[A6 C6] Język w MMI
[A6 C6] Język w MMI
Mam dwa pytania. Pierwsze czy da się zmienić język w MMI. a drugie o pilota. nie otwiera ani zamyka auta. Czy to prawda że nie można tego robić kluczykiem bo się rozkodowuje pilota. dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 01 maja 2013, 00:20 przez ceres78, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 29 maja 2008, 15:11
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
zmienić się da. powinieneś mieć menu w którym to możesz zrobić z poziomu kierowcy -> wchodzisz w CAR i poszukaj lub w CAR a potem SETUP i tam też możesz poszukać, ostatnia opcja to chyba z manetki naciskając reset powinieneś się przełączać między wyświetlaniem na FIS-ie.
jeśli nie ma tam nigdzie opcji to tylko kabelek i VAG.
kluczyk służy do tego żeby nim drzwi otwierać. nie wiem tylko czy i jaki masz alarm. jeśli fabryczny to nie powinno być problemu. sprawdzenie/zakodowanie kluczyka to znowu VAG sie kłania.
jeśli nie ma tam nigdzie opcji to tylko kabelek i VAG.
kluczyk służy do tego żeby nim drzwi otwierać. nie wiem tylko czy i jaki masz alarm. jeśli fabryczny to nie powinno być problemu. sprawdzenie/zakodowanie kluczyka to znowu VAG sie kłania.
Quattro
RNS-e + Bluetooth Tel Interface
Shark Fin
DVD VST + kamera cofania
RNS-e + Bluetooth Tel Interface
Shark Fin
DVD VST + kamera cofania
Spoko. Dałem radę. :-D :-D. Dzięki. Jest tylko problem z tym pilotem. Wyczaiłem że po zgaszeniu auta i wyciągnięciu kluczyka, radio się nie wyłącza i wtedy nie da się zamknąć auta. Trzeba jeszcze raz przekręcić stacyjkę żeby zapaliły się kontrolki a później wyciągnąć kluczyk to radio też się wyłączy i wtedy jest ok, da się zamknąć z pilota. :?: . Chyba tak nie powinno być :roll:
to ja się przyłączę do tematu.
Faktycznie w MMI mozna zmienić język bez VAG'a - sam w swojej A6 C6 zmieniałem na angielski, choć z niemieckim twż nie mam problemu.
Jeżeli chodzi o kluczyk, to jest to standardowa funkcja, że jeżeli masz przekręcony kluczyk to nie maz mozliwości domknięcia drzwi z kluczyka - tzn. z pilota.
Według mnie kłania sie stary problem wszelkich niemieckich aut z koncernu VW - kostka stacyjki- jest po prosu uszkodzona i jak wyjmujesz kluczyk powoli to zapadki zaskakują ok., jak szybko to coś sie wiesza i trzeba powtórzyć czynność.
Pierwszy lepszy mechanik, kostka stacyjki (nie wiem ile kosztuje - ale może nawet 200 zł za oryginał - 100 zl na pewno do Golfa III - podróba 24 zł ale chodzi jakieś 15 minut.) i 30 min. pracy do zmiany i bdzie jak złoto.
pozdrowienia
Faktycznie w MMI mozna zmienić język bez VAG'a - sam w swojej A6 C6 zmieniałem na angielski, choć z niemieckim twż nie mam problemu.
Jeżeli chodzi o kluczyk, to jest to standardowa funkcja, że jeżeli masz przekręcony kluczyk to nie maz mozliwości domknięcia drzwi z kluczyka - tzn. z pilota.
Według mnie kłania sie stary problem wszelkich niemieckich aut z koncernu VW - kostka stacyjki- jest po prosu uszkodzona i jak wyjmujesz kluczyk powoli to zapadki zaskakują ok., jak szybko to coś sie wiesza i trzeba powtórzyć czynność.
Pierwszy lepszy mechanik, kostka stacyjki (nie wiem ile kosztuje - ale może nawet 200 zł za oryginał - 100 zl na pewno do Golfa III - podróba 24 zł ale chodzi jakieś 15 minut.) i 30 min. pracy do zmiany i bdzie jak złoto.
pozdrowienia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga