś z demontażu..
Pozdrawiam
Tak, na necie znalazłem pdf'a w stylu serwisówki do tego Webasta.
Tak, przy fabrycznej instalacji jest taki przełącznik grzanie/chłodzenie. Ja nie podłączałem tej opcji, gdyż uznałem że nie będzie ona mi potrzebna.
Regulator(timer)? W zasadzie nie posiadam tego, typowo dedykowanego pod webasto.
U mnie Webasto sterowane jest za pomocą GSM.
Pewnie! Montuj ksenony :-D, tymbardziej że masz spryski.
Muszę kiedyś pogadać z Tobą odnośnie sprysków. Chcę dokupić, ale jest to towar dość deficytowy??
Tak, przy fabrycznej instalacji jest taki przełącznik grzanie/chłodzenie. Ja nie podłączałem tej opcji, gdyż uznałem że nie będzie ona mi potrzebna.
Regulator(timer)? W zasadzie nie posiadam tego, typowo dedykowanego pod webasto.
U mnie Webasto sterowane jest za pomocą GSM.
Pewnie! Montuj ksenony :-D, tymbardziej że masz spryski.
Muszę kiedyś pogadać z Tobą odnośnie sprysków. Chcę dokupić, ale jest to towar dość deficytowy??
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 614
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
Michaelo, Siema, niezła furka wypas też dobry, ja montowałem w sobote spryski lamp no i troszkę kosztów jest. spryski kompletne tj. z wężami listewkami i tymi kapselkami plastikowymi 250 zł. myslałem ze na tym sie skonczy ale do tego doszedł zbiorniczek 6,4L z dwiema pompkami 150 zł i malowanie listewek i tych kapselków 100 zł. ja rozglądam się za webasto, szkoda że nie masz fotostory :roll:
Sterowanie mam zrobione zupełnie nie standardowo. Steruję Webastem poprzez swój prywatny telefon komórkowy. Zasięg operowania Webastem jest równy zasięgowi GSM w Polscemolni89 pisze:Powiedz jak wygląda sprawa z panelem sterowania ? fabryczny w drzwiach czy taki "uniwersalny"?
robak26, proszę:
http://allegro.pl/audi-a4-lusterko-praw ... 73318.html
To czy wkład jest grzany to wiadomo tylko po jego demontażu.
Bo ilość kabli (przeważnie 5 sztuk) we wtyczce nie świadczy o grzanym wkladzie!!
Także musisz to ustalić ze sprzedającym.
Zalecam kupić ładne lusterko w kolorze Twojego samochodu, chyba że zamierzasz lekierować to nie musi być stan igła.
Mi udało się kupić w tym samym kolorze, w pełni sprawne, z wkładem prawie nowym. All oryginał. 70zł. Co prawda mam od A4 B5, ale to nie ma znaczenia.
Nie kupuj od A4 b5 po lifcie, bo mogą być problemy.
Nawet gdzieś kiedyś całą tą opercję wymiany lusterka widziałem na A4-klub.pl.
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
Spoko Tutaj jest krotki opisrobak26 pisze:Dzięki Michaelo.
Bardzo mi pomogłeś.
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?top ... t=lusterko
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga